Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verhoillut ruokäpöydän tuolit pikkulapsiperheessä?

Vierailija
13.04.2007 |

Onko tuhoontuomittu yhtälö? Menimme tällaiset tilaamaan, nyt mietin miten mahtaa käydä... Istuin on siis verhoiltu mikrokuitukankaalla, on kyllä konepestävä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällystetyt tuolit joista irroitan n. 1x vuodessa päällisen pesuun. Pikkutahrat pyyhin rätillä. Ihan tavallinen puuvillakangas jonka olen spreijannut sellaisella suoja-aineella.

Ruokailutilassa valkoiset tuolinpäälliset, olen tehnyt " irtoessun" tuoliin jota nuorimmainen käyttää. Se on helppo heittää pyykkiin ja siirtää tuolista toiseen lapsen mukana. Mutta kyllä ne isompienkin tekemät tahrat helposti lähtee pyyhkäisemällä tuosta mikrokuidusta.

Vierailija
2/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa miksen ajatellut käytännöllisesti ennen kuin ostin. =(

Jotenkin sitä vain toivoi, ettei ne likaannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 alle kouluikäistä lasta meillä..

Vierailija
4/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin ovat aina rasvassa, painomusteessa ym. liassa, joten ei meille kangastuoleja arkikäyttöön ainakaan pariin vuoteen : (

Vierailija
5/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettiin yhdet tosi nätit tuolit, jotka sopisivat pöytäämme, mutta niissä tuoleissa on tosiaan valkoiset päälliset siinä istuinosassa. Ne saa irroitettua kyllä pesuun, mutta on varmaan tosi hölmöä ostaa sellaiset lapsiperheeseen. Jos ei muita yhtä nättejä tuoleja löydetä, niin ostetaan ne joka tapauksessa =)

Vierailija
6/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v lapset jotka ei enää sotke kovin paljon, mutta olen pph ja hoitolaiset sotkee :/

Vierailija
7/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on viitseliäs, voi ommella itse vaihtopäällisetkin siksi aikaa, kun toiset on pyykissä

On ne varmaan hyvännäköiset

Vierailija
8/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nykyään sellaiset laikulliset... Lasten istuimien päällä on harsot, joita vaihdan usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi