Miksi työttömät ei hoida hiuksiaan?
Monella työttömällä on huonolaatuiset hiukset. Kaksihaaraisuutta, rasvoittuneisuutta, huonoja värjäyksiä.. Aikaa ainakin olisi hoitaa
Kommentit (120)
Älä viitsi.
On rahaa vaan halvimpaan shampooseen ja ruokaan.
Toki lopputulos näkyy hiuksista.
Itse panostan ruokaan, ja maksan 30e hoitoaineesta.
On hienot hiukset.
590e / kk. Ei ole varaa ajatella hiuksia.
Kuules sinä kultakutri, pidä vaan huoli omista hiuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Harja, sakset/hiustenleikkuu kone ja shampoo ei montaa kymppiä maksa.
Et ilmeisesti tiedä miten naisten hiukset leikataan. Oletko noin tyhmä???
Itse leikkaan saksilla vain lyhyemmäksi, ei ole sen vaikeampaa.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelussa katsotaan myös yleistä siisteyttä.
Eipä niitä kutsuja niin kauhean usein tipahtele.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kampaamo käynnillä ostaa 2 viikon ruuat.
Mulla maksai noin 250€/kerta eli kuukauden ruuat. Leikkaat pitkät hiukseni itse, siis latvat ja värjään hiukset itse. Tämä maksaa noin alle 15€/kerta. Usein saan kehuja siitä kuinka hienot mun hiukset on. Itse voi myös kaiken tehdä mutta siihen on oppimiskäyrä.
Työttömän pitäsi olla sun mielestäsi siis maantienvärisillä hiuksilla, joissa on jokin sellainen leikkaus, jonka ylläpito on mahdollisimman halpaa eli huoltoa tarvitaan mahdollisimman vähän. Ja ilmeisesti myös pitäisi pukeutua säkkiin, ripotella tuhkaa päälleen ja istua yksin kotona pimeässä. Että vaan kaikki olisi tarpeeksi ankeeta.
Työssäkäyvätkin on Suomessa epäsiistin näköisiä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Telkkarissa osa nuorista naisista pukeutuu kuin johonkin kirppisrytkyihin. Haikeudella muistelen kun kävin Espanjassa ja heidän tv juontajilla kaikilla kauniisti laitetut, hoidetut hiukset ja kauniit aikuisten vaatteet. Naisilla kivoja kotelomekkoja tai siisti housupuku. Meillä tullaan kertomaan säätä tukka likaisena ja lasten kirppisvaatteet päällä. Suomalaiset ei ole koskaan kuulleet sanaa tyylikäs. Toinen ääripää on sitten nämä ylilyönnit. Tiss.. it tursuu ja huulitäytteet hyllyy puhuessa.
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelussa katsotaan myös yleistä siisteyttä.
Siksi juuri pitääkin olla epäsiistit hiukset. Ei kai nyt kukaan työtön töihin halua. Pöllö !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat 30€ kahden viikon ruoat? Aika hyvin.
30 eurolla ei saa kampamokäyntiä. Ainoastaan miesten hiustenleikkuun.
Missä saa kampaamokäynnin 30e hintaan? Viimeksi kun minä kävin, leikkautin hiuksia ilman minkäänlaista mallinmuutosta, tai erikoishoitoja eli VAIN lyhennettiin. Hinta oli 120e.
65 e mä maksoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä, ainakin täälläpäin Tampereen naapurissa.
"Tampereen naapuri", mikä sellainen kunta on? En kyllä lähde kampaajalle satojen kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Joillakin näkyy olevan varaa värjäykseen. Sen rahan voisi laittaa hyvään shampooseen ja hoitoaineeseen
Shampoo ja hoitoaine ei poista harmaita hiuksia.
Öö, miksi harmaita hiuksia pitäisi muka värjätä? En ymmärrä. Ihmiselle sopii muutenkin parhaiten hänen luonnollinen hiustenväri, oli se sitten harmaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tampereen naapuri", mikä sellainen kunta on? En kyllä lähde kampaajalle satojen kilometrien päähän.
En kerro tarkkaa kotikuntaani tietystikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla maksai noin 250€/kerta eli kuukauden ruuat. Leikkaat pitkät hiukseni itse, siis latvat ja värjään hiukset itse. Tämä maksaa noin alle 15€/kerta. Usein saan kehuja siitä kuinka hienot mun hiukset on. Itse voi myös kaiken tehdä mutta siihen on oppimiskäyrä.
Mulla on pitkä tukka ja viimeksi latvojen siistiminen ja kulmakarvojen muotoilu ja värjäys maksoi 70 eur. Sitä edellisellä kerralla lasku oli 280 euroa, em. lisäksi raidat ja värjäys kahdella värillä, tehohoito ja hoitoainetta kotiin. Aikaisemmin värit, latvojen siistiminen ja kulmahuolto 180 euroa. Ei työttömällä ole tuohon varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Joillakin näkyy olevan varaa värjäykseen. Sen rahan voisi laittaa hyvään shampooseen ja hoitoaineeseen
3 eurolla saa halvimmillaan hiusvärin että ei sillä rahalla mitään hyvää shampoota tai hoitoainetta saa
Ehkäpä työkkärin täti tuntee edes hivenen empatiaa, kun ei ole kuukauteen vaihtanut vaatteita ja käynyt suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta ei rahaa.
Shampoo ja hoitoaine ei poista harmaita hiuksia.
Öö, miksi harmaita hiuksia pitäisi muka värjätä? En ymmärrä. Ihmiselle sopii muutenkin parhaiten hänen luonnollinen hiustenväri, oli se sitten harmaa tai ei.
Vakuuta siinä työhaastellussa miten on energinen, nuorekas ja uutta oppiva, kun hiukset on kuin kasikymppisellä. Haastattelija näkee nelikymppisen sijaan eläkeikää kolkuttelevan vanhuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä työkkärin täti tuntee edes hivenen empatiaa, kun ei ole kuukauteen vaihtanut vaatteita ja käynyt suihkussa.
Itsekin pidän aina resupekka-lookia asioidessani asioilla, jotka koen hyödyttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro tarkkaa kotikuntaani tietystikään.
Mikset halua kampaajallesi lisää asiakkaita?