Miksi työttömät ei hoida hiuksiaan?
Monella työttömällä on huonolaatuiset hiukset. Kaksihaaraisuutta, rasvoittuneisuutta, huonoja värjäyksiä.. Aikaa ainakin olisi hoitaa
Kommentit (151)
Hoidan, mutta silti on kaksihaaraisia. Ponnari kuitenkin kivempi kuin polkka.
t. N45
Siili ei hoitoa kaipaa, anna maitoa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vattuako sulle toisten hiukset kuuluu. Mitn hankaloittaa sun elämää. 😝😝😝😝😝
Olen eri, mutta vastauksena kysymykseesi; Eivät kuulu, vaan näkyvät ja haisevat - valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Hoidan, mutta silti on kaksihaaraisia. Ponnari kuitenkin kivempi kuin polkka.
t. N45
Mä laitan muutaman kerran vuodessa ponnarin ja leikkaan siitä muutaman sentin. Hyvänä pysyy latvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Joillakin näkyy olevan varaa värjäykseen. Sen rahan voisi laittaa hyvään shampooseen ja hoitoaineeseen
Jep, ja vähentää niitä tatuointeja, niin saa hyvinkin muutamat parturikäynnit ja hiustenhoitotarvikkeet sillä rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Joillakin näkyy olevan varaa värjäykseen. Sen rahan voisi laittaa hyvään shampooseen ja hoitoaineeseen
Jep, ja vähentää niitä tatuointeja, niin saa hyvinkin muutamat parturikäynnit ja hiustenhoitotarvikkeet sillä rahalla.
Ai tatskan voi ottaa irti ihosta ja myydä? Vieläpä kovaan hintaan?
No, jo on jollain aikaa kytätä toisten hiuksia. Kassan kauppajonossako tutkailet toisten kaksihaaraisia ja teet siitä päätelmän, onko työtön vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Ei, vaan jättää alkaa päälle ottamatta ja säästää nekin rahat järkevämpään käyttöön - Ymmärrätkö tuosta vai piirränkö kuvan?
Miten huomaa että jollakin on kaksihaaraisia hiuksia, jos ei työnnä päätään kiinni toisen kuontaloon?
Värjään ja leikkaan hiukset itse. Paksuun tukkaani toimii unicorn cut ja niskahiusten vuolenta Fiskarsin hiustenleikkuusaksilla. Kampaajien pelleilyä en enää jaksa kun he eivät ymmärrä taipuisaa runsasta tukkaani vaan föönailevat ja suoristelevat sitä tylsän näköiseksi. Itse en sitä edes vääntele mihinkään suuntaan vaan "pesen ja pidän".
Värikin on Casting Creme Gloss ja latvat pysyvät hyvännäköisinä latvasuojalla ja öljyllä jotka nekin ostin kaupasta. Lykolta myös tilailen tuotteita alennuksista. Aika pitkälle pääsee kun opettelee itse ja mulla inspiraatio tuli siihen kun totaalisesti kyllästyin kampaajien tapaan päsmäröidä hiuksiini milloin mitäkin ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
No, jo on jollain aikaa kytätä toisten hiuksia. Kassan kauppajonossako tutkailet toisten kaksihaaraisia ja teet siitä päätelmän, onko työtön vai ei.
Olen työssä käyvä ja viimeksi ihmettelin lähikaupan kassamyyjän hiuksia. Taisi olla sama kampaaja kuin itselläni joskus kun latva oli kerrostettu omituiseksi epäsiistiksi huitulaksi.
Juuri äsken leikkasin itse tukan miehen avustuksella. Takaa en itse voi leikata kun silmät ovat naaman puolella. Nyrhitty ja epätasainenhan se on mutta kampaajakäynteihin ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kampaamo käynnillä ostaa 2 viikon ruuat.
Saat 30€ kahden viikon ruoat? Aika hyvin.
Tuo on nykyään edullinen kampaamohinta.
Kyllä sillä ostaa kahdeksi viikoksi silloin, jos ei ole enempää rahaa. Yhtä henkeä kohti 15 euroa viikossa on todella vähäinen ruokabudjetti, mutta perustuu tositapahtumiin. On tullut osteltua kahdenkin viikon ruoat sillä summalla. Ei se työttömyyskorvaus ole kuin vähän yli 600 kuukaudessa, ja siitä pitää maksaa myös asumiskulut, matkakulut, lääkemenot jne. jne.
Ai. Hiuksiani kyllä aina kehutaan ja kysytään, onko ihana väri omani.
Näyttää hei useilla hyvillä autoilla ajavillakin timanttisormus-naisilla olevan se työttömän halvin kampaus eli jokin nutturaviritelmä siellä marketin pihalla kun näkee.
Perushygieniasta ei kannata tinki työttömänäkään. Nettikirppareilta (nämä ei suomalaiset nimet) voi löytää hyviä vaatteita järkihintaan ja saa myös palauttaa jos ei koko mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Ei, vaan jättää alkaa päälle ottamatta ja säästää nekin rahat järkevämpään käyttöön - Ymmärrätkö tuosta vai piirränkö kuvan?
Luuletko sä, että ihmiset, jotka ottaa tatskoja, on samoja kuin ne, joilla ei ole varaa hoitoaineeseen? Miten helkkarin tyhmä ihminen voi olla? :DD
Tatuointi on ikuinen. Ihminen, jolla on tatuointi, on ottanut sen silloin, kun hänellä oli rahaa niihin ja paljoon muuhunkin. Sen ylläpitoon ei sen jälkeen mene mitään rahaa, jonka voisi säästää palaamalla ajassa taaksepäin ja olemalla ottamatta tatuointia. Se on ja pysyy, vaikka ihminen jäisi työttömäksi ja köyhtyisi joskus 5, 10 tai 15 vuotta tatoinnin ottamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kampaamo käynnillä ostaa 2 viikon ruuat.
Saat 30€ kahden viikon ruoat? Aika hyvin.
30 eurolla ei saa kampamokäyntiä. Ainoastaan miesten hiustenleikkuun.
Missä saa kampaamokäynnin 30e hintaan? Viimeksi kun minä kävin, leikkautin hiuksia ilman minkäänlaista mallinmuutosta, tai erikoishoitoja eli VAIN lyhennettiin. Hinta oli 120e.
Ja suostuit maksamaaan ryöstöhinnan ?
Pelkkä tasoitus ja otsatukan leikkaus ei maksa noin paljoa todellakaan, joku ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Miten huomaa että jollakin on kaksihaaraisia hiuksia, jos ei työnnä päätään kiinni toisen kuontaloon?
Yllättävän moni ei tiedä, mitä kaksihaaraiset tarkoittaa. Jotkut luulevat, että esim. hapsottavat hiukset = kaksihaaraisia. Ovat sitten näkevinään kaksihaaraisia normaalilta kanssakäymisetäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelussa katsotaan myös yleistä siisteyttä.
ei nykyään pääse enää mihinkään haastatteluihin, kun joka paikkaan on satoja hakijoita
Syö ruottalainen pärse willll du knulla mei?