Uimahalleihin tulossa suihkukopit
Nyt kurikan uudessa uimahallissa ollaan herätty ettei nuoret käy uimahalleissa, koska kukaan nuori ei pidä siitä aivan turhasta nakuilusta. Suihkukopissa saat samalla vaihdettua uikkarit ja lopuksi saat riisuttua uikkarit pois lähtiessä ja kiedottua pyyhkeen ympärilleri. Kyllähän se vanhoja pervoja harmittaa. Myös höyrysaunoja on toivottu.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joskus tulevaisuudessa nauretaan että vielä tällä vuosituhannella on vieri vieressä suihkuteltu ilman mitään yksityisyyttä. Miten tähän on ihmiset koskaan suostuneet kun eihän suomalainen halua seisoa edes kahta metriä lähempänä toista ihmistä vaatteet päällä? Mutta alasti se onkin ok? Niin junttiperinnettä.
Niin, suomessa on hieno ja pitkä saunakulttuuri joka on johtanut siihen että suhteemme alastomuuteen on ollut mutkattomampi kuin muilla kansoilla. Minusta sauna on hieno perinne ja nimenomaan se että meillä on ollut aina normaalia saunoa alasti seurassa kuin seurassa silleen luonnollisesti, ilman että siihen liittyy mitään toisen tiirailua, pervoa tai kehohäpeää on vain tervettä. Suomalaiseen saunaan on aina kuulunut kyllä ennemmin joku sellainen kirjoittamaton sääntö, kunnioitus toisen alstomuuttaa kohtaan ja se e
Juuri näin, mutta suomalaisen perusluonteeseen nyt kuuluu hävetä aina kaikkea suomalaista ja pitää junttina jokaikistä kansanperinnettä, ehkä unohtaen että itsekin on suomalainen.
Itse myös todellakin menen uimahallin suihkutiloissa aina mahdollisimman kaus muista, eli jos ei pakko ole, niin en kyllä änkeä kenenkään viereen. Suihkuttelen ja peseydyn aina selkä muihin päin, en siis todellakaan tuojottele muita, enkä myöskään ole havainnut, että minua olisi tuijotettu. Näitä kommentteja lukiessa tulee vaikutelma, että epäilette kaikkia kanssaihmisiänne pervoiksi. Minä voin vakuuttaa, että en ole pervo, eikä naisena voisi vähempää kiinnostaa muiden naisten alostomien vartaloiden tuijottelu siellä suihkutiloissa.
Mulla on niin huono näkö, että olen omassa sumeassa kuplassani enkä näe muita enkä heidän tuijotuksiaan🙂 Jonkun tuntemattoman hanan käyttö on joskus vähän ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä lupa mennään saunaan uikkareissa, sitähän ei nykyisin ole ja itse ainakin olen sen verran viluinen, että uimisen jälkeen tykkään mennä saunaan lämmittelemään. Pyyhkeeseen kietoutuneena jos saunaan menet, niin sen jälkeen on märkä pyyhe..
Ratkaisu on 2 pyyhettä.
Oujee. Poikarakkautta luvassa privaattikopperoissa ja varmaan uimahallipedarit nyt saavat sitten kätevästi lapsiakin sinne koppiinsa.
Ja sitten taas joku jälkikäteen yllättyy ja on aivan ihmeissään.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään olen vuosiin käynyt uimahalleissa kun en tykkää nakuilusta. Ja ikää on 57. Ihan hyvä uudistus.
Sama juttu. Inhotti jo ala-asteella.
t: nelikymppinen
On nykyaikaista, että peseytymistiloihinkin saadaan yksityisyyttä. Todennäköisesti ihmiset myös peseytyvät paremmin kun ei ahdista muiden edessä oleminen.
Koen itsekin epämukavana täpötäydessä pesuhuoneessa vieri vieressä suihkuttelun.
Kun oikeasti ihan varmasti osa käy nykyään vain vähän kastautumassa uimapuku päällä ja painelee suoraan altaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä lupa mennään saunaan uikkareissa, sitähän ei nykyisin ole ja itse ainakin olen sen verran viluinen, että uimisen jälkeen tykkään mennä saunaan lämmittelemään. Pyyhkeeseen kietoutuneena jos saunaan menet, niin sen jälkeen on märkä pyyhe..
Miksi satelee alapekkuja? Kommentoimassa? Olenko ainoa, joka haluaa käydä myös saunassa????.
Miksei saunaan voisi mennä alasti?
Oletko sä oikeassa keskustelussa? Suihkuistakin tulee yksityiset, saa suihkutella ilman toisten tuijotusta. Ei sitä tuijotusta haluta saunassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin miehet ja naiset tungetaan samoihin vessoihin ja kohta pian samaa sukupuolta ovat ongelma suihkutiloissa.
On tämä päätöntä menoa nykyään. 😵💫
Aika moni ei halunnut unisex-vessoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin miehet ja naiset tungetaan samoihin vessoihin ja kohta pian samaa sukupuolta ovat ongelma suihkutiloissa.
On tämä päätöntä menoa nykyään. 😵💫
Aika moni ei halunnut unisex-vessoja
Mä en halunut, mutta multa ei kysytty. Kysyttiinkö sulta?
Olen huomannut miten huonosti naiset pesevät alakertaansa uimahallin suihkussa hyi yök.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut miten huonosti naiset pesevät alakertaansa uimahallin suihkussa hyi yök.
Olet huomannut? Sinä siis olet tuijotellut siellä muitakin. Minä en ikinä katsele muita suihkutiloissa, keskityn omaan pesytymiseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huomannut? Sinä siis olet tuijotellut siellä muitakin. Minä en ikinä katsele muita suihkutiloissa, keskityn omaan pesytymiseeni.
Alapeukuta vaan, mutta minä en todellakaan haluaisi sinun seuraavan miten minä pesen alakertani.
Kehohäpeällisten ei ole mikään pakko mennä uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaisten kyylien takia halutaan yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kehohäpeällisten ei ole mikään pakko mennä uimahalliin.
Toisaalta, jos uimahalleissa ei kävisi sun kaltaisia kyyliä, kehohäpeällisetkin ehkä voisivat käydä siellä. Enemmän tuloja halleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan kännykkä-kamera aikana oikein hieno ajatus että peseytymisen ja pukeutumisen saa tehtyä suojassa
Turha pelko. Ei suihkutiloihin kännyköitä viedä 😄
Kaikkea on nähty. Kännykkä on tosiaan tuotu pukutiloihin ja sillä kuvataan ihan joka paikassa. 😬
Miten se suihkukaappi tuohon auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Tulee siis henkilökohtaiset kopit myös saunan löylyosastolle?
Kyllä, henkilökohtaiset saunat kaikille pitäjän asukkaalle.
Homoilu onnnistuu myös paremmin suihkukopin suojassa. Höyrysaunassa homoilu on jo legendaarista 😎
Vielä kun saataisiin kuolaavat, irstaat naiset pois miesten suihkutiloista.
Tulee siis henkilökohtaiset kopit myös saunan löylyosastolle?