***ENSIKOT KOHTI VIIKONLOPPUA***
Eilinen megapino:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10043715&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (29)
Oliver nukkui 3h40min pihalla ja mä sain mukavasti siivottua yläkerran=) Huomenna alakerran kimppuun...
Kesis, kiva jos välillä tulee palautusiakin:) Milloinkas noi verojutskat oikein pitäis laatikkoon ilmestyä?
Ja ilman muuta lähdette tekin Jumboon jos ei mitään yllättävää tule!=) Kiva nähdä pitkästä aikaa!!
Tässä päivitys:
To 19.4 klo13 Jumbo
Amy
Aurora
Bejpi
Iiris (ex-iisa)
Jenni
Kandi
Karssuli
Kesis
Makkara
Mykis
10hlöä WAU!=)
Nyt pukemaan päälle, mies tulee töisä ja pitää lähteä samantien ruokakauppaan...
A&O
Siis ens torstaina klo 13 kaikki sankoin joukoin Jumboon, olikos se Fasun edessä?!
Paikallistreffit; lähdetään liikekannalle kotoa vasta maanantaina ainon aamupäivä-uniaikaan noin 10-11 välillä, jotta mamma saapi ajella rauhassa ;) Matkaan menee reilu 2 tuntia, ja perille päästyä pitää purkaa " kuorma" ja syöttää Ainolle lounasta, mutta jonkun pienen iltapäiväkävelyn mä voisin ma ehtiä... Illalla taas on mummi ja vaari kotosalla ja haluuvat tietty " leikkiä" Ainon kanssa :) Missäpäin Kandi teiän neuvola on? Aattelin vaan, et jos se on jossain keskustan tai arvauskeskuksen suunnalla, niin voishan siinäkin yhteydessä vaikka ihan nopsasti kahvilla tai jopa jätskillä kevään kunniaksi, tai sit vaan pienellä kävelyllä käydä. Pe on epävarma sikäli, että jos mun hermot ei kestä vanhempia enää, nin lähetään sit jo sillon kotiin :DDD
käytiin kaupungissa tilaamassa vaunuhin uusi runko, eipä täti ees testannu mitenkään, pisti vaan tilaukseen ;) lentoyhtiö maksaa :))
sit pientä hehkutusta: meiän pienellä pilkistää eka hammas!! Pitkään oon jo kytännyt ja joskus alkuviikosta olin jo aavistuksen näkevinäni, ja tänään kun tunnustelin, tuntui jo ihan selkee pieni " sahalaita" !! näköhavainnon saaminen olikin jo haastavampaa, kun yks pieni kieli oli koko ajan edessä ;)) (ja lipomassa äiskän sormea...) :DD
Ja lisää hehkutusta: Aino kääntyi äsken lattialla 2 kertaa pekkäin selältä mahalleen! Se on muutamia kertoja silloin tällöin puoli vahingossa onnistunut siinä aiemminkin, mutta nyt viimeisen suunnilleen kuukauden on selkeesti ollut aktiivista yritystä, ja nyt siis onnistui ihan oikeesti!!! Toivottavasti se nyt hoksais kunnolla jutun juonen! ;)
On muuten hankalaa pukea noita pikkuisia tällä kelillä! Aino heräs kesken kaupunki reissun ihan selvästi kuumuuteen, eikä meinannut nukahtaa uudelleen millään :/ Meillä vielä etupiha, jossa Aino kotosalla nukkuu päikkärit, on ihan täysin varjossa, eli paljon viileempää kuin auringossa... Samalla kun käveltiin kotiin (reilu 5km) kehittelin vähän uusia idiksiä ;)) Vaunujen työnaisaan tarttis jonkun kehitellä äipälle juomapullo & teline viritys siihen käden ulottuville, vähän niinkuin fillareissa :) Sit vaunuissa pitäis olla runsaasti erilaisia tuuletus" aukkoja" vetoketjulla, samaan tyylliin mitä on esim. laskettelu tms ulkoilutakeissa. Niitä vois sit tarpeen mukaan eripuolilta aukoa enemmän tai vähemmän ;)) (okei, en miettinyt mitä moinen vaikuttais hintaan) :DD
Nyt on kevät; ikkunan takana pörrää kimalainen!!! Ja mä ostin torilta orvokki-amppelin pihalle :)
Jaa, jos jättäis muillekin tilaa, lattialtakin kuuluu vaativaa vinkunaa ;)
t. Ope ja Aino maanantaina 6 kk
Mä täällä varovaisesti pohdin että viitsittäiskö lähteä moikkaamaan treffiläisiä jumboon torstaina..miehellä kun ois sopivasti lomaviikko niin voitais yhdistää se shoppailu/ikeanreissuun ja miehen saisin tungettua tapaamisen ajaks c.ohlssonille, se on sille vähintään pyhä paikka;) No mä vielä harkitsen muutaman päivän jos passaa:)
naisten/terveysmessut oli muuten ihan typerät..ei ees mitään kivaa ostettavaa, kaikenmaailman energiahoitoja ja edellisiin elämiin kurkistamisia..ja juotiin äidin kans niin monet vitamiinijuoma maistiaiset että oltiin takuulla jossain pössyissä;D
Löysin sieltä kuitenki kivan h2o hupparin:)
Nyt siivoomaan, Liian isomummo ja -pappa tulevat huomenna kylään ihan ekaa kertaa ja meillä villakoirat riehuu noiden oikeiden koirien seassa..
Queen ja Liia 8kk
Olis tosi kiva, jos Queen ja Liiakin uskaltais mukaan, ja Aurora, eipäs nyt tosiaan unohdeta tuota Opea! ;o)
Ei mulla nyt muuta. Emmi on vielä kerran ulkoistettuna eli pihalla pikkuisilla neuvoa-antavilla, jottei ihan huudooksi mene loppuilta. Jos kävis vaikka suihkussa ennen kuin likka herää.
Mukavaa viikonlopunalkua kaikille!
-Amy-
[color=#8B008B]Emiliina nukahti poikkeuksellisen aikaisin tänään..olikin tosi väsy! Oli tänään ekaa kertaa sit yksin mummin hoidossa kun mies lähti hesaan firman pikkujouluihin (joita suunniteltiin 1,5v =D) ja mä kävin yksin sit kaupassa isoilla ostoksilla..Ei se yhtään malttanut nukkua sit koko aamupäivänä..=)
Mä oon nyt yrittänyt imettää ilman rintakumia (jota on siis käytetty jatkuvasti tähän asti) kun pari kertaa imetin ilman ja nyt ei tyttö enää haluakaan kumia ja alkaa kakomaan jos yritän..=) Mietityttää vaan kun imuote on nyt mitä on, välillä se tärisyttää ikeniä ja välillä imee vaan ihan sitä nännin päätä..Rinnathan siitä menee vähän äiskällä kipeäksi, mutta huolehdin nyt, että saakos se sitä maitoa kuitenkin? Yritän kyllä aina korjata otetaa ja tunkea rinnan mahdollisimman hyvin suuhun, mutta välillä ei onnistu..=)
Karssulin Aino oli tippunut sitteristä! Onneks kuitenkin taisi olla aika matala pudotus..mä mietin jo nyt jos ja kun! Emiliina joskus keikahtaa jostain syöttötuolista! Huh! Onneks ei käynyt huonosti teillä..=)
Open vaunut oli porsinu lentomatkalla! Toivottavasti saatte ne kuntoon ilmaiseksi, ettei mee taisteluksi! Ja hampaitakin jo pukkaa! Ihanaa =)
Han, Queen, Viipero, jenni ja kesis (olikohan vielä muita) kuuluu kans ruokahuolehtijoihin! Mullahan on ikuinen läskikompleksi päällä ja takavuosina oksentelin hyvällä omatunnolla joka ruokailun päätteksi..(Hanin tavoin mäkin oon aika laiska urheileen/lenkkeileen ym., vaikka salillakin joskus kävin tiheään) Varmaan tekisin sitä vieläkin, mutta hampaiden kunto huolettaa kun se kuluttaa niitä niin paljon..(miten pinnallista..onhan siitä paljon muutakin haittoja=)) Just eilen sanoin miehelle, että oon nyt 15 kiloa tuhdimpi kuin oksenteluaikoina..=/ Mä huolehdin kans siitä, ettei Emiliina tuu koskaan kuulemaan mitään asiaan liittyvää mun suusta..Mun ja systerin lapsuuteen ja nuoruuteen kuului äidin valvomat punnitukset ja jatkuvat läskiksihaukkumiset. Pieneen punaiseen kirjaan äiskä aina merkkas painon joka perjantai..prkl me vihattiin sitä kirjaa. ja perjantaita. =( Muistan aina kun nuorempana mentiin naapuriin lounaalle maman kans ja paikalla oli perheen pojat joihin oltiin tietty ihan pihkassa systerin kans..ja äiskä sit laukomaan, että nyt on niin paljon ruokaa tarjolla, että meidän läskitytöillä taitaa olla onnenpäivä..itkuhan siinä sit pöydässä pääsi. Eikä me oikeesti edes oltu kamalan läskejä nuorena..=/ nojoo..tästä vois tilittää kans päivän, mutta jos nyt lopettais..mutta voimia kaikille jotka vähänkään kamppailevat syömisten kanssa!!
Iiriksellä on tyttöjen ilta! Tosi mukavaa! Kaikki menee varmasti hyvin..mähän olin kans pikasesti lähipubissa yhtenä iltana ja hyvin olivat pärjänneet..mamalla se kiire kotiin oli..=D
Meis muuten laitto jo viestin, että haluaa tulla yöksi junalla kotiin tyttöjensä luokse..=D Laitoin takas, että sinnittele nyt ku saat kerranki olla jätkäporukassa ja juoda viinaa =D
Eloveenalla oli ollut rankka aamu ja syömätön poika! Onkohan loppupäivä ollut yhtään helpompi..=/ Mä olin ihan huolissaan ku Emiliina itki väsyään ku oli ihan hohkavankuuma päästä, mutta se meni heti pois ku lakkas itkemästä..mut kuitenki heti ajattelin josko sillä on kuume ja siks itkee..=( Epätietoisuus on kauheeta.
Kesiksen perhe saa mukavat veronpalautukset! Ja olikohan jenni joka kans vihjas mukavaa pottia? =) Ei meille oo vaan vielä tullut mitään verojuttuja..mä en ikinä tiedä millon niiden pitäis tulla =D Jännitetään siis vielä..
Ossella oli ollut kans rankka yö ja päiväkin! Meilläkin alkavat joskus poraan ihan hiton typeriin aikoihin, mutta onneks toi tyttö ei niistä äänistä juuri perusta. Voimia ja toivottavasti ens yö on rauhallinen!
Noniin! Arvatkaas joutuuko nyt lähteen katsoon suurinta pudottajaa?! =D
Pikku-millin Aksu tuleekin huomenna riiustaan meidän Emiliinaa!! =D On meidän prinsessasta juttua jo kauempanakin..=D Huomista siis odotetaan kovin..=)
Nyt ei muuta kuin ihanaa iltaa ihan jokaiselle..Saas nähdä tuleeko se meidän äijä sieltä hesasta yöjunalla vai malttaako jäädä yöksi muiden juhlijoiden kanssa =D
t. poppis ja Emiliina 2,5kk
Ainolle taitaa olla nyt puhkeamassa se eka hammas. Ensikertalainen päätteli sen näistä:
- iltahuudot
- ruoka ei maistu
- ruumiinlämpö koholla
- ikenessä punoittava pieni muhkura
Jos nämä ei viittaa hampaaseen niin mikä sitten?! :)
Kuinka kauan se hammas oikein tekee tulojaan, Aino on ollut " omituinen" jo eilisestä?
[color=#8B008B]Karssulin Aino saa hampaita! Ihanaa! =)
Niin sit kävi, että mies soitti äsken ihan homosekasin ku oli nousemassa Turkuun tulevaan bussiin! =) Nyt pitää valvoa puoli yhteen, että näen sen pääsevän turvassa kotiin..Huoh. On niin kova vittuileen ihmisille kun pääsee siihen tiettyyn kännipisteeseen..PÖH!
t. poppis
Tulipa vaan mieleen, kun lueskelin noita muita otsikoita. Eloisilla kun oli tuolla ketju " tapaaminen Jumbo/ Vantaa" ja ihan huvikseen sit vilkasin, että koskas heillä on... Hyvä että me sovitiin se torstai, kun näkyi elokuisten treffit Jumbon fasulla olevan ti 17.4. =)
Mä en sit muuten tunnista ketään teistä, mut ehkä se ei haittaa ;) Tai no, joistakuista oon kuvia katsellut, mut arvatkaapa vaan muistaako näillä aivoilla kuitenkaan sit yhtään mitään ;))
t. Ope
nyt on hilluttu kaupungilla ja oon ihan poikki - toisin kuin pikkuneiti.
Piti siis sanomani, että torstai käy myös meille, etenkään jos ei ole leffaan lähtijöitä niin ei me sinne sitten lähdetä. Niin että meidät saa laskea mukaan poppooseen! :)
Juu, Elovena, taitaa olla vähän pitkä matka lähteä yhdessä leffaan! :D
Karssuli taas