Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mistä sait apua todella herkkään laukeamiseen

Vierailija
06.10.2025 |

Mitä kiihottavampaa sitä herkemmin. Jos vaikka esileikkinä nuolen naista niin siinä voi jo tulla jos penis hipaisee johonkin. Ei mahdotonta että ilman kosketustakin tulee. Yhdynnässä usein 3-10 työnnön jälkeen.

Priligyä kokeiltu, ei vaikutusta. Puudutus suihkeella stud100 tai emlalla saattaa saada pidennettyä muutamaan minuuttiin, tosin mikään muu kuin itse laukeaminen ei tunnu juurikaan.

Onko kellään ollut näin herkkää ja onko löytynyt oikeaa apua?

M45

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutulta kuulostaa. Ei se minua niin häiritse, kertoo vain siitä kiihotuksen tasosta.

Joskus saa sitten polkea kyllästymiseen asti, jos ei innostus ole ihan kohdillaan.

Vierailija
2/5 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu, pane vain vastenmielisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, en tosin laukea ilman kosketusta, mutta olen kiihottunut todella paljon tai vähän, niin reipas pano kestää aina maksimissaan minuutin, myös uusintakierroksella. Ikävä sanoa, mutta mikään ei auta tai no ehkä reipas känni, mutta tykkää liikkua enkä juoda viinaa.

M.50

Vierailija
4/5 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ja miksi tarvitse apua? Se jyystäminenhän on työtä, sen parempihan se on mitä vähemmällä työllä orkun saa.

Vierailija
5/5 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen auttaa minulla. Kun paneminen muuttuu säännölliseksi, kestokin paranee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi