Aurauskepit eivät olen lastesi omaisuutta. Ne ovat kunnan tai kaupungin tärkeitä työvälineitä
joilla vältetään kalliit tuhot, jotka sitten veronmaksajat maksavat.
Aurauskeppejä ei kuulu irrottaa, heitellä, rikkoa tai edes koskea. Ei, vaikka sinun lapsesi ovatkin koko maailman täydellinen keskipiste, joilta kukaan ei saa mitään kieltää. Uutinen: jos sinä et aseta niille rajoja, sen tekee joku muu. Lopulta viranomainen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksityistiellä aurauskepit kastellaan seokseen, jossa on kloriittia ja vaseliinia. Aika äkkiä lapsen vaatteista näkee, kuka on keppejä irrotellut.
Hauska selitys mutta kloriitti haihtuu nopeasti ilmaan.
Suomalaiset, joiden suurin ongelma on Suomen syntyvyys ja lasten leikki, kokoontuvat täällä tänään.
Onko sinunkin elämäsi suurin ongelma leikkivät lapset? Tervetuloa!
Näin eräänä talvena kun joku äiti maha pystyssä ja naama hartaasti kännykässä kiinni seistä möllötti välittämättä yhtään, vaikka samaan aikaan hänen lapsensa repivät ja heittelivät aurauskepin pitkälle tien vierustan metsikköön. Kun tämä ihastuttava ja kauniskäytöksinen perhe sitten liikahti eteenpäin, jäi maahan vielä höyryävä koirankakka heidän koiraparkansa jäljiltä, keskelle vilkasta kävelytietä.
Tuohon mielestäni kiteytyy se mikä tässä maailmassa on jo pidemmän aikaa alkanut mennä todella näyttävästi päin percettä, arjen tasolla, kuten myös suuremmassa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset, joiden suurin ongelma on Suomen syntyvyys ja lasten leikki, kokoontuvat täällä tänään.
Leikitään omilla leluilla, ei teiden hoitoon ja turvallisuuteen liittyvillä laitteilla. Kiitos.
Anuskeppeihin ei lasten tosiaan pitäisi mennä koskemaan - lapset huostaan jos näin käy!
Vahdin aurauskeppejä kuin haukka. Jos näen jonkun kajoavan aurauskeppiin ryntään ulos ja piiskaan sen sillä aurauskepillä.
Tosin viime vuonna se oli naapurin emäntä ja mokoma tykkäsi siitä. Lapset ei ole niin tykänneet, ne välttää itse asiassa kulkemasta taloni ohitse. Naapurin emäntä vaan tekee asiaa ja nojailee keppeihin-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään omilla leluilla, ei teiden hoitoon ja turvallisuuteen liittyvillä laitteilla. Kiitos.
Missä päin asut? Täällä teitä ei aurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siis asun Helsingissä. Kokoomus hieman säästää turvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kannattaa valittaa Tienkäyttäjän palvelunumeroon tai tienhoitokunnalle, minä en voi täältä käsin asiaan auttaa.
Minä ostin pojalle omat. Osa meni tarpeeseen ja osa leikkeihin.