Miksi työttömät ei hoida hiuksiaan?
Monella työttömällä on huonolaatuiset hiukset. Kaksihaaraisuutta, rasvoittuneisuutta, huonoja värjäyksiä.. Aikaa ainakin olisi hoitaa
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kyllä töissä, mutta menisin varmaan ap:n työtön-kastiin hiusten perusteella.
Käyn saunassa joka päivä ja pesen hiukset joka päivä. Hiukset on kuivahkot ja varmasti löytyy kaksihaaraisia.
Urheilen ja hikoilen päivittäin, myös päänahasta. Pesu on pakollista, sauna muuten hyvinvointia tukevaa.
Ei hiusten ulkonäkö ole minulle tärkeä
Peset joka päivä ja on kaksihaaraisia, etkö keksi mikä yhtäläisyys noilla 2 asialla on ?
t. Pesen kerran viikossa normaalisti, max 2 kertaa, ei kaksihaaraisia
Sinä et sitten ainakaan hikiliikuntaa harrasta. Tai sitten viihdyt haisevassa ja rasvaisessa tukassa. Jos harrastaa hikiliikuntaa, on pakko pestä myös hiukset päivittäin, koska ne ovat treenin jälkeen hiestä märät.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hankalampi hiustenlaatu, sitä enemmän rahaa menee hiusten hyvinä pitämiseen. Voi jopa joutua ostelemaan monia erilaisia shampoita, hoitoaineita ja muita aineita, ennen kuin löytyy se, joka toimii. Ei tällaiseen ole varaa rahattomalla. Jos on niin hyvä hiustenlaatu, että se pysyy hyvän näköisenä halvimmilla aineilla, niin ihminen on onnekas.
Parhaiten hiukset pysyvät hyvässä kunnossa säännöllisellä pesulla. Se voi tarkoittaa jopa päivittäistä pesua. Pesuvälejä ei kannata venyttää monta päivää. Halpakin shampoo toimii hyvin kunhan sen tukan pesee!
Liiallinen peseminen vahingoittaa hiuksia ja tekee niistä kuivat ja pörröiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hankalampi hiustenlaatu, sitä enemmän rahaa menee hiusten hyvinä pitämiseen. Voi jopa joutua ostelemaan monia erilaisia shampoita, hoitoaineita ja muita aineita, ennen kuin löytyy se, joka toimii. Ei tällaiseen ole varaa rahattomalla. Jos on niin hyvä hiustenlaatu, että se pysyy hyvän näköisenä halvimmilla aineilla, niin ihminen on onnekas.
Parhaiten hiukset pysyvät hyvässä kunnossa säännöllisellä pesulla. Se voi tarkoittaa jopa päivittäistä pesua. Pesuvälejä ei kannata venyttää monta päivää. Halpakin shampoo toimii hyvin kunhan sen tukan pesee!
Nimenomaan eivät pysy kunnossa, jos pesee jollain paskalaatuisella halpisshamppoolla päivittäin. Sillä tavalla saa itselleen hampuuntuvan korpputukan, joka on lopulta niin solmussa, ettei siihen auta kuin sakset.
Itsellä matala ferritiini ja hiukset irtoaa tuppoina päästä. Osa päästä kohta kalju ja olen nainen. En pysty syömään rautalisää enkä saa terveydenhuollosta mitään apua. Onneksi kohta alkaa pipokausi niin voi sentään ulkona kulkea. Työhaastatteluja en edes ajattele, ei sellaiseen nykyään enää pääse. Kampaajaan ei ole varaa, vaatteita joudun paikkaamaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä matala ferritiini ja hiukset irtoaa tuppoina päästä. Osa päästä kohta kalju ja olen nainen. En pysty syömään rautalisää enkä saa terveydenhuollosta mitään apua. Onneksi kohta alkaa pipokausi niin voi sentään ulkona kulkea. Työhaastatteluja en edes ajattele, ei sellaiseen nykyään enää pääse. Kampaajaan ei ole varaa, vaatteita joudun paikkaamaan itse.
Rauta-arvot saa nousemaan oikeanlaisella ruokavaliolla. Ei siihen mitään lisiä tai terveydenhuoltoa tarvita. Paljon lehtivihreää, c-vitamiinipitoisia kasviksia ja hedelmiä sekä maksaa ja naudan lihaa. Kyllä lähtee arvot nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Etkö niitäkään lisiä, jotka eivät aiheuta ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et syö rautapitoista ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kampaamo käynnillä ostaa 2 viikon ruuat.
Yhdellä värjäyksellä ja leikkauksella ostaa kuukauden ruoat tai jopa enemmän.
Kertokaa hyvä kampaaja Helsingistä. Niin menen kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö niitäkään lisiä, jotka eivät aiheuta ongelmia?
Ei työttömällä ole varaa Sideraliin
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Harja, sakset/hiustenleikkuu kone ja shampoo ei montaa kymppiä maksa.
Jes. Itse leikatut hiukset ne vasta komeet on 😆
En tämän ikäisenä,jaksa koko ajan miettiä ulkonäköni.Tukkani ei kestä useaa pesua viikossa,käytän kuivashampoota sekä hiuspuuteria tukkani on kohtuu lyhyt,samanlainen kuin äidilläni.Kun hän oli nuori 60-luvulla ja hänellä oli pitkät paksut,tummat,Pocahontas tukka ,hän pesi 2-kertaa kuussa tukkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Harja, sakset/hiustenleikkuu kone ja shampoo ei montaa kymppiä maksa.
Sakset ainakin helpottais pultsareiden ylipitkiä karvoja!
Monesti luullaan,että minulla on peruukki kun tukkani on niin tuuhea,äidiltäni perua.Olen laiska laittamaan tukkaani.
Tukka voi hyvin kun sitä ei koko ajan käsittele.
Jos puhutaan itse hiuksen laadusta, ravinnon heikkous ja stressi vaikuttavat siihen suuresti. Moni työtön kärsii taloudellisesta stressistä, joka sairastuttaa myös kehon.
Sama pätee myös moneen muuhun asiaan. Esim. Hyvinvoivana ja levänneenä iho on paremmassa kunnossa ja itselläni esim. hiki haisee vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Joillakin näkyy olevan varaa värjäykseen. Sen rahan voisi laittaa hyvään shampooseen ja hoitoaineeseen
Shampoo ja hoitoaine ei poista harmaita hiuksia.
Itse asiassa on olemassa sävyttävää shampoota. Itse käytän Planturin shampoota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauta-arvot saa nousemaan oikeanlaisella ruokavaliolla. Ei siihen mitään lisiä tai terveydenhuoltoa tarvita. Paljon lehtivihreää, c-vitamiinipitoisia kasviksia ja hedelmiä sekä maksaa ja naudan lihaa. Kyllä lähtee arvot nousuun.
Riippuu mikä on taustalla. Minulla rauta-arvot ovat suoraan verrannollisia sairauteni aktiivisuuteen. Kovin toki yritän saada rautaa ruuasta, lisiä en saisi kai edes ottaa .