Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia huomata vasta eron jälkeen, että mitään aitoa yhteyttä ei koskaan ollut?

Vierailija
07.10.2025 |

Olin 18v suhteessa ja aluksi kyllä huomasin, että henkilö oli kumman etäinen ja ei avautunut oikein mistään. Mutta alkuhuumassa kuittasin sen vaan ujoutena. Ei hän kyllä ujo ollut. Aloin oikeastaan vasta 10 vuoden päästä kyseenalaistamaan, että tuo ihminen on oikeastaan minulle ihan vieras. Kaikkeen kuitenkin tottuu ja tuntuu, että meni kauan, ennen kun sain lopullisesti eron aikaiseksi. Erosta on jo 3 vuotta aikaa ja mietin aina välillä, että kuka tämä ihminen oikeastaan oli. Hän oli liukas kuin saippua. Aina kun luulin saavani jonkin yhteyden, niin seuraavaksi hän luisui entistä kauemmas. Surrut en ole päivääkään tai tuntenut mitään ikävää, koska en edes tiedä ketä kohtaan näin tuntisin. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
2/3 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kipeä olet kyllä päästäsi kun olit 18 VUOTTA tuollaisessa suhteessa, tsiisus näitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja aika hiton petetyksi itsensä tuntee. Tai siis on pettynyt itseensä, ettei tajunnut aiemmin. 

Multa päättyi juuri 4,5 vuoden suhde. Se loppui siihen kun tajusin, että multa odotettiin asioita, joita en ollut koskaan luvannut. Siis olin suhteen alussa kertonut, mitä EN suhteelta halua, että se on ehdottomasti ei, mutta kuitenkin mua siihen yritettiin ja kumppani kertoi nyt, eropäätöksen jälkeen, että kuitenkin oli salaa toivonut, että alkaisin siihen, mitä nimenomaan en halunnut, enkä ollut luvannut. Nyt ymmärrän monta kertaa vaivanneen tunteen, että olen väärä ihminen koko kuvioon. Tästä puhuttiin, mutta kumppani vakuutteli uskomaan häntä. Olisi pitänyt kuunnella sitä omaa järjen ääntä. Ah, miten klassista "kun meillä kuitenkin on *muuten* niin ihanaa", eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi