Haluaisin mennä ulkomaille, muta en osaa
Kommentit (29)
Ketjun aloittajan on pakko olla vammainen jos ei tiedä miten ulkomaille mennään.Minä en edes vaivaannu antamaan mtn neuvoja itsestäänselvyyksiin.
T: 2 kertaa Kreikassa ja 100 kertaa Virossa ollut.
Seuraavaksi varmaan kysyy miten takapuoli pyyhitään.
Sama ongelma oli mulla perheeni kanssa. Mutta sitten vain lähdin Kreikkaan mieheni ja lasten kanssa. Siellä on mukava ja rento meininki, pärjättiin keskinkertaisella kielitaidolla. Minä puhuin aina kun tarvitsi. Ihana reissu oli ja kyllä sinne taas uudestaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Aloita helpolla ja mene Ruotsiin tai Norjaan autolla pohjoisen kautta.
Liian kallista
Naapurimaista on vaikka helppo aloittaa. Jos ei uskalla yksin lähteä, niin menee jonkun kanssa. Tai sitten pakettimatkalle.
Vai tahtoisit turva paikan hakijaksi, tahtoisit olla joku maahan muuttaja jossakin rikkaassa maassa?
Jopa on hurjaksi mennyt suomalaisten touhut.
No niin, nyt on lippu, jossa on määränpää sekä passi, jossa on kuva, joka on otettu kameralla ilman aurinkolaseja. Mitä matkaevääksi, kun matka kuitenkin kestää aikaa?
jonottamista ja odottamista. ahtaassa lentokoneessa istumista. kiljuvia kakaroita ja ylipainoisia ja tatuoituja weetee ihmisiä joka puolella. ei se niin ihmeellistä loppujen lopuksi ole. ja kaikkeen kyllästyy jopa valmiiseen hotelliaamiaiseen, kuumaan säähän ja uimarannalla loikoiluun.
Onhan jotain Etsitään matkaseuraa sivustoja. Sieltä katselee mukavan tuntusen matkakumppanin.
Ruotsiin pääsee super helposti.