Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ajokielto uhkaa...yms. yms.

Vierailija
12.04.2007 |

Sain lievän epilepsian syntymässäni, hapen puutteesta. Lapsena sain muutaman " oikean" kohtauksen ja sain epilepsialääkityksen. Meni vuosia vuosia ilman mitään oireita ja lääkitystä koko ajan vähennettiin. Lopulta opiskeluiässä lääkitys lopetettiin kokonaan. Välillä ryyppäsin oikein kunnolla (ei mitään oireita), välillä valvoin koko yön lukien, ennen tenttiä (ei mitään oireita), välillä tein kahta työtä ja opiskelin (ei mitään oireita). Mutta kun aloin odottaa ensimmäistä lastani sain pari kertaa unen ja valveen rajalla inhottavia epileptisiä tuntemuksia. Vauva syntyi ja taas kaikki hyvin, ei mitään oireita, olin väsynyt tai en. Mutta myös toisen lapsen odotuksessa sain yhden unensekaisen kohtauksen. Tuolloin minulle aloitettiin epilepsialääkitys ja sain aivan järkyttävän allergisen ihottuman. Ihotautilääkärillä piti käydä useita kertoja, valvoin ja rasvasin itseäni. Näppylät levisivät päästä varpaisiin, ihan kuin pahassa vesirokossa, kesti vain kuukauden. Noh, sain reseptin uuteen lääkkeeseen, jota en suostunut aloittamaan. Syyt: Olen lukenut lääkkestä miljoona sivua huonoa palautetta. Lihottaa heti n. 10 kg, tekee ärtyneeksi jne.. Puolen vuoden kuluttua poliklinikalta tuli kirje, jos et heti aloita lääkitystä, ajolupasi on vaarassa. Olin tuolloin juuri laihduttanut keventäjissä 10 kg ja olin ollut jo puoli vuotta ilman lääkitystä täysin ilman mitään oireita. Nyt kolme kuukautta tuosta (jonka olen ollut myös ilman lääkitystä täysin oireitta) tuli poliklinikalta kirje, ellet heti aloita lääkitystä, ajokiellosta ilmoitetaan poliisille. Hulllua!!! En ole 20 vuoteen saanut ainuttakaan epileptistä oiretta hereillä ja öisiäkin oireita vain muutama ja raskausaikoina. APUA!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo unenrajalla olleetkin täysin tietoisia (ei tajunnan menetystä, kouristelua tms.) Vain tuntemuksia, joita olen ahdistuneena selittänyt miehelleni.

Vierailija
2/2 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tehdä....ottaako yhteyttä lakimieheen, johonkin toiseen lääkäriin vai mitä?? Jos ajokortti menee, olen pulassa. Neljä lasta ja asutaan maalla, ollaan auton varassa (kauppa, neuvola, lääkäri). Mies on mutta tekee pitkää päivää. Mitä helvettiä teen tämän asian kanssa??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla