Kerro mistä sait apua todella herkkään laukeamiseen
Mitä kiihottavampaa sitä herkemmin. Jos vaikka esileikkinä nuolen naista niin siinä voi jo tulla jos penis hipaisee johonkin. Ei mahdotonta että ilman kosketustakin tulee. Yhdynnässä usein 3-10 työnnön jälkeen.
Priligyä kokeiltu, ei vaikutusta. Puudutus suihkeella stud100 tai emlalla saattaa saada pidennettyä muutamaan minuuttiin, tosin mikään muu kuin itse laukeaminen ei tunnu juurikaan.
Onko kellään ollut näin herkkää ja onko löytynyt oikeaa apua?
M45
Kommentit (25)
Helppo ratkaisu, pane vain vastenmielisiä naisia.
On kokemusta, en tosin laukea ilman kosketusta, mutta olen kiihottunut todella paljon tai vähän, niin reipas pano kestää aina maksimissaan minuutin, myös uusintakierroksella. Ikävä sanoa, mutta mikään ei auta tai no ehkä reipas känni, mutta tykkää liikkua enkä juoda viinaa.
M.50
Mihin ja miksi tarvitse apua? Se jyystäminenhän on työtä, sen parempihan se on mitä vähemmällä työllä orkun saa.
Paneminen auttaa minulla. Kun paneminen muuttuu säännölliseksi, kestokin paranee.
Minuu taas kiinnostais että miten saisi lauettua nopeammin? Välillä puoli tuntiakaan ei riitä, vaikka hyvältä tuntuukin, paras huipennus vaan ei tule. Vaimoa kyllästyttää kun kestää niin kauan. Eikä auta vaikka olis päiviäkin taukoa.
Joskus kyllä onnistuu 10 minuutissakin.
Kyllä ne mamman vuosien myötä karttuvat kilot ja karvat auttavat tähänkin vaivaan.
Ei tarvitse pelätä ennenaikasta laukeamista kun on vaikea virittää itseään sellaiseen tilaan että seisoisi enää ainakaan omassa sängyssä makaavan manaatin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne mamman vuosien myötä karttuvat kilot ja karvat auttavat tähänkin vaivaan.
Ei tarvitse pelätä ennenaikasta laukeamista kun on vaikea virittää itseään sellaiseen tilaan että seisoisi enää ainakaan omassa sängyssä makaavan manaatin kanssa.
Manaatin!😂🤣
Samat "ongelmat" myös täällä.
Yritetty on jos mitä:
- Sildenafil -> ei vaikutusta kestoon.
- Emla -> pientä vaikutusta kestoon, ei kuitenkaan apua.
- välineet (holkit, renkaat, pumput, jne) -> ei vaikutusta.
- päivittäinen ssri-lääke (kertoo epätoivosta) -> pientä apua.
Ainoastaan ssri-lääke ja alkoholi yhdistelmä toi tilanteen, milloin satunnaisesti pystyi itse valitsemaan, milloin tulee.
ssri-lääkkeitä ei toki suositella alkoholin kanssa, onneksi itselle ei ollut mitään vaikutusta niin pienestä lääkemäärästä. Vaikutusta tuli kuitenkin pidemmällä ajanjaksolla, noin vuoden päästä oli aina otettava myös sildenafil, jos halusi varmasti olla kykenevä hommiin.
Vuoden käytön jälkeen oli pakko lopettaa ssri-lääke, koska alkoi tulemaan pelko, että mihin on menossa. Onneksi puolen vuoden jälkeen alkoi taas palautumaan libido.
Ikävältä tämä tuntuu, kun haluaisi oikein pitkän kaavan mukaan nauttia kumppanin kanssa ja saada kumppani nauttimaan myös itse aktin aikana, mutta minkäs teet.
Kyllähän sitä olisi valmis melkein mihin tahansa, jotta saisi pitkän kaavan mukaan nauttia jokaisesta seksin osa-alueesta.
M40
Minullakin oli nuorena tuo ongelma liian nopeasta laukeamisesta, muttei sentään noin hankala kuin ap:llä. Vanheneminen on auttanut tässä asiassa: enää en laukea niin pian (nyt 65). Jos saan itse määrätä tahdin, niin silloin kestän pitempään. Nykyisin onnistuu jopa sekin, että makaan selälläni ja vaimo ratsastaa. Nopeimmin laukean edelleen siitä, kun vaimo ottaa suuhun, se sessio kestää korkeintaan minuutin.
Ikävä kyllä tästä vastauksestani ei ollut mitään apua kysyjälle.
Siihen on hyviä harjoitteita olemassa! Vaatii pitkäjänteisyyttä ja sitkeyttä. Ohjeita löytyy helposti, mutta asia itsessään tosi hankala ja vaatii sitkeyttä ja ymmärrystä partneriltakin.
Ex-vaimon lihomisesta ja alkoholisoitumisesta. Loppuaikoina ei edes nalli palanut, jos ei kyntäessään miettinyt jotain vierasta naista. Nyt taas uuden naisystävän kanssa pitää miettiä diftongeja ja substantiivien taivutusmuotoja, ettei nalli napsahda liian herkästi.
M50+
Toistuvista yhdynnöistä siten, että tavallaan arkipäiväistetään niitä. Napsutellaan arkipuuhien yhteydessä. Tietää, että nainen on saatavilla. Tätä jatketaan muutama päivä putkeen, että emäntä on jalat levällään vähän väliä. Menee se suurin suorituspaine ja laukeamisen tarve, tietty hohdokkuus ohi, keskittyy vaan sitten antamaan hänelle nautintoa kun on itse saanut. Ei ole pelkoa, ettei saa seksiä. Tommoisia juttuja meillä ja on toiminut. Toki iän myötä myös helpottaa, mutta pojat haluaa saada pimppaa koko ajan.
Jos mies on vuohipukkiainesta, niin se on työntö ja ruiskaus.
Vetäises varvi niin, että nainen on pöydällä ja jalat miehen olkapäillä. Viivyttää nallin palamista tehokkaasti. Tyttökin tykkää kun vähän vaihtelet kulmaa.. M46
Onko kukaan saanut apua lantiopohjan harjoittamisesta? Pystyykö joku oikeasti pysäyttämään siemensyöksyn vain jännittämällä lihaksia?
Sillain olen jonkun kerran pystynyt pidentämään aikaa kun esileikin aikana olen käynyt niin lähellä että on melkein tullut. Pysynyt pitkään niin lähellä että pieninkin kosketus penikseen olisi saanut tulemaan. Siitä kun olen päässyt yli laukeamatta niin sitten on saattanut kestää yhtäkkiä useamman minuutin yhdyntää. Se ikkuna on vain niin todella pieni, jos ei pääse ihan siihen rajalle asti niin tulee heti kun pääsee sisään, tai sitten niin helposti se menee rajan yli.
Puuttuu niinkuin se pieni säätöalue ennen laukeamista.
-ap
Runkkausharjoitus auttoi itsellä tosi hyvin vaatii tosin pitkäjänteisyyttä ja toistoja. Eli runkataan siemensyöksyn kynnykselle ja lopetetaan ja minuutin tauko. Tätä toistetaan neljä kertaa ja viidennellä annetaan siemensyöksyn tulla. Todella hyvä harjoite ilman mitään lääkkeitä
Voisko auttaa kestoon, jos edgetät rintojen välissä? Työntelet hitaasti tai pysäytät ennen, kuin on tulossa. Ikään kuin harjoitusta.
Paljon naintia .Sellainen nainen joka on heti valmis ja märkä auttaa asiaa.Kitisijöille tiedoksi että heti valmiita märkiä naisia on olemassa kuin myös pitkän esileikin vaativia sitten vasta märkiä.
Ihan tutulta kuulostaa. Ei se minua niin häiritse, kertoo vain siitä kiihotuksen tasosta.
Joskus saa sitten polkea kyllästymiseen asti, jos ei innostus ole ihan kohdillaan.