Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä omaan köyhyyteensä vetoavilta temuttajilta...

Vierailija
06.10.2025 |

...että mitä ihmettä te sieltä Temusta ostatte? Itse olen köyhä ja olen pärjännyt tähänkin asti täysin ilman Temua. Vaatteita en tarvitse jatkuvasti ostaa, vaan minulla on hyvät pitkään kestävät arkivaatteet ja sitten erikseen vähän hienommat vaatteet erityistilaisuuksiin (joita ei paljoa). Mitään rihkamaa ja krääsää en ole tarvinnut. 

Kommentit (255)

Vierailija
241/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita mitä ei myydä Suomessa esim. isoja vaatteita, kännykän kuoret, säilytysratkaisuja, silmukkamerkkejä..

Asioita jotka on paljon halvempia kuin Suomessa esim. hiuslenkkejä, hiusklipsejä, meikkisiveltimiä, isoja vaatteita..

Tarvittavaa käyttötavaraa, kaikki ollut oikein hyviä.

Mikään noista tavaroista ei ole välttämätöntä. Hiuslenkkejä ostin s-marketista 2 eurolla iso paketti. Kuinka vähän niiden muka pitäisi maksaa ja eikö niihin tule joku postikulukin päälle jos tilaat alle jonkun summan Silmukkamerkit suomalaisista kaupoista 2-4 euroon paketti 

Tilaamista ei voi perustella millään muulla kuin pakkomielteellä 

Mä ostin hiuslenkkejä 100kpl alle eurolla. 5 lenkkiä ei ole iso paketti.

Ja sanoisin että vaatteet on aika helvtin välttämättömiä. 

Ootpa sä vajaa, ei voi mitään.

Vierailija
242/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät sieltä tilaa. Pelkästään tämä "keskustelu" sen todistaa. Tyypillisesti tyhmät eivät välitä, kuin itsestään ja omista haluistaan.

Onneksi sinä olet niin kovin älykäs ja fiksu, kuten kommentistasi voi hyvin lukea. Antaisikohan Stubbi sulle oikein arvomerkin kun olet niin poikkeuksellisen täydellinen yksilö? 

Hih hih, siellä osuisi selvästi tyhmällä (siis sinulla) suoraan ihraan kommentit 🤭

eri

Ja toinen älykkö saapui paikalle. Kylläpäs nyt on oikein järjejenjättiäisten kokoontumisajot täällä. Onneksi meitä tyhmiä on opastamassa noin suuret nerot. Oikein hymiöt ja kaikki käytössä. UPEAA älyn loistetta. Täytyy kohta tilata Temusta aurinkolasit, että kestää tuota häikäisevää nerokkuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä tavaroista jotakin myrkyllisiä huuruja erittyy, päätellen siitä että tässäkin keskustelussa temuttajat raivoavat, kiroilevat ja haukkuvat eri mieltä olevia.  Jotakin on jo aivoille tapahtunut.

Vierailija
244/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niistä tavaroista jotakin myrkyllisiä huuruja erittyy, päätellen siitä että tässäkin keskustelussa temuttajat raivoavat, kiroilevat ja haukkuvat eri mieltä olevia.  Jotakin on jo aivoille tapahtunut.

Mikä selittää sinun aivojesi surkastumisen?

Vierailija
245/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Temusta, ihania tavaroita, kauniita vaatteita, paljon enemmän valinnanvaraa kotiin. Kertakaikkisen upea

paikka ostoksille. Suosittelen.

Vierailija
246/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkäjään, kun sinun päähäsi ei enää mahdu mitään muuta kuin temu. Eräänlainen koronapiikkihulluus, mutta temuversiona. 

Vierailija
247/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu nyt on viimeinen paikka ostaa vaatteita.

Ja laadukkaita vaatteita ei enaan valmisteta. Ei 20vuoteen.

Olen ostanut puuvillaa, pellavaa, tekokuitua, merkkeja (versace, d&g, armani, sand, burberry, hilfiger, levis,puma, nike...) ja myos niita "eko/handmade huipputuitteita. Ja niille kaikille yhteista on se, etta ne kestaa kun niita ei kayta. Ja nyt joku sanoo etten osaa huoltaa, mutta kylla pidan vaatteista huolen.

Totesin etta on parempi ostaa primarkista/lidlista kympin huppari ja kayttaa mita se kestaa. Kestaa yllattavan hyvin. Mutta esim. Nykyajan sukat on niin ohkasesta langasta, etta ne kuluu puhki hetkessa.

Temu mania oli ja meni. Ostin turhaa kraasaa kun halvalla sain. Enempaa en tarvitse.

Vierailija
248/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole tarkoitus tuhota kiinaa, vaan tukea Suomea ja suomalaisia. 

Millä tavalla kiinalaisvalmisteisella laitteella nettiin möliseminen tukee Suomea? 

Esim.että ihmiset tajuasi muuten tukea suomalaista tuotantoa ja tehdä valintoja sen mukaan. En ole vaatimassa mitään täydellisyyttä. Jos on kiinalainen puhelin, voi ostaa suomalaisen laukun. 

Sivusta kysyn, että mistä saa suomalaisia, Suomessa valmistettuja laukkuja, ja mihin hintaan? Ja jos hinta on esim. 100-300e, niin kuinka monella on varaa ostaa se? 

Vierailija
249/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti köyhällä ole varaa ostaa rinkkaa, ne maksaa satoja euroja. Henkilö jolla on varaa tuollaisiin hankintoihin, on ihan pihalla siitä, miten oikeasti köyhät elävät. 

Vierailija
250/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
251/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
252/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Temun suurkuluttaja. Ostan vaatetta, elektroniikkaa ja kalastusjuttuja. Pilkkahintaa samaa tavaraa kuin täältä kaupan hyllystä. Tyhmä maksaa liikaa.

M46

Vierailija
253/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä olen mutta en osta temulta.

Vierailija
254/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisepa kaikkia omia vaatteitasi  ja muuta tavaraa mitä olet ostanut SUOMESTA  missä ne on valmistettu. Yllätys, yllätys. "Made in China" on lähes aina oikea vastaus.

Tilaan Temusta asioita joita en löydä Suomen markkinoilta. Voisin tilata muutakin mutta kiva antaa vähän maahantuojalle ja kauppialle voittoa ostamalla Suomesta.

Vierailija
255/255 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli, että eläkeläiset ostaa askartelu- ja käsityötarvikkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan