Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut..
..ja isken jollain millä sinäkin oot mua hakannut!
Kommentit (23)
Minua on heitetty kiikkutuolilla, uhkailtu veitsellä, kuristettu hyppynarulla, piiskattu johdolla..
Ja tässä sitä ollaan, hengissä vielä!
Tästä kaikesta on aikaa kohta 10 vuotta ja kipu hälvenee pikkuhiljaa.
Aikuinen voi valita, lapsi ei.
En anna tähän kampanjaan Amnestylle penniäkään!!!! Otin yhdenkin rahankerääjän tässä " Joku raja" kampanjassa kirjastossa juttusille ja kyselin, että missäs ne lapsen oikeudet on? Ja miten Amnesty ottaa kantaa siihen, että lapset kärsivät hakkaavia vanhempiaan, tässä tapauksessa isää joka hakkaa äitiä.
Jos äiti ei tee asialle jotain itse, on mielestäni hyysäystä lähteä säälittelemään heitä. Kaikki sympatiani siis lapsille. Puhukaa heistä. Jos tämä kampanja saa äidit jättämään hakkaavat isät, ok. Mutta niin ei käy. Kukaan ei jätä miestään helposti eikä vielä vaikeankaan paikan jälkeen. Nämä naiset ovat koukussa renttuihin tai luonnevikaisiin ja kaikkien kohdalle ne eivät satu. Se ei ole sattumaa. Tietyntyyppinen ihminen takertuu keneen tahansa, niin tällaisiinkin rikollisiin pahoinpitelijöihin.
Välittäkää lapsista, rangaistus lakiin siitä, jos aikuinen pitää lastaan väkivaltaisissa oloissa. Vaikka molemmille siis, jos ei voi määritellä kumpi hakkaa ja kumpi muuten vain roikkuu.
EI SÄÄLIÄ NAISILLE, biisikin vaan hehkuttelee ja hakee sensaatiomaista huomiota. Lasten asiat eivät koskaan pure tällä tavalla, naiset naiset. Herätkää miettimään missä vika!!!!!!!!!!!!!!!
kysymys joltain, et onks teitä hakattuja näin paljon??
Oletko kenties kasvanut pumpulissa?
Suosittelen lämpimästi katsomaan jatkossa keskiviikkoisin 22.00 alkaen neloselta Irtiottoja. Tai ota edes talteen ja katso seuraavana päivänä jos on liian myöhäinen aika.
Esim. eilisessä jaksossa avioliitossa oleva kolmen lapsen äiti lähti vuosien jälkeen tyttöporukalla lasilliselle ja ihmetteli ja kauhisteli kaikkea mitä toiset puhuivat. Ja kyse oli vain nettideittailusta. Kauhisteli asiaa ja kotiin päästyä meni nettiin ja ilmoitti itsensä johonkin deittiin.
Pani hotellissa vierasta miestä päivän ja luuli palaavansa tuntemattona kotiinsakin, mutta mies otti salaa naisen ajokortin ja katsoi oikean nimen, otti naisesta kuvia ja ilmeisesti aikoo kiristää naista jotenkin, sen näkee tulevissa jaksoissa.
Pointti on se, että maailmassa tapahtuu niin paljon kauheuksia jatkuvasti ihan keskellä päivää, että ihmettelen miten joku voi elää niin pimennossa ettei näistä tiedä??
Suosittelen lukemiseksi muutakin kuin iltalehden ja -sanoman niin maailmankuvakin avartuu.
Eikä aina tarvitsisi ihmetellä ja kauhistella muiden elämää, jos oma on ruusuilla tanssimista - suurimmalla osalla se ei sitä ole!