Kerro mistä sait apua todella herkkään laukeamiseen
Mitä kiihottavampaa sitä herkemmin. Jos vaikka esileikkinä nuolen naista niin siinä voi jo tulla jos penis hipaisee johonkin. Ei mahdotonta että ilman kosketustakin tulee. Yhdynnässä usein 3-10 työnnön jälkeen.
Priligyä kokeiltu, ei vaikutusta. Puudutus suihkeella stud100 tai emlalla saattaa saada pidennettyä muutamaan minuuttiin, tosin mikään muu kuin itse laukeaminen ei tunnu juurikaan.
Onko kellään ollut näin herkkää ja onko löytynyt oikeaa apua?
M45
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko auttaa kestoon, jos edgetät rintojen välissä? Työntelet hitaasti tai pysäytät ennen, kuin on tulossa. Ikään kuin harjoitusta.
Voisi auttaa, vaikka varmaan edelleen vaikea päästä rajalle ilman että menee yli.
Onko muilla vaikeutta päästä lähelle ilman että menee yli, tai millä hallitsette sitä?
-ap
Se on sekunneista kiinni. Joskus kulli ainoastaan nykii himoissaan, toisinaan lipsahtaa yli jolloin lastitkin lähtevät.
Stud 100 toimii. Jos lähtee liian aikasin, niin lisää suihkauksia. Kyllä se oikea määrä löytyy ja silloin alkaa ruva vonkumaan 😀
Mulla tulee yhtä nopeesti ja mikää ei auta. M40
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee yhtä nopeesti ja mikää ei auta. M40
Joo, jos on paha vaiva ei mikään auta ja monesti pahenee vaan kun ikää tulee.
Voisi auttaa, vaikka varmaan edelleen vaikea päästä rajalle ilman että menee yli.
Onko muilla vaikeutta päästä lähelle ilman että menee yli, tai millä hallitsette sitä?
-ap