Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Peanut Shell kantopussi! Onko jollakin ylipäänsä kantopussia? Lukekaa kiitos :)
23.09.2008 |
Vauva on pussisssa ikäänkuin kiemurassa. Eli myötäilee puusia.Kuuluukohan näin olla? Onko siitä haittaa vauvan vartalolle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Elikkä kyllä ne alkaa valittamaan, jos niillä on paha olla. Ei siitä mitään haittaa vauvalle ole. Kehitysmaissa kaikki lapset kulkee vauvana erilaisissa pusseissa ja liinoissa äitien matkassa päivittäin.