S-ryhmä alkaa myydä kuorittuja kasviksia
Moni kokee kasvisten käsittelyn vaivalloiseksi, kauppaketju kertoo.
Voi hyvää päivää
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa, että aloittaja ostaa itse kuitenkin pakastekasviksia.
En osta. En syö kasviksia.
Ap
Hyvähän se on kun harvoin yksin asuvana tarvii vaikka kokonaisen kaalin tms
Onko valmiiksi kuorittuja Banaaneja tai Appelsiineja. Helpottaisi elämää kun on aina kova kiire.
Vierailija kirjoitti:
Neljäsosa valmiiksi palasteltuna tulee varmaan kokonaista kalliimmaksi.
Kai ne kohta pyyhkii siellä peräreiänkin ettei itse tarvitse.
Myös valmiiksi Voideltu Leipä olisi hyvä. Hirveä työ kaivaa Voipaketti ja alkaa nyhräämään. Säästyisi aikaa ja vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaisko kokeilla? Jutun mukaan noiden valmiiksi kuorittujen, pestyjen ja pilkottujen kasvisten tarkoituksena kun oli lisätä kasvisten käyttöä.
Hyvä arvostella sellaista, mitä ei edes ole käyttänyt kokonaisenakaan.
Onhan S-marketilla ollut aina keittojuureksia ja salaatin silppua ja vaikka mitä myynnissä. Punajuuret keitettynä onkin hyvä asia.
ONNEKSI ei nyt mainosteta tuota rikasta kauppaketjua jaka alkaa L... Hyvä näin.
Eineksien saatavuus on tarkastettava, sillä maksalaatikkoa ja lasangnea on liikaa. Eineksinä pitää olla maistuvia
laatikoita.
On valmiiksi siivutettua leipää, juustoa ja kinkkua, on valmiiksi kuorittua ananasta, on valmiiksi kuorittuja keittokasviksia ja uunijuureksia. Myös lihat on valmiina suikaleina ilman nahkoja eikä jauhelihaakaan tarvitse itse jauhaa, jos ei satu niin haluamaan. Kalatiskistä saa kalan valmiiksi fileoituna ja vaikka ilman nahkoja. Mutta voi hyvä ihme, jos vielä kasviksiakin myydään valmiiksi kuorittuna, niin kyllä nyt huudellaan ihmisiä uusavuttomaksi. Nämä kaikki vastaavat johonkin tarpeeseen. Se ei ole välttämättä sun tarve, mutta jonkun muun on. En näe mitään pahaa siinä, että yritetään saada ihmisiä lisäämään kasviksia ruokavalioonsa vaikka sitten myymällä mahdollisimman helpossa muodossa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäsosa valmiiksi palasteltuna tulee varmaan kokonaista kalliimmaksi.
Ennen paloteltuja juureksia ei saanut myydä pakattuina, hygienian takia. Nyt sitten kaikki käy. Ja se hinta on ainakin sellerin osalta hirveä, kun on kuitenkin kuori päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä syöt incelli.
Äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaisko kokeilla? Jutun mukaan noiden valmiiksi kuorittujen, pestyjen ja pilkottujen kasvisten tarkoituksena kun oli lisätä kasvisten käyttöä.
S-Ryhmällä onkin varmasti noin pyyteettömät tavoitteet. Koittavat vain kiskoa samoista tuotteista isompaa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä juttu. Lumihiutaleet ei veistä vahingossa sormeen, kun kasviksen voi tilata kuorittuna kotiin.
Onko lisähinnasta mahdollisuus saada myös valmiiksi pureskeltuina?
Tuleva S-marketin mainos jossa Taneli Mäkelä kertoo:
💩 Tämä ei ole paskaa. Tämä on valmiiksi pureskeltua ruokaa. Miltäs se teidän annos näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Ennen joutui itse leikkaamaan Leivänkin ! Oli ne kovia aikoja...
Kesät talvet hiihdettiin, eikä ollut liukasteita!
Voiso siinä kuoria saada syödäkseen ? Olisi edes jotain vesivellin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikesta pitää aina huolestua? Antaa myydä niitä kuorittuja kasviksia. Ehkä se jopa lisää joidenkin ihmisten intoa ostaa kasviksia.
En itsekään aina jaksa kuoria kasviksia esim työpäivän jälkeen. Laiskan ihmisen pelastus.
Kohta on valmiiksi solmittuja kengännauhojakin kun zoomerit eivät osaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Saisko vielä keitetyt kananmunat viipaloituina valikoimaan?
Salaattibaaristahan niitä löytyy, hinta 16,90€/kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
S-Ryhmällä onkin varmasti noin pyyteettömät tavoitteet. Koittavat vain kiskoa samoista tuotteista isompaa hintaa.
Eihän sun ole pakko niitä ostaa. Niillä jotka niitä ostavat on varmasti syynsä.
Kyllä. Mun muistisairauttava sairastava äitini ei yleensä koske jääkaapissaan oleviin kokonaisiin kasviksiin, esim paprikaan, mutta kun ne paloittelee valmiiksi ne tulee syödyksi.