Paljonko on đXđ
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Neliökuuselle ei taida olla omaa merkkiÀ? NÀkyyköhÀn tÀÀllÀ pikkukakkonen?
đ
Juu ei nÀy ylÀindeksi kakkonen. Kokeillaan muita...
đ2
đ
Vierailija kirjoitti:
SehÀn on avioeropariskunnan joulu johon kuuluu nyksÀt, exÀt, puoli- ja bonarilapset ja niiden suvut.
Se on myös kuolemantuomio metsÀn tupajÀÀrille ja muille höttömönkiÀisille ja vain siksi ettÀ ihmiskunta juhlii kauan sitten elÀneen sekopÀÀn (joka julisti olevansa jumalan poika) hÀhmÀistÀ muistoa.
Laps kulta, nykyiset joulukuuset ovat viljeltyjÀ kuusia eli juurikin joulukuusiksi kasvatettuja joista osa ei edes luontaisesti Suomessa kasva. Hyvin harva enÀÀ itse metsÀÀn jalkautuu joulukuusta hakemaan, ja silloinkin otetaan se harvennettava yksilö, ainakin jos kuusen hakija on metsÀn omistaja eikÀ varas. Jalkaudu talousmetsÀÀn ja huomaat, ettÀ sinne jÀtetÀÀn runsaasti tekopökkelöitÀ, sekÀ maahan kaatuneita puunrunkoja. Tikoille ja ötököille riittÀÀ "purtavaa". Jalkaudu myös hoitamattomaan kuusikkoon ja huomaa mitÀ tuhoa esim. kirjanpainaja tekee eli tappaa kuuset pystyyn. TÀmÀ ongelma on myös suojelluissa metsissÀ kuten esim. Kolilla jossa.
Joulukuuset ovat oikein hyviÀ turoja.
đđ
đđŸđ·đžđčđșđ„đ„łđđșđ€ąđ€ŹđĄ
đđđ đđ§đđđȘđ°đ«đŹđđ
Ap, joko kerrot oikean vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SisÀ- ja ulkokuusi eli 2
Mullapa onkin ulkohuusi!
Onko sen vieressÀ kuusi?
Mun pihassa on marjakuusi!
Kuinka moni laittaa kÀmppÀÀnsÀ ns. pikkujoulukuusen tai joulukuusen ennen aattoa?
Itse perinteitÀ kunnioittaen tuo kuusen sisÀÀn vasta aattoaamuna jolloin se myös koristellaan, kuten laitetaan muutkin joulukoristeet esille.
Talon takana on kuusikko. Oikea vastaus?
Tulosta en tiedÀ, mutta lopputulos on julmetusti neulasia lattialla.
đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
Onko kysymyksessĂ€ aidot vai muovikuuset? đ€
Neliökuuselle ei taida olla omaa merkkiÀ? NÀkyyköhÀn tÀÀllÀ pikkukakkonen?
đ