Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka äkkiä sait töitä sinä, joka olet ollut kotiäitinä yli 7 vuotta?

Vierailija
13.04.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kuvitella, että ei kovin helposti löydy, jos on " vaan seitsemän vuotta kotona oltu" . Riippuu koulutuksesta, aikaisemmasta työkokemuksesta, suhteista ja siitä, minkälaista ja minkätasoista työtä olet hakemassa. Siivoojaksi tai myyjäksi voisi ehkä päästäkin.

Vierailija
2/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään sain tosiaan noin kolmen vuoden kuluttua.

Asuin isossa kaupungissa.

Kurseillekkaan en oiken päässyt, ainakaan niille joille hain.

Hain pääasiassa tosin sellaisia töitä, joihin ei minulla ole koulutusta, mutta työkokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta noin vuoden verran työnhakijana kunnes sain puolen vuoden tukityöllistämispaikan vanhusten kotihoidossa, tällä hetkellä olen työttömänä ollut kolmisen kuukautta

Vierailija
4/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen seurannut vierestä kun on nyt viime kesästä hakenut töitä, vielä ei ole mitään löytynyt.

Kyseessä on akateeminen 35v nainen, jolla kielitaitoa, kirjoitustaitoa, ajanhallintataidot kohdallaan ja fiksu.

Kärsimystä ystävänä kuunnella vierestä miten vaikeaa tuo työnhaku voi olla :(

Vierailija
5/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun yks päivä soitin että voisin alkaa keikkailla (hoitoala) niin seuraavana päivänä olin jo aamuvuorossa. Siitä on nyt 3,5 vuotta ja samalla osastolla olen edelleen eli sille tielle jäin. Kohta ilmeisesti vakinaistavat :)

Vierailija
6/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kans nuo tukityöllistyspaikat. Onko sulla koulutusta vanhusten puolelle? Mitä hommia sä siellä teit? Siis teitkö samoja kuin muutkin työntekijät? Paljonko sait palkkaa?

" mä oli hiukan reilut 6 v kotiäitinä

josta noin vuoden verran työnhakijana kunnes sain puolen vuoden tukityöllistämispaikan vanhusten kotihoidossa, tällä hetkellä olen työttömänä ollut kolmisen kuukautta"

Vierailija
7/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei koulutusta eikä aiempaa työkokemusta, työaikani oli 85% eli palkka noin 1240 e + lisät koska työtä oli kahdessa vuorossa, myös viikonloppuisin. Tein lähes kaikkea mitä lähihoitajatkin paitsi lääkkeenjakoa yms, työnimikkeeni oli kotiavustaja vanhusten kotona asumista tukevissa palveluissa. Tykkäsin kovasti työstäni vaikka oli raskasta ja kiireistä ajoittain :)

Vierailija
8/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töitä heti kun aloin niitä taas kyselemään vuonna 2000. Silloin esikoinen oli 5v ja kuopus 3v. Ennen lapsia olin valmistunut lastentarhanopettajaksi ja niitä töitä sain heti. Ensin vuoden sijaisuus ja sitten vakituinen työ.

Vierailija
9/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulosti hyvältä :) Palkkakin ok. Jospa mullekin kävis yhtä hyvä tuuri. Olen jättänyt kunnalle hakemuksen työllistämistukipaikoista.

7

4 vastaa

mulla ei koulutusta eikä aiempaa työkokemusta, työaikani oli 85% eli palkka noin 1240 e + lisät koska työtä oli kahdessa vuorossa, myös viikonloppuisin. Tein lähes kaikkea mitä lähihoitajatkin paitsi lääkkeenjakoa yms, työnimikkeeni oli kotiavustaja vanhusten kotona asumista tukevissa palveluissa. Tykkäsin kovasti työstäni vaikka oli raskasta ja kiireistä ajoittain :)

Vierailija
10/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
11/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töitä kahdessa päivässä ja kahden kuukauden jälkeen vakinaisen paikan!