Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vähä-älyisimmät kuskit lähes poikkeuksetta ajavat autoa BMW

Vierailija
06.10.2025 |

Ajavat persiissä, ei vilkkua, ylinopeutta kaupungissa yms. Viekö se merkki älykkyyttä alas vai mistä tämä johtuu?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet huono kuljettaja tien tukkeena . Kannattaa jatkossa ajella pusikossa niin et häiritse kunnon ihmisiä .

Vierailija
2/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syy on itsetuhoisuus ja mielenterveysongelmat. Tämä selittäisi myös sen, että BMW:n ratissa kuolleisuus on poikkeuksellisen suurta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmw nyt vasta kakkostilalla kolaritilastoissa.

https://www.is.fi/autot/art-2000011186092.html

Vierailija
4/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan uudella toyota yariksella ja kyllä siellä takapuskurissa roikkuu myös muitakin autoja. En oikein koskaan ole ymmärtänyt sitä miksi pitää roikkua takapuskurissa kiinni? Eikö se ajaminen ole silloin stressaavaa ja epätaloudellista kun turvaväli on liian pieni? Se että ajaa toisen auton takapuskuriin kiinni on sellanen juttu että olisi kiva kuulla syy sille. 

Jos mun edessä ajaa auto hitaampaa kuin minä niin sitten pudotan omaa nopeuttani samaksi mikä edellä ajavan nopeus on ja pidän riittävän turvavälin siihen. 

M32

Vierailija
5/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat havaintojeni mukaan usein myös lyhyitä ja käyttävät lippalakkia.

Autoja näkee usein kyljellään ojissa.

Vierailija
6/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että bemarin maine oikeuttaa ihmisen perseilemään! Nuoret oppii ettei bemmillä käytetä villkua kun käännytään.

Vierailija
7/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan joku tutkimus tähän kuinka bmw-kuskeilla on alhainen äo?

Vierailija
8/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ennen nykyään Tesla

Vierailija
9/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kateellinen Skoda-kuski. Otan osaa, on varmasti raskasta.

Vierailija
10/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin ihmisen mieli tuottaa tällaisia ajatusvääristykåmiä, joita havainnointi vahvistaa, jollei ihminen ymmärrä olla kriittinen.

Vierailija
11/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan uudella toyota yariksella ja kyllä siellä takapuskurissa roikkuu myös muitakin autoja. En oikein koskaan ole ymmärtänyt sitä miksi pitää roikkua takapuskurissa kiinni? Eikö se ajaminen ole silloin stressaavaa ja epätaloudellista kun turvaväli on liian pieni? Se että ajaa toisen auton takapuskuriin kiinni on sellanen juttu että olisi kiva kuulla syy sille. 

Jos mun edessä ajaa auto hitaampaa kuin minä niin sitten pudotan omaa nopeuttani samaksi mikä edellä ajavan nopeus on ja pidän riittävän turvavälin siihen. 

M32

Kun ajaa pikkuautolla, perseessä roikkuu aina joku vaikka ajaisit 160kmh.

Vierailija
12/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kun näät BMW:n kiinnität sen tekemisiin huomiota, mutta kun näet Nissanin et huomioi lainkaan.

Vierailija
13/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Kun ajaa pikkuautolla, perseessä roikkuu aina joku vaikka ajaisit 160kmh.

Vaikka ajaisi suurinta sallittua nopeutta niin silti joku roikkuu takapuskurissa kiinni. Yleensä itse hidasta vauhtia jos joku ajaa takapuskurissa kiinni ihan vaan kostoksi. 

Vierailija
14/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat havaintojeni mukaan usein myös lyhyitä ja käyttävät lippalakkia.

Autoja näkee usein kyljellään ojissa.

Joo lippalakki on varma hälytysmerkki ettei kuskilla ole kaikki kotona.

Vierailija
15/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kompensoi niin montaa vikaa ihmisessä. M33

Vierailija
16/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kun näät BMW:n kiinnität sen tekemisiin huomiota, mutta kun näet Nissanin et huomioi lainkaan.

Tuo on totta. Olen jo oppinut varomaan bmw kuskeja. Kun bmv ilmestyy peileihin voi odottaa mitä tahansa.

Vierailija
17/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin totta. Bemmi ja teslakuskit ovat vaarallisimmat kuskit liikenteessä. Tulee todistettua joka päivä. Ajavat puskuriin kiinni, ja eivät osaa ohittaa. Roikkuvat vaan puskurissa, sitten jos ohittavat niin se tapahtuu mutkassa tai keltaisilla viivoilla.

T. Rekkakuski 2 milj.km. takana.

Vierailija
18/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen teesi. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mun työnantajalla on kaikilla autoedulla olevilla bemari. Mulla on vm. 2025 2-sarjalainen, mun miehellä on vm. 2026 5-sarjalainen. Mun kollegoilla on kaikkea välillä 2- ja 5-sarjaa ja X-sarjaa on aika paljon. Me osataan käyttää vilkkua, osataan myös parkkeeraa ja ajaa tilannenopeuden mukaisesti. Meidän koulutukset on alimmillaan DI. Toki myönnän, että koulutus ei tuo järkeä tai kaikessa ei aina ihan heti leikkaa. En kuitenkaan laittaisi esimerkiksi työnantajani edustajia sinne vähä-älyisimpien joukkoon. 

Omalla kokemuksella sanon, että Tesla kuskit ovat nykyään aika vaarallisia autojensa kanssa. Onneksi niissä on niin voimakkaan turvallisuusmääritykset, että auto itse suojaa itseään. Viimeksi viime viikolla ajoin Jenkeissä ja Tesla kuski yritti pakolla tulla eteeni. Auto ei yksinkertaisesti päästänyt siihen, vaikka kuinka kuski riuhtoi ja repi rattia. Samaa olen nähnyt kotimaassani, että unohdetaan esimerkiksi parkkialueen liikennesäännöt, etuajo-oikeudet ja muut tien käyttäjät. 

Vierailija
19/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW on suosittu merkki amislaisten keskuudessa.

Vastaako kysymykseesi?

Vierailija
20/37 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmw nyt vasta kakkostilalla kolaritilastoissa.

https://www.is.fi/autot/art-2000011186092.html

Vasta?