Aasialaiset miehet
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
You tubessa on videoita, joissa Aasialaiset miehet kertovat, miksi eivät halua länsimaalaista naista. Syy on aina sama: Liian lihavia, isokokoisia, eivät ole naisellisia ja asenne on väärä, ovat kuin miehiä.
Muhun on ihastunut 3 aasialaista. Minua isoluisemman serkkuni kanssa seukkasi 2 aasialaista. Gen takagi muutti suomalaisen naisen perässä Suomeen jne. jne. Kyllä siellä riittää sekä tykkääjää, että vihaajaa, kuten kaikkialla.
Olen deittaillut japanilaista ja intialaista miestä, mutta ei niihin syntynyt sen syvällisempää suhdetta. Kulttuuritaustat liian erilaiset, tykkään enemmän länsimaisista miehistä.
Aasialaiset naiset ovat siroja, hoikkia, naisen näköisiä. Suomalaiset taas nykyään ylipainoisia, lyhythiuksisia, sinihiuksisia, kookkaita moukarinheittäjiä. Käytös ronskia, rumaa. Aasialsiset naiset vievät voiton täysin.
K-popista tai coneista pitävät yleensä nuoret naiset tykkäävät usein aasialaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan, ikinä nähnyt pariskuntia, joissa mies aasialainen ja muija suomalainen. Oletteks te?
En. Enkä myöskään, että nainen lähi-idästä ja mies suomalainen.
Hä? Mä olen monta kertaa.
Seurustelusta saattaa tulla ikäviä jälkiseuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat siroja, hoikkia, naisen näköisiä. Suomalaiset taas nykyään ylipainoisia, lyhythiuksisia, sinihiuksisia, kookkaita moukarinheittäjiä. Käytös ronskia, rumaa. Aasialsiset naiset vievät voiton täysin.
Suominaiset on aitoja, muut teeskentelee. Vankina naisellisuusbodyssaan. Miehen määrittämässä naisellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Iraki ja Iranilaiset on ainakin herrasmiehiä.
🤣🤣🤣🤣😁
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aasialaisesta. Olen pystynyt ihastumaan myös aasialaiseen. Täysbuddha on nounou, mutta puolikas buddha menee. En jaksa liian aivokuollutta zeniä. Kaikki miehet ovat pohjimmiltaan yhtä perseestä. Olipa inthiaani, aasialainen, suomalainen tai mikä hyvänsä, niin kaikki haluavat alistaa naisia ja ovat ajattelemattomia, itsekkäitä urpoja. Aivan sama resepti heillä kaikilla.
Ja höpön löpön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan, ikinä nähnyt pariskuntia, joissa mies aasialainen ja muija suomalainen. Oletteks te?
En. Enkä myöskään, että nainen lähi-idästä ja mies suomalainen.Hä? Mä olen monta kertaa.
Samoin tunnen monia tällaisia pareja. Mieheni on Lähi-Idästä, joten tuttavapiirini on monikulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aasialaisesta. Olen pystynyt ihastumaan myös aasialaiseen. Täysbuddha on nounou, mutta puolikas buddha menee. En jaksa liian aivokuollutta zeniä. Kaikki miehet ovat pohjimmiltaan yhtä perseestä. Olipa inthiaani, aasialainen, suomalainen tai mikä hyvänsä, niin kaikki haluavat alistaa naisia ja ovat ajattelemattomia, itsekkäitä urpoja. Aivan sama resepti heillä kaikilla.
Ja höpön löpön.
Niin se vaan menee. Pojat on poikia ympäri maailman.
Intialaisilla on ihanat energiat ja kauniit kädet.
Aasialaisten naisten pitää esittää vienoa neitsyttä ja pitävät samaan aikaan kaikkia kikkelikarnevaaleja.
Aasialaiset miehet eivät yleensä ole seksikkäitä, ovat lyhyitä, sileähiuksisia, kropassa ei lihaksia, monesti vielä heidän ympärillään leijuu jokin rasvaisen ruoan haju. Japanilaiset miehet kuitenkin poikkeus, ainakin nuoremmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpön löpön.
Niin se vaan menee. Pojat on poikia ympäri maailman.
Ja höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin yhden kerran treffeillä kiinalaisen miehen kanssa, mutta hän ei ollut kovin kielitaitoinen.
Oliko edes käsistään kätevä?
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset miehet eivät yleensä ole seksikkäitä, ovat lyhyitä, sileähiuksisia, kropassa ei lihaksia, monesti vielä heidän ympärillään leijuu jokin rasvaisen ruoan haju. Japanilaiset miehet kuitenkin poikkeus, ainakin nuoremmat
Tykkään just tuollaisita hammastikuista, joilla on pitkät hiukset , sexy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nysä kalu.
Ilo siitäkin irti saadaan.
Orientaalikäyttö 👍🏻
Suomalaiset miehet on maailman parhaita, jote rakkaat terveiset teille.
Rakennetaan yhdessä uudestaan tämä maa, tehdään siitä oikeasti onnellinen.
Hyvä, hyvä, hyvä ja kiitos kun olette olemassa.