Ottaisitko kylpyammeen, jos raha tai tila ei vaikuttaisi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mulla on valmiiksi jo pari kylpyankkaakin.
Eihän amme ole mitään ilman reunalla istuvaa kylpyankkaa. 🐤
Vierailija kirjoitti:
En, edellisessä asunnossa oli kylpyamme ennen kylppäriremonttia ja ei koskaan tullut kylvettyä niin se vaihtui pelkkään suihkuun.
Ennen oli aivan yleistä että asunnoissa oli kylpyamme.
Ottaisin. Kylpyamme voisi helpottaa kuukautiskipuja, ja toki muutenkin se olisi mukava.
Mieluusti ottaisin ja käyttäisin. Mutta kyllähän se kieltämättä on aika epäkäytännöllinen. Veden laskeminen kestää tosi kauan ja vesi myös kylmenee yllättävän nopeasti...
Amme on kyllä typerä keksintö. Oma pieni uima-allas olisi kiva, voisi harrastaa siinä vesijuoksua.
Raha tai tila ei estä vaan se, että olen myymässä asuntoani. Uuteen hankin tassuammeen jos ei ole jo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi. Meinasin ostaa säkin jossa 100 ankkaa 😂
En. Sen siivoaminen on ylimääräistä askaretta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin. Kylpyamme voisi helpottaa kuukautiskipuja, ja toki muutenkin se olisi mukava.
Mieti kun tulet talvella varpaat jäässä kotiin ja kaikki vi tut taa. Vaahtokylpy, kynttilät ja vedenkestävä kajari soittelemaan hämyjazzia. Lasi punkkua.
Oot uusi kun nouset sieltä. Stressi poissa. Varpaat lämpimät.
Kyllä. Lämmin kylpy on ihana talvella ja viileä kylpy kesähelteellä. Lisäksi vedessä oleminen on hyväksi keuhkoille.
Mutta ammeen pitäisi olla erikseen suihkusta niin että suihkussa voisi käydä erikseen. Olen joskus asunut asunnossa jossa oli kylpyamme suihkun yhteydessä ja alkoi rasittaa kun piti aina kiivetä ammeeseen käydäkseen suihkussa.
En. En ottaisi ulkoporeallastakaan uudestaan. Vuoden se oli kiva ja sitten kyllästyin ja myin pois.
Ottaisin, nyt sellaista ei mahdu eikä ole rahaa sellaiseen asuntoon johon kylpyamme mahtuisi. Olisi ihanaa upota lämpimään kylpyyn kylminä päivinä.
Meillä on poreamme. Jäi vähälle käytölle, kun terassille hankittiin ulkoporeallas. Mutta
Sisäammetta joku perheenjäsen ehkä kerran kuussa käyttää. Ilman poreallasta varmasti käyttöä olisi vähintään viikoittain.
En todellakaan. En jaksaisi lillua siellä. Lämmin suihku paljon mukavampi.