Kuinka vanhan miehen kanssa voisit perustaa perheen?
Yläikäraja miehelle, kenen kanssa alkaisit hankkimaan lapsia?
Kommentit (27)
Olen jo liian vanha hankkimaan lapsia, mutta kyllä käytännössä yläikärajani lasten hankkimiselle olisi ollut sama kuin yläikäraja suhteelle. Eli ei isoja ikäeroja, käytännössä varmaan tapauskohtaisesti voisi varmaan 7 vuoden ikäero mennä, mutta ei todellakaan missään tapauksessa tai olosuhteessa yli 10. En vaan kiinnostu vanhemmista miehistä. En toisaalta kyllä huomattavasti nuoremmistakaan.
Vierailija kirjoitti:
No omanikäiseni miehen kanssa. Olen 67 -vuotias nainen, ja mielelläni perustelisin perhettä. Miksi kysyt?
Kysyn kohta taas uudessa aloituksessa "mitä mieltä ikäerosta" aloitin nyt tällä.
AP
No silloin kun tämä oli ajankohtaista, niin ihan omanikäisen. Sanoisin max 5 vuotta vanhemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne vetoa vanhempiin miehiin, eli enimmillään ikäeroa voisi olla 5 vuotta siihen suuntaan. Ensimmäistä lasta en lähtisi enää yli 35v miehen kanssa tekemään.
Erikoista sillä naisen kyky saada terve lapsi heikkenee rajusti 30v kohdalla.
Olen eri, mutta vaikka mitä väittämiä latoisit pöytään, ne vanhat miehet ovat meidän naisten mielestä ihan yhtä epäkiinnostavia.
Itseäni nuoremman. Mun ikäiset on rupulipapparaisia. Miehet vanhenevat naisia paljon nopeammin ja tässä iässä sen sekä näkee, kuulee että haistaa. Mun ikäinen mies näyttää ja kuulostaa 75-vuotiaalta.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne vetoa vanhempiin miehiin, eli enimmillään ikäeroa voisi olla 5 vuotta siihen suuntaan. Ensimmäistä lasta en lähtisi enää yli 35v miehen kanssa tekemään.
Erikoista sillä naisen kyky saada terve lapsi heikkenee rajusti 30v kohdalla.
Olen eri, mutta vaikka mitä väittämiä latoisit pöytään, ne vanhat miehet ovat meidän naisten mielestä ihan yhtä epäkiinnostavia.
Hyvä. Saadaan olla rauhassa nuorempien naisten kanssa.
Ok. Minäpä ajattelen. Ajatelkaa nyt toisetkin jos ei muita kiireitä.