Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälkä ja asunnottomuus sai minutkin liittymään Perussuomalaisiin

Vierailija
06.10.2025 |

Täällä oli ketju, missä kerrotiin samasta asiasta, onkohan jo poistettu.

Niin kävi minunkin, että kun ei ole ruokaa ja kotia, ratkaisu pitää löytää ja minä olen löytänyt siihen syyllisen, miksi olen tässä jamassa nyt. Kavereiden ja sukulaisten nurkissa vuorotellen ollaan, mutta kunhan paikka on. Muutos on tehtävä ja siksi liityin perussuomalaisiin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuthan ajaa kokoomuspolitiikkaa, innoissaan ovat olleet vähentämässä etuja köyhimmiltä ja opiskelijoilta.

Vierailija
2/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se heilui saksien kanssa - sehän oli Riikka ja mikäs puolue olikaaan? Aijai sehän olikin persu = perussuomalaiset. Kannatti varmaan liittyäkin, saa lisää kuritusta leikkauksien muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit siis peiliin ja löysit syyllisen omaan jamaasi. Olisit elänyt normaalisti ja maksanut vuokrasi niin et olisi asunnoton 

Vierailija
4/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko iloinen R. Purran saksista, joilla tukia leikataan juuri köyhiltä ja vähävaraisilta, miksi se kääntyi omiaan vastaan?

[minä vaan kysyn]

Vierailija
5/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut köyhät ovat masokisteja.

Vierailija
6/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luo sitä. Äänestämällä sitä luot sitä itsekin. Kylmiä arvoja niillä.

Vierailija
7/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäreilua, että se raha mikä kuuluu minulle, menee muille e ikä suomalaisille 

aloittaja

Vierailija
8/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on onnensa seppä

Vierailija
9/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on onnensa seppä

Kyllä se Siperia opettaa vielä sinuakin. 

Vierailija
10/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mukaan!

Perussuomalaiset järjestävät asunnon, työtä ja toimeentulon sekä tarvittaessa perheen.

Perussinkut sivusto käytettävissänne

Vierailija
11/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitko ruokaa ja asunnon?

Vierailija
12/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää paljonko seuraat politiikkaa ja mitä mieltä olet nykyisestä leikkauspolitiikasta.

Vierailija
13/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset

Mitä perussuomalaiset on?

Vierailija
14/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinne Kremliin muuta kuuluu?

Vierailija
15/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis persujen jäsen nyt, että tukisit politiikkaa, jossa yhän useammalla menisi heikomminn ja kurjimmin; jakamalla PS:n puheenjohtajan fetissit siitä miten saa paloitella  sairaita ja muita vähävaraisia ja leikellä työttömiä ja samalla vinkua maahanamuuton kalkeudesta ja kehitysapuun tuhlaamisesta. Ts. ikäänkuin haaveena olisi sisäsiittoinen Suomi ja luulo siitä, että kun lakkkautetaan kehitysapu, niin taivaasta sataa rahaa, eikä ylsikään suomalainen olisi enää ikinä köyhä. 

Vierailija
16/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on akuutti psykoosi. Todellisuudentajusi on pahasti hämärtynyt. Hakeudu välittömästi hoitoon. 

Vierailija
17/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.

Vierailija
18/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaikki muutkin. Onneksi me köyhtyneet olemme nyt saaneet apua, kun perussuomalaiset ovat hallituksessa. Pitkästä aikaa on taas vatsa täynnä ja lämmintä ympärillä.

Vierailija
19/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persut on kohta köyhiä ja asunnottomia paitsi eduskuntapersut ja Sebastian.  Mutta sitähän te itse halusitte, tollopersut.

Ja tämä paskaketju joutaa poistoon.

Vierailija
20/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikki muutkin. Onneksi me köyhtyneet olemme nyt saaneet apua, kun perussuomalaiset ovat hallituksessa. Pitkästä aikaa on taas vatsa täynnä ja lämmintä ympärillä.

Ihanaa, että on sentään yksi puolue, johon voi luottaa. Rouva Riikka Purra lupasi, että köyhimpiä ei kuriteta ja siitä on pidetty kiinni. Heil Riikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän