Nälkä ja asunnottomuus sai minutkin liittymään Perussuomalaisiin
Täällä oli ketju, missä kerrotiin samasta asiasta, onkohan jo poistettu.
Niin kävi minunkin, että kun ei ole ruokaa ja kotia, ratkaisu pitää löytää ja minä olen löytänyt siihen syyllisen, miksi olen tässä jamassa nyt. Kavereiden ja sukulaisten nurkissa vuorotellen ollaan, mutta kunhan paikka on. Muutos on tehtävä ja siksi liityin perussuomalaisiin
Kommentit (21)
Kukas se heilui saksien kanssa - sehän oli Riikka ja mikäs puolue olikaaan? Aijai sehän olikin persu = perussuomalaiset. Kannatti varmaan liittyäkin, saa lisää kuritusta leikkauksien muodossa.
Katsoit siis peiliin ja löysit syyllisen omaan jamaasi. Olisit elänyt normaalisti ja maksanut vuokrasi niin et olisi asunnoton
Oletko iloinen R. Purran saksista, joilla tukia leikataan juuri köyhiltä ja vähävaraisilta, miksi se kääntyi omiaan vastaan?
[minä vaan kysyn]
Se luo sitä. Äänestämällä sitä luot sitä itsekin. Kylmiä arvoja niillä.
On epäreilua, että se raha mikä kuuluu minulle, menee muille e ikä suomalaisille
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on onnensa seppä
Kyllä se Siperia opettaa vielä sinuakin.
tervetuloa mukaan!
Perussuomalaiset järjestävät asunnon, työtä ja toimeentulon sekä tarvittaessa perheen.
Perussinkut sivusto käytettävissänne
Kiinnostaa tietää paljonko seuraat politiikkaa ja mitä mieltä olet nykyisestä leikkauspolitiikasta.
Perussuomalaiset
Mitä perussuomalaiset on?
Mitäs sinne Kremliin muuta kuuluu?
Oletko siis persujen jäsen nyt, että tukisit politiikkaa, jossa yhän useammalla menisi heikomminn ja kurjimmin; jakamalla PS:n puheenjohtajan fetissit siitä miten saa paloitella sairaita ja muita vähävaraisia ja leikellä työttömiä ja samalla vinkua maahanamuuton kalkeudesta ja kehitysapuun tuhlaamisesta. Ts. ikäänkuin haaveena olisi sisäsiittoinen Suomi ja luulo siitä, että kun lakkkautetaan kehitysapu, niin taivaasta sataa rahaa, eikä ylsikään suomalainen olisi enää ikinä köyhä.
Sinulla on akuutti psykoosi. Todellisuudentajusi on pahasti hämärtynyt. Hakeudu välittömästi hoitoon.
Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
Niin kaikki muutkin. Onneksi me köyhtyneet olemme nyt saaneet apua, kun perussuomalaiset ovat hallituksessa. Pitkästä aikaa on taas vatsa täynnä ja lämmintä ympärillä.
Kaikki persut on kohta köyhiä ja asunnottomia paitsi eduskuntapersut ja Sebastian. Mutta sitähän te itse halusitte, tollopersut.
Ja tämä paskaketju joutaa poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikki muutkin. Onneksi me köyhtyneet olemme nyt saaneet apua, kun perussuomalaiset ovat hallituksessa. Pitkästä aikaa on taas vatsa täynnä ja lämmintä ympärillä.
Ihanaa, että on sentään yksi puolue, johon voi luottaa. Rouva Riikka Purra lupasi, että köyhimpiä ei kuriteta ja siitä on pidetty kiinni. Heil Riikka!
Persuthan ajaa kokoomuspolitiikkaa, innoissaan ovat olleet vähentämässä etuja köyhimmiltä ja opiskelijoilta.