Minä sitten rakastan meidän koko suvun sunnuntailounaita : )
Tänäänkin meidän ruokasalin ison pöydän ääressä oli 18 henkeä ja neljä sukupolvea.
Minulla oli ilo tehdä pääruoka, villisian kassleria, palsternakkapyreetä, karamellisoituja omenalohkoja ja paahdettua brysselinkaalia.
Sen jälkeen pelattiin bridgeä kahdessa pöydässä ja nuoremmat lautapelejä.
Ilta päättyi kahviin ja pikkuleipiin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on hirveän pieni suku, vain 18 henkeä. Otan osaa!
Meitä on vähän yli 50, ruokasaliin ei ihan mahduta, mutta lapset ja teinit syövät sivusalongissa.
Meillä sukuun kuuluvat sedät, tädit, serkut, isosedät, isotädit jne. eikä vain ydinperhe.
Hmmm ruokasalit, sivusalongit .... et kai yritä valheillasi kiipiä ylöspäin?
Ap tässä, meillä ei ole sivusalonkia, mutta kaksi ruokasalia kyllä on. Oleskeluhuoneita on 4-5 vähän riippuen miten lasketaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on hirveän pieni suku, vain 18 henkeä. Otan osaa!
Meitä on vähän yli 50, ruokasaliin ei ihan mahduta, mutta lapset ja teinit syövät sivusalongissa.
Meillä sukuun kuuluvat sedät, tädit, serkut, isosedät, isotädit jne. eikä vain ydinperhe.
Hmmm ruokasalit, sivusalongit .... et kai yritä valheillasi kiipiä ylöspäin?
Ap tässä, meillä ei ole sivusalonkia, mutta kaksi ruokasalia kyllä on. Oleskeluhuoneita on 4-5 vähän riippuen miten lasketaan.
Meillä on 39 oleskelutilaa ihan sen mukaan, miten ne lasketaan. Meillä 2v tykkää oleskella vaatekomerossa.
Kuulostaa painajaiselta! Jaksan kerran vuodessa sukulaisia. Ja se ei ole joulu. Haluan olla oman perheen kanssa, en koko suvun. Meillä on iso perhe, tässä riittää syöjiä ja kokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvun jäsenet varmaan osallistuvat hampaat irvessä.
Höhö höpö.
Meillä jo kesken syönnin suunnittelevat mitä syödään ensikerralla ja mikä ajankohta sopii kaikille. Osa toki käy joka viikko meillä syömässä.
Joillain on rakastavat ja hyvät suhteet perheenjäseniin;)
Jos ruoka on rakkautta ettekä osaa muulla tavalla osoittaa tunteitanne, niin oletettavasti olette melko lihavia. Jopa se palstan vakioruoka eli raikas vihersalaatti auttaisi saamaan ruokailustanne hieman keveämpää, muuten tuo kerrottu menu oli todella raskasta syötävää.
Laihoja-hoikkia-normaalipainoisia kaikki:)
Tottakai osataan (en ole ap) mutta yhdessä syöminen on ihana tapa
Leikkasiko DI miehesi paistista juuri sopivasti lihaa jokaisen lautaselle?
Vierailija kirjoitti:
Saisiko reseptin pyreeseen ja omenalohkoihin?
Rouva Bouquet ei nyt ehdi antaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Leikkasiko DI miehesi paistista juuri sopivasti lihaa jokaisen lautaselle?
Eiköhän mies ole joku jaarli eikä rahvaanomainen DI.
Mukava, jos tykkäätte. Mun sisko järkkää kans muutaman kerran vuodessa sukupäivälliset, osallistun kohteliaisuudesta, en niin välitä isoista juhlista. Harmittaa hänen puolestaan, kun en voi koskaan vastata samalla mitalla. Mun yksiöön ei saa 15 henkee mahtumaan mitenkään.
:D