Mitä laittaa 8-vuotuaan pojan joulukalenteriin?
Ostin sellaisen täytettävän joulukalenterin, jossa 24 melko pientä pussia, joihin pitäisi keksiä sisälle jotain. Mitä niihin voisi laittaa? Muuta kuin karkkia. Jotain mistä tokaluokkalainen poika tykkäisi. Siskon pojalle teen yllätyksenä.
Kommentit (94)
Eihän joulukalenteriin kuulu laittaa lahjoja, kun ne lahjat saadaan silloin jouluna.
Mielestäni paljon parempi laittaa vain erilaisia suklaita tai vaikka keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ostanut esim Lego City joulukalenterin. Maksaa vain kolmekymppiä. Eli tuo omasi tulee todennäköisesti kalliimmaksi.
Ei haittaa että omani tulee kalliimmaksi. Tykkään tehdä tällaisia diy juttuja. Ap
No nuo Lego kalenterit ovat varmasti 8-vuotiaalle mieluisia.
Ei kun nyt on tärkeää, että aloittaja saa tehdä itse. Viis siitä, mistä poika tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te minua dislikeätte? Sehän on ihan totta että pokemon kortteja ei enää saa lähes mistään.
Niiden tähtihetket oli minun lapsuudessa.Niin olen 36v.
Dislikeätte🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pervot kerääntyy". Itse ajattelin, että kommentoijat on joulukalenteri kateellisia teinejä.
Mitä pervoa näissä kommenteissa on?
Jos et näe pervoja kommentteja niin olet sokea. Ja yhtälailla teinikin voi olla pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pervot kerääntyy". Itse ajattelin, että kommentoijat on joulukalenteri kateellisia teinejä.
Jos et näe pervoja kommentteja niin olet sokea. Ja yhtälailla teinikin voi olla pervo.
Ihminenhän on luonnostaan eroottinen eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te minua dislikeätte? Sehän on ihan totta että pokemon kortteja ei enää saa lähes mistään.
Niiden tähtihetket oli minun lapsuudessa.Niin olen 36v.
Dislikeätte🤣🤣
Fuck off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ostanut esim Lego City joulukalenterin. Maksaa vain kolmekymppiä. Eli tuo omasi tulee todennäköisesti kalliimmaksi.
Ei haittaa että omani tulee kalliimmaksi. Tykkään tehdä tällaisia diy juttuja. Ap
No miksi ihmeessä täällä sitten kyselet?
Kai sitä ehdotuksia saa kysellä? Itse et osaa lukea edes aloitusta. Aapinen sulle joululahjaksi olisi hyvä.
Kysyisin siskolta mistä lapsi tykkää ja kertoisin aikeista tehdä yllätyskalenterin.
Varsinkin joulun alla voi olla järkevää vinkata, että haluaisi tehdä tällaisen sukulaislapselle. Kun mummo on saattanut ostaa ties minkä legokalenterin ja äidilläkin saattaa olla ajatus tehdä itse lapsille kalenteri niin helposti tulee monta tällaista lapselle ja menee itse tarkoitus aiheesta. Yhdessä vanhemman kanssa sopimalla saa paremmin tarkoituksenmukaisempia yllätyksiä eikä lapsi saa samoja asioita montaa.
Tuon ikäisillä myös on herkästi jo omia keräilykohteita ja kiinnostuksen aiheuta, joita voi hyödyntää ja on ekologistakin ostaa sellaista, mikä tulee oikeasti käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä ehdotuksia saa kysellä? Itse et osaa lukea edes aloitusta. Aapinen sulle joululahjaksi olisi hyvä.
Varmasti poika tykkää mummojen ehdotuksella täytetystä kalenterista. Laatikon perälle unohtuvaa täysin turhaa roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti poika tykkää mummojen ehdotuksella täytetystä kalenterista. Laatikon perälle unohtuvaa täysin turhaa roskaa.
Kalenteriin täytyy siinä tapauksessa panna mummon muusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan. Sinä taas et osaa täyttää edes joulukalenterin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan. Sinä taas et osaa täyttää edes joulukalenterin.
joulukalenteria*
No rahaa. Ekaan luukkuun kymppi, toiseen kaksi kymppiä ja luukusta 24 tulee sitten pari donaa. Sitä ne nykyään arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkia
Meikkejä
200 euroa rahaa
Vessapaperi arkkeja
Habanero chilejä
Nastoja
Kiviä
Itäviä Perunoita
Siinä oli nyt muutama ehdotus.
Nappi
käpy
minihammastahnatuubi
pullonkorkki
pyykkipoika
lahjakortti luunappiin isältä
paristo(käytetty)
prikka
Pistinkö paremmaksi?
Lahjakortti vedenjuomiseen
Thaihieroja käynti
Mätiä mansikoita
Tyttöjen kukkais pikkareita
Flunssabasileja likaisesta esineestä
Vessanoven kahva
Ahvenen eviä ja pyrstöjä
Risiiniöljyyn kastettuja risuja. Löytyykö näi
Ei niillä ole mielessä muuta kuin ahvenen eväät ja pyrstöt. Hyi!
Vierailija kirjoitti: Eihän joulukalenteriin kuulu laittaa lahjoja, kun ne lahjat saadaan silloin jouluna. Mielestäni paljon parempi laittaa vain erilaisia suklaita tai vaikka keksejä.
Mä olen jo aikuinen mies ja haluan jouluna piparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkia
Meikkejä
200 euroa rahaa
Vessapaperi arkkeja
Habanero chilejä
Nastoja
Kiviä
Itäviä Perunoita
Siinä oli nyt muutama ehdotus.
Nappi
käpy
minihammastahnatuubi
pullonkorkki
pyykkipoika
lahjakortti luunappiin isältä
paristo(käytetty)
prikka
Pistinkö paremmaksi?
Lahjakortti vedenjuomiseen
Thaihieroja käynti
Mätiä mansikoita
Tyttöjen kukkais pikkareita
Flunssabasileja likaisesta esineestä
Vessanoven kahva
Ahvenen eviä ja pyrstöjä
Keillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Eihän joulukalenteriin kuulu laittaa lahjoja, kun ne lahjat saadaan silloin jouluna. Mielestäni paljon parempi laittaa vain erilaisia suklaita tai vaikka keksejä.
Mä olen jo aikuinen mies ja haluan jouluna piparia.
Syö palaneita pipareita.
Eri suuruisia kolikoita ja viimeiseen sitten setelirahaa vaikka 20€.