Jos saisit jälkikäteen perua yhden tapahtuman elämästäsi. Mikä se olisi?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Neitsyyden menettäminen hirveälle väkivaltaisuuteen taipuvaiselle juntille täytettyäni 18 vuotta.
Mutta pakko oli tehdä kun oli niin ihqu?
Olin jo nuorena itsetuhoinen, mutta uskoin manipuloivia typeryksiä jotka väittivät elämän muuttuvan paremmaksi. Ei olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun vastaaminen
Nope. Ei mahdu mulla edes sadan kärkeen. Sitä paitsi niiden parin vakiotollon aivopierujen lukeminen käy viihteestä.
PS. Niitä on myös hauska välillä vedättää
Jos joku katuu syntymäänsä,niin minä...köyhyys ja kaikki paska on seurannut läpi elämän..kohta loppuu..
Vierailija kirjoitti:
Liika ujous ensirakkauden kanssa.
Liika herrasmiesmäisyys ensimmäisen pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa.
Siihen aikaan uma aaltonen valisti nuoria mm. sloganilla Myös eka kerrasta voi tulla raskaaksi. Tyttö.
Sittemmin olen ymmärtänyt, että Kaikkea muuta voi mies katua paitsi nuorena naimista. Enkä todellakaan tarkoita papin aamenta.
Kaksi plussaa voi joskus olla miinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi ostanut exän kanssa taloa.
Sama. Enkä omakotitaloa kenenkään kanssa.
Avioehto tai erillinen sopimus , ei mies voi olla aina kaiken maksajana. Oletusarvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyyden menettäminen hirveälle väkivaltaisuuteen taipuvaiselle juntille täytettyäni 18 vuotta.
Kiitos viimeisestä. Rumahan sä oot mutta meni se silmät kiinni ja sain sulan hattuun ja pisteen neitseestä Rrrrrööööyyyyyhm, pröööööttt-pieru!
Ei se juntti edes tajunnut että olin neitsyt 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä olisi halunnut.
Jokin tapahtuma varhaislapsuudessani, joka muovasi persoonallisuuttani tämmöiseksi.
Tai oikeastaan peruisin kolme, niin niillä pärjäisin. Saduissakin saa aina kolme toivomusta.
Viimeisimpään työpaikkaani sijaiseksi meno. Sairasta kiusaamista mikä vei mielenterveyteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä olisi halunnut.
No silloin on poliisiasiasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kusisin kastemaljaan.
Oletko varma, ettet jo kussut?
Yhden miessekoilun jättäisin välistä, koska se mursi välini parhaaseen ystävääni lopullisesti.
Paras olisi valita jokin mahdollisimman varhainen kokemus, koska perhosvaikutus. Minä ehkä avaisin erään oven siinä 12-vuotiaana.
Tähän ketjuun vastaaminen