Verhoillut ruokäpöydän tuolit pikkulapsiperheessä?
Onko tuhoontuomittu yhtälö? Menimme tällaiset tilaamaan, nyt mietin miten mahtaa käydä... Istuin on siis verhoiltu mikrokuitukankaalla, on kyllä konepestävä.
Kommentit (8)
Harmittaa miksen ajatellut käytännöllisesti ennen kuin ostin. =(
Jotenkin sitä vain toivoi, ettei ne likaannu.
Nämäkin ovat aina rasvassa, painomusteessa ym. liassa, joten ei meille kangastuoleja arkikäyttöön ainakaan pariin vuoteen : (
Löydettiin yhdet tosi nätit tuolit, jotka sopisivat pöytäämme, mutta niissä tuoleissa on tosiaan valkoiset päälliset siinä istuinosassa. Ne saa irroitettua kyllä pesuun, mutta on varmaan tosi hölmöä ostaa sellaiset lapsiperheeseen. Jos ei muita yhtä nättejä tuoleja löydetä, niin ostetaan ne joka tapauksessa =)
6v lapset jotka ei enää sotke kovin paljon, mutta olen pph ja hoitolaiset sotkee :/
ja jos on viitseliäs, voi ommella itse vaihtopäällisetkin siksi aikaa, kun toiset on pyykissä
On ne varmaan hyvännäköiset
Siis nykyään sellaiset laikulliset... Lasten istuimien päällä on harsot, joita vaihdan usein.
päällystetyt tuolit joista irroitan n. 1x vuodessa päällisen pesuun. Pikkutahrat pyyhin rätillä. Ihan tavallinen puuvillakangas jonka olen spreijannut sellaisella suoja-aineella.
Ruokailutilassa valkoiset tuolinpäälliset, olen tehnyt " irtoessun" tuoliin jota nuorimmainen käyttää. Se on helppo heittää pyykkiin ja siirtää tuolista toiseen lapsen mukana. Mutta kyllä ne isompienkin tekemät tahrat helposti lähtee pyyhkäisemällä tuosta mikrokuidusta.