Ottaisitko kylpyammeen, jos raha tai tila ei vaikuttaisi?
Kommentit (35)
Ottaisin.
Ikinä ei ole sattunut kohdalle vuokrakämppää missä on amme. Exän ja kaverin luona lilluin siellä tuntitolkulla.
Ottaisin heti, jos olisi tilaa. Nautin lämpimästä vedestä, suihkussa vaan ei viitsi lotrata tuntia. Kylpeä voisin tunnin helposti ja välillä vaan vähän lisätä kuumaa vettä.
En, edellisessä asunnossa oli kylpyamme ennen kylppäriremonttia ja ei koskaan tullut kylvettyä niin se vaihtui pelkkään suihkuun.
En ole ikinä asunut asunnossa, jossa ei olisi kylpyammetta. Tämä on jo neljäs, johon olen sellaisen ostanut. Edelliseen ostin peräti poreammeen.
Enkä edes kylve kovin usein. Inhoan kuitenkin seisomista suihkussa aamulla unenpöpperössä. Ammeen pohjalla on paljon mukavampaa istua.
Vierailija kirjoitti:
Olisi unelma. Ei ole tilaa
Myynnissä on todella pieniä ja kevyitäkin ammeita. Mahtuu samaan tilaan kuin suihkukoppikin.
Ehdottomasti. Kylpyamme on ihana. Suomessa ne on vaan valitettavasti purettu melkein joka asunnosta pois. Muualla olen asunut kylpyammeellisissa kämpissä, kun niiden löytäminen on helpompaa.
Mulla on kylpyamme, mutta todella vähän tulee käytettyä nykyisin, kun maksaa itse kaiken kuuman veden. Aikoinaan tuli käytettyä paljonkin kerrostaloasunnoissa. Minulla on varmaan kolmessa ollut kylpyamme. Varsinkin krapulassa oli mukava liota siellä ja siemailla kylmää lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä asunut asunnossa, jossa ei olisi kylpyammetta. Tämä on jo neljäs, johon olen sellaisen ostanut. Edelliseen ostin peräti poreammeen.
Enkä edes kylve kovin usein. Inhoan kuitenkin seisomista suihkussa aamulla unenpöpperössä. Ammeen pohjalla on paljon mukavampaa istua.
Menet joka aamu, nimenomaan aamulla kylpyyn ammeen pohjalle?
Yksityisyrittäjä oot?
En, en jaksaisi siellä istuskella.
Ai että, olisi mukava köllötellä ja läpsytellä rouvan persposkia ammeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet joka aamu, nimenomaan aamulla kylpyyn ammeen pohjalle?
Yksityisyrittäjä oot?
Ei kun käyn suihkussa istuen ammeen pohjalla. Ei siihen kulu aikaa sen enempää kuin seistenkään. Kylven sitten, kun on enemmän aikaa.
Ensimmäisessä asunnossamme oli. Kyllä se silloin oli hyvä ja usein käytössä, tehtiin vaikka mitä ja paljon muutakin. Hyvin kahdestaan mahtui. Kyllä nykyisessäkin olisi tilaa ja tuskin rahastakaan kiinni. Ei vaan enää käyttöä.
Ostin kylpysaavin. Vetää 400l ja helppo siirtää syrjään :)
Minulla on. Se on ihana. Käyn n. kerran viikossa kylvyssä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on. Se on ihana. Käyn n. kerran viikossa kylvyssä.
Otan päivittäin 42C kylvyn. Hyvä tapa lievittää stressiä.
Olisi unelma. Ei ole tilaa