Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin varoittaa exän uutta

Vierailija
06.10.2025 |

Mutta eipä taida siitä olla mitään hyötyä?

Ex on narsisti ja ehkä jopa psykopaatti.

Oletko varoittanut uutta puolisoa? Oletko saanut vaan hullun exän maineen itse?

Olisin halunnut että minua olisi varoitettu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaudu. Etköhän sinä tule puheissa esille ja nainen voi itse yhteystietosi kaivaa jos on viisas. Jos ei niin sitten on ehkä kohtalonsa ansainnut.

Nauti sen sijaan vapaudestasi täysin rinnuksin ja tee jotain kivaa.

Vierailija
2/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kaikkien ex-miehet ovat vähintään narskuja ja iso osa vieläpä sosiopaatteja tai psykopaatteja. Millähän edellytyksillä te noita diagnooseja latelette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne exät on narsisteja...

Vierailija
4/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varoita, saattaa takertua vain tiukemmin siihen exääsi. 

Vierailija
5/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se exä on vaarallinen, niin kyllä varoittaisin. Ei se nyksä varmaan usko, mutta sitten kun alkaa tapahtua jotain vaarallista niin tajuaa ehkä nopeammin. Laittaisin asiallisen ja lyhyen viestin, jossa selitän asian ystävällisesti.

Vierailija
6/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että jos mies haukkuu eksiänsä hulluiksi, se on red flag. Että pitää juosta.

Mites tämä, päteekö naisiin kuinkakin hyvin? Aika raskaita diagnooseja heittää (narsisti ja psykokopaatti).

Oman eron vaiheissa ex tuntui aivan psykolta, koska hän toimi niin törkeän itsekkäästi. Jälkeenpäin ajateltuna hän ei varmaankaan ole psykopaatti, vaan koki silloin olevansa niin umpikujassa, että näki vain itsensä eikä osannut toimia toisin.

Vierailija
7/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin miehen exään heidän yhteisen lapsensa rippijuhlilssa. Tulimme heti hyvin toimeen ja juttua riitti. Hän varoitti minua miehestä, joka osoittautui todeksi. Hän myös auttoi minua käytännössä, kun helvetti pääsi irti. Olen ikuisesti kiitollinen miehen exän avusta. 

Niinpä vinkkinä, että tutustu ensin ja kuuntele millainen se uusi on ihmisenä. MInä olin avoin, utelias ja osasin kysyä sekä kertoa mieltäni häiritsevistä asioista, jolloin exän oli helppo myös ottaa kantaa. Mutta jos uusi on aivan eri tyyppiä kuin sinä anna olla.

Vierailija
8/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se exä on vaarallinen, niin kyllä varoittaisin. Ei se nyksä varmaan usko, mutta sitten kun alkaa tapahtua jotain vaarallista niin tajuaa ehkä nopeammin. Laittaisin asiallisen ja lyhyen viestin, jossa selitän asian ystävällisesti.

Väkivallasta on syytä varoittaa. Sekin voi olla vaarallista.

Vierailija
9/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain katkera koska tulit jätetyksi ja nyt haluat kostaa miehellesi. 😂

Vierailija
10/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varoitin, siis siinä yhteydessä kun selvisi että ex petti mua hänen kanssaan. Ei uskonut ja nyt seurustelevat. Tää uus nainen teki minusta rikosilmoituksen ihan kummallisista asioista, exä ilmeisesti valehdellut minusta jotain. Poliisi ei alkanut edes tutkimaan. Onnea heille.

Vierailija
11/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on narsisti ja ehkä jopa psykopaatti.

Aijai, sinultahan alkaa ote lipsua kun unohdit sen pakollisen petoviilin listalta. Muistit kai sentään tuon kun haukuit exää facessa jokaiselle joka ei ole vielä blokannut sinua.

Vierailija
12/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä exän uusi on ihan samanlainen narsisti kuin exäkin. Lapsen kertoman mukaan kaksi täysin höpöä ihmistä on löytänyt toisensa. Puhuvat lapselle minusta pahaa ja tekevät perättömiä lastensuojeluilmoituksia minusta ja minun uudesta puolisostani.

Vierailija
13/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät siis ex-miehesi asiat ja olet jopa ottanut selvää hänen nykyisen puolison. Olet siis itse se narsisti sillä stalkkaat ja mustamaalaat häntä. 

Vierailija
14/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailin yhtä miestä alle vuoden aikoinaan

Hain sille lähestymiskiellon . Se tuomittiin pahoinpitelystäni.  Se tuomittiin edellisen treffikaverin pahoinpitelystä myös.Se oli luulotautinen.

Paranoidi-skitso.

Osoitteeni on salainen samoin puhelinnumeroni. Se on niin sairas, että vielä parin vuosikymmenen jälkeen on ottanut yhteyttä lapsiini. Aikoinaan sillä oli lähestymiskiellot myös lapsiani kohtaan.

Jos pystyt, niin varoitus on kyllä paikallaan. 

Vierailija
15/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko diagnoosit sinun keksimiä?

Vierailija
16/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kaikkien ex-miehet ovat vähintään narskuja ja iso osa vieläpä sosiopaatteja tai psykopaatteja. Millähän edellytyksillä te noita diagnooseja latelette?

Mikään ei ole pahempi kuin itsensä valaaksi syönyt jätetty laiskimus

Vierailija
17/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan, että jos mies haukkuu eksiänsä hulluiksi, se on red flag. Että pitää juosta.

Mites tämä, päteekö naisiin kuinkakin hyvin? Aika raskaita diagnooseja heittää (narsisti ja psykokopaatti).

Oman eron vaiheissa ex tuntui aivan psykolta, koska hän toimi niin törkeän itsekkäästi. Jälkeenpäin ajateltuna hän ei varmaankaan ole psykopaatti, vaan koki silloin olevansa niin umpikujassa, että näki vain itsensä eikä osannut toimia toisin.

Niin pitää, jos jokainen ex on jotenkin hullu. Tietenkin eri asia, jos kertoo jonkun exänsä sekopäisyydestä kuin että luettelee mikä kussakin exässä vikana, etenkin jos hulluja kaikki. 

Ap, komppaan tuota joka sanoi että kertoisi jos tuo mies on vaarallinen. Asiallinen lyhyt viesti tosiaan just hyvä. Ellei mies ole niin vaarallinen, että tulisi tuon jälkeen sinun kimppuusi. Siinä tapauksessa tekisin varoituksen kiertoteitä ja nimettömänä.

Vierailija
18/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vakka vai kansi?

Vierailija
19/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä exän uusi on ihan samanlainen narsisti kuin exäkin. Lapsen kertoman mukaan kaksi täysin höpöä ihmistä on löytänyt toisensa. Puhuvat lapselle minusta pahaa ja tekevät perättömiä lastensuojeluilmoituksia minusta ja minun uudesta puolisostani.

Sellaista uusperheiden ihanuutta sieltä suunnalta.

Vierailija
20/21 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään auta. Ei usko ennen kuin näkee millainen ihminen hän oikeasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä