Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä alkaa myydä kuorittuja kasviksia

Vierailija
07.10.2025 |

Moni kokee kasvisten käsittelyn vaivalloiseksi, kauppaketju kertoo.

Voi hyvää päivää

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on kun harvoin yksin asuvana tarvii vaikka kokonaisen kaalin tms

Ainakin omassa lähikaupassani myydään jo nyt punakaalia kahteen tai arviolta neljään osaan paloiteltuna. Mutta liittyykö se jotenkin kasvisten myymiseen kuorittuina, että isoja kaaleja myydään myös pienempinä paloina? 

Vierailija
42/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raasteita kotimaisista juureksista olen kaivannut vuosia. Kädet kipeät eikä pysty itse raastamaan ja raastinkoneet taloyhtiössä on ihan jäätävän metelin aiheuttajia. Miten tätä ei kukaan ole hoksannut tehdä? Porkkanaa, kaalta, sekoituksia ym mutta kotimaisista aineksista. Ulkolaisia löytyy kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä. Auttaa muun muassa monia liikuntarajoitteisia edelleen kokkaamaan itse jos vain haluavat. 

Vierailija
44/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä uutinen. Parkinssonin tautia sairastava 89-vuotias äitini onkin jo jonkun aikaa valittanut, miten hankala juureksia on kuoria.

Itse tykkäsin Tuoreksista, kun yhdestä paketista sai just sopivasti erilaisia kasviksia wokkiin. Harmi, kun S-ryhmä korvasi ne Coopilla, ne ei ole yhtä hyviä ja pakkauskin on pienempi.

Vierailija
45/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa, että aloittaja ostaa itse kuitenkin pakastekasviksia.

En osta. En syö kasviksia.

Ap

Kannattaisko kokeilla? Jutun mukaan noiden valmiiksi kuorittujen, pestyjen ja pilkottujen kasvisten tarkoituksena kun oli lisätä kasvisten käyttöä.

Hyvä arvostella sellaista, mitä ei edes ole käyttänyt kokonaisenakaan.

S-Ryhmällä onkin varmasti noin pyyteettömät tavoitteet. Koittavat vain kiskoa samoista tuotteista isompaa hintaa.

Totta kai ne maksaa kilohinnaltaan enemmän. Jotkut ovat vaan valmiita maksamaan helppoudesta vähän ekstraa.

Vierailija
46/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös valmiiksi Voideltu Leipä olisi hyvä. Hirveä työ kaivaa Voipaketti ja alkaa nyhräämään. Säästyisi aikaa ja vaivaa.

Onhan niitä siellä eineshyllyllä.

Vierailija
47/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kohta jo purukumikin myydään valmiiksi pureskeltuna ettei edes hampaattomillekkaan tule paha mieli! Myös vessapaperi myydään jatkossa valmiiksi käytettynä!

Vierailija
48/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on valmiiksi solmittuja kengännauhojakin kun zoomerit eivät osaa sitäkään.

Ei taida osata muistisairaat boomeritkaan tarralenkkareista päätellen.

Vierailija
49/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen joutui itse leikkaamaan Leivänkin ! Oli ne kovia aikoja...

Lapsuudessani leivätkin leivottiin kotona,oli kovia aikoja ne.

Vierailija
50/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kohta jo purukumikin myydään valmiiksi pureskeltuna ettei edes hampaattomillekkaan tule paha mieli! Myös vessapaperi myydään jatkossa valmiiksi käytettynä!

Etkö sinä osta mitään valmiiksi jatkojalostettua ruokatarviketta? Ostatko porsaat kokonaisina ja leivot itse leipäsi?

Vierailija
51/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelin tällaisille pakkauksille vuosia sitten Yhdysvalloissa. Mutta viime viikolla ostin valmiiksi paloiteltua kurpitsaa :D Sattui olemaan punalaputettu tuote, niin hintaa tuli 2 euroa. Kätevästi sai tehtyä uunissa kurpitsa-pastavuoan, kun olin vähän sairaana. 

Vierailija
52/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niille joiden kädet ovat huonossa kunnossa.

Vierailija
53/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raasteita kotimaisista juureksista olen kaivannut vuosia. Kädet kipeät eikä pysty itse raastamaan ja raastinkoneet taloyhtiössä on ihan jäätävän metelin aiheuttajia. Miten tätä ei kukaan ole hoksannut tehdä? Porkkanaa, kaalta, sekoituksia ym mutta kotimaisista aineksista. Ulkolaisia löytyy kyllä.

S-ryhmältä löytyy valmiiksi raastettua porkkanaa. Olen ostanut kiireisinä arki-iltoina joskus. 

Vierailija
54/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niille joiden kädet ovat huonossa kunnossa.

Tässä esimerkki artroottisista vaivoista. On se hlpotus, mutta päiväys ei saisi olla niin pitkään. Kaikki raastettu alkaa käymään siellä umpipussissa.

Ostan näitä mielelläni, mutta päiväistä tarkkaillen.

Niin, missä ne on raastittu tai pilkottu ja pussitettu? Onkohan vaan coopit jostain kiinasta kylmäkuljetuksena.

Tosi terävät veitset ja raastimet tuohon omaan toimintaan tarvittaisiin.

Vierailija
55/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko niitä kuoria ostaa pelkästään, kun tahtoisi niistä ne vitamiinit?

Vierailija
56/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei taas ollut mainosta tuolle L.. nimiselle firmalle. Sitä kun joka mutkassa artikkeleilla mainostetaan. Pois, pois sen mainostaminen.

Vierailija
57/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka kuorii perunan tai omenan?

Niissähän ne kuidut yms. on.

En ikinä kuori mitään paitsi tyyliin appelsiini, toisaalta se kuori on syötävää.

Vierailija
58/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Voisko niitä kuoria ostaa pelkästään, kun tahtoisi niistä ne vitamiinit?

Syöt kuitenkin kaikkea purkista. Kuoret menevät eläinten rehuksi. On käyttöä eikä heitetä pois kuten kotitalouksissa.

Vierailija
59/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kuorii perunan tai omenan?

Niissähän ne kuidut yms. on.

En ikinä kuori mitään paitsi tyyliin appelsiini, toisaalta se kuori on syötävää.

Ei, ei kaikki ei ole syötävää. Perunan kuori on kitkerä.

Vierailija
60/66 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo on. Tiedätkö mitä on kuoria niitä kasviksia kun nivelet on ranteista ja sormista rikki ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme