Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Windows 11

Vierailija
08.10.2025 |

Lehdessä juttua että vaatii tilin että saa päivitykset . En ymmärrä koneista mitään mutta kirjaudun ja nimi on koneella tiedossa joten onko minulla se tili olemassa ?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko Windows 11 koneelle tehdä eri Microsoft tili kuin mitä on ollut Windows 10 koneessa tai Xbox konsolilla?

Aloittaisi Windows 11 koneen kanssa ikäänkuin ihan puhtaalta pöydältä?

Vai olisiko jotain etua tai hyötyä käyttää samaa vanhaa tunnusta?

Mulla on tämä Windows 10, tai alunperin Windows 8 tässä koneessa, sekä Xbox tullut luotua nimimerkkimäisellä Gmail osoitteella, mutta sittemmin olen ottanut käyttöön omalla nimelläni Outlook sähköpostiosoitteen, ja ajattelin että Windows 11 koneen ottaisi käyttöön vain sillä Outlookin osoitteella ja jättäisi Gmailin Windows 10 koneen ja Xboxin käyttöön. Pitkän ajan kuluessa tuppaa aina menemään vähän sekavaksi nämä systeemit niin "virtaviivaistaisi" Windows 11 koneen käyttöä yhdellä ainoalla tunnuksella, jos vaan mahdollista.

Vierailija
22/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen vaihdoin W 11:een. Mikähän tässä nyt varsinaisesti muuttui tai on paremmin? Hirveä kohkaaminen asian ympärillä käyty viime aikoina...

En muista milloin uusi Windows versio olisi ollut parempi kuin edellinen, hieman erilainen vain. Tämä pätee pitkälti myös Windows 11:een. Tosin tietoturva on parantunut, eivätkä boottisektorivirukset pääse koneelle, mutta sitähän käyttäjä ei varsinaisesti huomaa, vaan se näkyy vain tilastoissa kun kaapattujen koneiden määrä pienenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla