Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aasialaiset miehet

Vierailija
06.10.2025 |

Kokemuksia, naiset? 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on maailman parhaita, jote rakkaat terveiset teille.

Rakennetaan yhdessä uudestaan tämä maa, tehdään siitä oikeasti onnellinen.

Hyvä, hyvä, hyvä ja kiitos kun olette olemassa.

Vierailija
22/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You tubessa on videoita, joissa Aasialaiset miehet kertovat, miksi eivät halua länsimaalaista naista. Syy on aina sama: Liian lihavia, isokokoisia,  eivät ole naisellisia ja  asenne on väärä, ovat kuin miehiä. 

Muhun on ihastunut 3 aasialaista. Minua isoluisemman serkkuni kanssa seukkasi 2 aasialaista. Gen takagi muutti suomalaisen naisen perässä Suomeen jne. jne. Kyllä siellä riittää sekä tykkääjää, että vihaajaa, kuten kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen deittaillut japanilaista ja intialaista miestä, mutta ei niihin syntynyt sen syvällisempää suhdetta. Kulttuuritaustat liian erilaiset, tykkään enemmän länsimaisista miehistä.

Vierailija
24/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset ovat siroja, hoikkia, naisen näköisiä. Suomalaiset taas nykyään ylipainoisia, lyhythiuksisia, sinihiuksisia, kookkaita moukarinheittäjiä. Käytös ronskia, rumaa.  Aasialsiset naiset vievät voiton täysin. 

Vierailija
25/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-popista tai coneista pitävät yleensä nuoret naiset tykkäävät usein aasialaisista miehistä.

Vierailija
26/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan, ikinä nähnyt pariskuntia, joissa mies aasialainen ja muija suomalainen. Oletteks te?

En. Enkä myöskään, että nainen lähi-idästä ja mies suomalainen.

Hä? Mä olen monta kertaa.

Vierailija
27/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusta saattaa tulla ikäviä jälkiseuraamuksia.

Vierailija
28/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset ovat siroja, hoikkia, naisen näköisiä. Suomalaiset taas nykyään ylipainoisia, lyhythiuksisia, sinihiuksisia, kookkaita moukarinheittäjiä. Käytös ronskia, rumaa.  Aasialsiset naiset vievät voiton täysin. 

Suominaiset on aitoja, muut teeskentelee.  Vankina naisellisuusbodyssaan.  Miehen määrittämässä naisellisuudessa. 

Vierailija
29/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iraki ja Iranilaiset on ainakin herrasmiehiä.

🤣🤣🤣🤣😁

Vierailija
30/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aasialaisesta. Olen pystynyt ihastumaan myös aasialaiseen. Täysbuddha on nounou, mutta puolikas buddha menee. En jaksa liian aivokuollutta zeniä. Kaikki miehet ovat pohjimmiltaan yhtä perseestä. Olipa inthiaani, aasialainen, suomalainen tai mikä hyvänsä, niin kaikki haluavat alistaa naisia ja ovat ajattelemattomia, itsekkäitä urpoja. Aivan sama resepti heillä kaikilla.

Ja höpön löpön.

Vierailija
31/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan, ikinä nähnyt pariskuntia, joissa mies aasialainen ja muija suomalainen. Oletteks te?

En. Enkä myöskään, että nainen lähi-idästä ja mies suomalainen.

Hä? Mä olen monta kertaa.

Samoin tunnen monia tällaisia pareja. Mieheni on Lähi-Idästä, joten tuttavapiirini on monikulttuurista. 

Vierailija
32/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aasialaisesta. Olen pystynyt ihastumaan myös aasialaiseen. Täysbuddha on nounou, mutta puolikas buddha menee. En jaksa liian aivokuollutta zeniä. Kaikki miehet ovat pohjimmiltaan yhtä perseestä. Olipa inthiaani, aasialainen, suomalainen tai mikä hyvänsä, niin kaikki haluavat alistaa naisia ja ovat ajattelemattomia, itsekkäitä urpoja. Aivan sama resepti heillä kaikilla.

Ja höpön löpön.

Niin se vaan menee. Pojat on poikia ympäri maailman. 

Vierailija
33/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia on laaja käsite.

Vierailija
34/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaisilla on ihanat energiat ja kauniit kädet.

Vierailija
35/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisten naisten pitää esittää vienoa neitsyttä ja pitävät samaan aikaan kaikkia kikkelikarnevaaleja.

Vierailija
36/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset miehet eivät yleensä ole seksikkäitä, ovat lyhyitä, sileähiuksisia, kropassa ei lihaksia, monesti vielä heidän ympärillään leijuu jokin rasvaisen ruoan haju. Japanilaiset miehet kuitenkin poikkeus, ainakin nuoremmat 

Vierailija
37/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpön löpön.

Niin se vaan menee. Pojat on poikia ympäri maailman. 

Ja höpsistä.

Vierailija
38/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yhden kerran treffeillä kiinalaisen miehen kanssa, mutta hän ei ollut kovin kielitaitoinen.

Oliko edes käsistään kätevä?

Vierailija
39/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset miehet eivät yleensä ole seksikkäitä, ovat lyhyitä, sileähiuksisia, kropassa ei lihaksia, monesti vielä heidän ympärillään leijuu jokin rasvaisen ruoan haju. Japanilaiset miehet kuitenkin poikkeus, ainakin nuoremmat 

Tykkään just tuollaisita hammastikuista, joilla on pitkät hiukset , sexy!

Vierailija
40/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nysä kalu.

Ilo siitäkin irti saadaan.

Orientaalikäyttö 👍🏻