Tuomas Enbuske kaatoi satoja naisia
Näin se tosielämässä on. Naiset puhuvat siitä kuinka miehen pitää olla mukava ja luotettava, kuinka vasemmistofeministi ei koskaan sekstailisi persuoikeistojupin kanssa, ja sitä rataa. Se on vain "tietyt naiset" jotka sellaista harrastavat, ne gold diggerit ja muut. Totuus on toinen. Superitsevarma pelimies on se jonka kanssa juostaan juoksut, joita siten muistellaan kun tavismies on ylitöissä tienaamassa rahaa uusiin keittiökalusteisiin. Kun kyseessä on vielä rahamies ja julkkis, tällainen mies on nuorille naisille - ja monelle vanhemmallekin - sulka hattuun.
Olen itse nähnyt tämän omin silmin, kun tuntemani pelimies kaatoi naisia. Eivät ne mitään "tiettyjä naisia" olleet, vaan ihan kaikenlaisia naisia.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970b…
Kommentit (142)
Mistä lähtien maksulliset naiset on pitänyt kokaiinin avulla "kaataa". Vaatiiko itsevarmuutta käydä maksullisissa..
En ymmärrä, miksi miehet kokevat ansioituneensa kun 'kaatavat' naisen. Mitä meriittiä siitä saa?
Naiset seuraavat miehiä vain sosiaalisen statuksen takia. Oksettavaa.
Ehkä osaa kiinnostaa julkisuus, mitä ihmettelen.
Ystäväni ensimmäinen mies oli brittimuusikko jossain ulkomailla, koska "pikkupaikkakunnalla kaikki juoruaisivat hänen neitsyytensä viejästä".
Koomista, koska paikkakunnalla oli 30 000 asukasta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myös muistaa että tuo sama mies on puhunut diipadaapaa puutaheinää koko aikuisikänsä ja myöhemmin selitellyt valheitaan mielenterveysongelmilla.
Juuri näin ja nyt rahat loppu, kun pitää pummilla matkustaa HSLn kyydillä ja ulosotossa saatavia, niin nyt yrittää tämmöisellä satukirjalla tienätä, kun muuta ei osaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a0ef0ff3-0890-4ee8-a0a0-bcd600…
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi miehet kokevat ansioituneensa kun 'kaatavat' naisen. Mitä meriittiä siitä saa?
Meriitti? Pussien tyhjennys on se mitä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske ei ole mikään charmantti komistus. Hänhän kaatoi kyllä naisia, mutta kokaiinipäissään ja seksityöläisiä. Kyllä minä seksityöläisenä varmasti Tuomaksen ottaisin tyköni hetkeksi, mutta siviilissä en hänestä välttämättä kiinnostuisi. Tai eihän sitä koskaan tiedä. :D
Ei huo raaminen ole työntekoa.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.
Mutta sen sijaan että hän vihaisi sitä pelimiestä, hän vihaa naisia! Miksi?
Nainen tekee valinnan. Miksi mies vihaisi toista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuisin varauksella E:n juttuihin. Ikävä juttu lapsilleen, että levittelee ja rehvastelee tekemisillään julkisuudessa.
Luulen että hän ei edes kerro kaikkia juttuja. Minkäikäisiä lapsia hänellä on? Eivät kaikki perheet ole niin häveliäitä kuin vaikka sinun perheesi. Joissain seksi on luonnollinen asia eikä sitä tarvitse hävetä. Jos nyt ei ruokapöytäkeskusteluja olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät sanaa "meriitti" tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enbuske ei ole mikään charmantti komistus. Hänhän kaatoi kyllä naisia, mutta kokaiinipäissään ja seksityöläisiä. Kyllä minä seksityöläisenä varmasti Tuomaksen ottaisin tyköni hetkeksi, mutta siviilissä en hänestä välttämättä kiinnostuisi. Tai eihän sitä koskaan tiedä. :D
Ei huo raaminen ole työntekoa.
On.
Iljettäviä asiakkaita.
Nsisparat.
N
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myös muistaa että tuo sama mies on puhunut diipadaapaa puutaheinää koko aikuisikänsä ja myöhemmin selitellyt valheitaan mielenterveysongelmilla.
Viihdealalle ja muutenkin näiden espoo-helsinki akselin piireihin kuuluu värisuora persoonallisuushäiriöitä. Ja sama apinaohjelma ajaa kuitenkin taustalla: huomiota, valtaa, resursseja, pimperoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saahan siitä itsetuntobuustin. On kelvannut toiselle, ja se toinen on mahdollisesti jopa himoinnut sinua. Nämä ovat asioita, joista moni incel vain haaveilee koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.
Sama asia kuin Temu-vihaajat. Vihataan sitä tehtyä valintaa, jonka katsotaan olevan väärin. Eihän Temussakaan kritisoida itse Temua, vaan pikemminkin sieltä ostajia.
Tuomas ei ole kaatanut kuin kokkelia nokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee valinnan. Miksi mies vihaisi toista miestä?
Koska tämä on miehen kilpailija? Miten tämä lodiigga toimii, että vihaa valmiiksi sitä, jolla on valta, mutta yrittää kuitenkin tästä vihasta huolimatta saada tältä jotakin? Hankkikaa elämä. Jos ette pidä naisista, pankaa toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitää sitten kehuskella?
Vierailija kirjoitti:
Helvetin ruma autistikin saa naisia kun on statusta.
Tai jos käyttää satoja tonneja herskaan.
Kuka tahansa nyt saa pilua jos menee piritorille heiluttamaan peukkupussia muijien nokan eteen.
Onhan Enbuske älykäs. Mutta älykkyyskään ei takaa elämässä onnistumista. Sosiaaliset taidot ja elämänhallinta näyttävät loistavan poissaolollaan.
Ei se välitä. Elastusmaksujakin on ulosotossa. Hannah-parka.