Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä omaan köyhyyteensä vetoavilta temuttajilta...

Vierailija
06.10.2025 |

...että mitä ihmettä te sieltä Temusta ostatte? Itse olen köyhä ja olen pärjännyt tähänkin asti täysin ilman Temua. Vaatteita en tarvitse jatkuvasti ostaa, vaan minulla on hyvät pitkään kestävät arkivaatteet ja sitten erikseen vähän hienommat vaatteet erityistilaisuuksiin (joita ei paljoa). Mitään rihkamaa ja krääsää en ole tarvinnut. 

Kommentit (259)

Vierailija
221/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike lenkkarit 15-20€ temussa, Suomi kaupassa samat 150€, kauppa se ainakin kannattaa Suomessa.

Suomessakin myydään halpislenkkareita 15€ ihan kaupoissa. Ei niillä silti ole muuta yhteistä 150€ tai 300€ lenkkareihin kuin se että niissä on kengännauhat ja niissä voi auttavasti kävellä.

Vierailija
222/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko on sitä kuuluisaa aikuisten keskustelua? Mene kouluun, typerä kakara. 

Ei suinkaan. Tuo on sellaista pikkukersojen nokittelua, josta sinä nautit. Vastaan aina samalla tyylillä kuin lainaamani kirjoittaja. Eli kirjoita aikuisten tyyliin, jos haluat aikuismaisen vastauksen. Niin helppoa se on. Paitsi ehkä sinulle, joka et OSAA kirjoittaa aikuismaisesti vaikka yritäisit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tämmöinenkin tavara, jota ilman ei muka millään pärjää? Kaiken muun tuolta tilatun lisäksi.

Miksi sinulla on kännykkä vaikka ilmankin pärjää? Entä miksi sinulla on esim. matot lattialla vaikka ilmankin pärjää? 

Kaikenmaailman perseensuristimia ja rumia "sisustusesineitä" tuskin voi verrata kännykkään tai mattoihin. 

Vierailija
224/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tämmöinenkin tavara, jota ilman ei muka millään pärjää? Kaiken muun tuolta tilatun lisäksi.

Miksi sinulla on kännykkä vaikka ilmankin pärjää? Entä miksi sinulla on esim. matot lattialla vaikka ilmankin pärjää? 

Kaikenmaailman perseensuristimia ja rumia "sisustusesineitä" tuskin voi verrata kännykkään tai mattoihin. 

Totta kai voi verrata. Mitään noista ei välttämättä tarvitse. Silti niitä kaikkia ostetaan. 

Vierailija
225/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa puhuttiin jotain perseensuristimista? 

Vierailija
226/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike lenkkarit 15-20€ temussa, Suomi kaupassa samat 150€, kauppa se ainakin kannattaa Suomessa.

Ostaisit aitoja kiinalaisia lenkkareita suoraan valmistajalta niin saisit hyvät juoksukengät. Esimerkiksi Linglong merkkiset ovat parempia kuin Nike. Jätetään nuo väärennetyt Kiinan Niket roadmanneille.

Vierailija
227/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä voi ostaa vaikka teippiä, riippulukon, ihan kaikkea kuule mitä ihmiset ostaa vaikka tokmannista tai chlas ohlsonilta. Ja minä en ole temusta jaksanut tilata mutta tilaan varmaan joskus, enkä koe että tilaajien pitää jotenkin perustella sitä muille.

Miksi tippiä pitäisi edes tilata kiinasta? Nyt ei ymmärrä 

Kannattaisi oikeasti tehdä hiukan vertailua, että ovatko kaikki tavarat oikeasti edes halvempia ja miettiä, että jos jotain tuotetta ei Suomessa myydä, niin olsiko sille olemassa joku syy, että miksi se tuote on todettu niin turhaksi ettei kaupoista sitä löydy 

Kenellä on oikeus päättää mikä tavara on minulle turha?

Vierailija
228/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. Tuo on sellaista pikkukersojen nokittelua, josta sinä nautit. Vastaan aina samalla tyylillä kuin lainaamani kirjoittaja. Eli kirjoita aikuisten tyyliin, jos haluat aikuismaisen vastauksen. Niin helppoa se on. Paitsi ehkä sinulle, joka et OSAA kirjoittaa aikuismaisesti vaikka yritäisit. 

Sorry, en jaksa vaivautua tuollaisen sivistymättömän val.koroskamoukan vuoksi. Jatka rähinöintiä ihan keskenäsi. 

Vierailija
229/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mitä haluan ja mistä haluan. Kuole ahdistukseesi! 

Vierailija
230/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä voi ostaa vaikka teippiä, riippulukon, ihan kaikkea kuule mitä ihmiset ostaa vaikka tokmannista tai chlas ohlsonilta. Ja minä en ole temusta jaksanut tilata mutta tilaan varmaan joskus, enkä koe että tilaajien pitää jotenkin perustella sitä muille.

Kannattaisi oikeasti tehdä hiukan vertailua, että ovatko kaikki tavarat oikeasti edes halvempia ja miettiä, että jos jotain tuotetta ei Suomessa myydä, niin olsiko sille olemassa joku syy, että miksi se tuote on todettu niin turhaksi ettei kaupoista sitä löydy 

Minäminäminä ja minun oikeuteni myrkylliseen perseensuristimeen!!! Millään muulla ei ole väliä!!! 

Vierailija
231/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet arvostelemaan ihmisiä, joilla on menojen jälkeen se 595€/kk per nuppi käyttörahaa eli Suomen köyhimpiä ihmisiä? Ja lapsilla tuo käyttöraha on iästä riippuen 300-400€/kk per lapsi.

Olen itse köyhä ja sairas enkä todellakaan osta Temusta mitään. Köyhyys on surkea tekosyy.

Vierailija
232/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en jaksa vaivautua tuollaisen sivistymättömän val.koroskamoukan vuoksi. Jatka rähinöintiä ihan keskenäsi. 

Jaksoithan :D Muuten olisi ohittanut kommentini ilman lisänokittelua. Mutta hyvä, jos vihdoin tajusit, miten lapsellisesta tuollainen räksyttäminen on ja tajuat oikeasti lopettaa. Epäilen kyllä, ettet OSAA edes sitä, vaan olet kohta taas ulvomassa täällä. Tämä kuvio on nähty niin monta kertaa ennenkin :D

Vierailija
233/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä ja minun oikeuteni myrkylliseen pers

Kannattaisi sinunkin vähän  suristella persettäsi niin ei olisi noin paha olo koko ajan. 

Vierailija
234/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät sieltä tilaa. Pelkästään tämä "keskustelu" sen todistaa. Tyypillisesti tyhmät eivät välitä, kuin itsestään ja omista haluistaan.

Vierailija
235/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypsää. Ja sinä nimittelet täällä muita pikkulapsiksi. 

Vierailija
236/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös monet yritykset siirtäneet tuotantonsa Kiinaan työvoimakulujen minimoimiseksi. Miksi suomalaisten pitäisi sitten ostaa heidän tuotteitaan?

Vierailija
237/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypsää. Ja sinä nimittelet täällä muita pikkulapsiksi. 

Sitä saa mitä tilaa. Älä ulise muiden ostoksista kuin pahainen kakara, vaan keskity ihan omaan elämääsi. Ei tarvitse sitten parkua, jos nimitellään typeristä mölinöistä. 

Vierailija
238/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös monet yritykset siirtäneet tuotantonsa Kiinaan työvoimakulujen minimoimiseksi. Miksi suomalaisten pitäisi sitten ostaa heidän tuotteitaan?

Ei tietenkään pidä eikä kannata. Mutta miksi ostat suoraan Kiinan kommunistiselta puoleelta ellet ole maolainen? Turvallisia vaihtoehtoja muista kuin Suomen vihollismaista on tuhansia.

Vierailija
239/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan mistä haluan, ei kuulu sulle pätkääkään.

Kyllä se kuuluu.

t. eri kirjoittaja 

Vierailija
240/259 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät sieltä tilaa. Pelkästään tämä "keskustelu" sen todistaa. Tyypillisesti tyhmät eivät välitä, kuin itsestään ja omista haluistaan.

Onneksi sinä olet niin kovin älykäs ja fiksu, kuten kommentistasi voi hyvin lukea. Antaisikohan Stubbi sulle oikein arvomerkin kun olet niin poikkeuksellisen täydellinen yksilö? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän