Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38-vuotias nainen tuumasi ettei kannata edes tavata jos en pysty lupaamaan hänelle lasta ennen tapaamista

Vierailija
05.10.2025 |

On mennyt aika härskiksi naisten vaatimukset. No ehkä mä pysyttelen niissä parikymppisissä tapailunaisissa, niin ei tuu ongelmaa. Oma lapsiluku jo täynnä.

M41

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hävisit arvokeskustelussa. Jos toinen haluaa perheen ja toinen ei niin tapaaminen onkin pelkkää ajanhukkaa. Tapaile selvästi vanhempia naisia joilla on vaihdeuodet jo olleet. Ei ole pelkoa vahinkoraskauksista.

Mitä sä mussutat? En varmasti koske vanhoihin naisiin. Mulla on jo lapset tehty. Naiset on itsekkäitä, eivätkä kykene perhe-elämään, eikä laittamaan lapsen etua ykköseksi.

No tuo nainen pisti just lapsen edelle. Sinä et.

Ei nainen laittanut lasta edelle, koska ei ole mitään lasta. Hän laittoi tsensä edelle, halutessaan lapsen. Itsekkäistä syistä lapsia hankitaan. Tai kerro jokin muu syy.

Laittoi lapsitoiveen tän miehen edelle. Mieshän on omat itsekkäät tekosensa jo saattanut maailmaan.

Vierailija
62/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että JUOKSE ja hyvin kauas . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hävisit arvokeskustelussa. Jos toinen haluaa perheen ja toinen ei niin tapaaminen onkin pelkkää ajanhukkaa. Tapaile selvästi vanhempia naisia joilla on vaihdeuodet jo olleet. Ei ole pelkoa vahinkoraskauksista.

Mitä sä mussutat? En varmasti koske vanhoihin naisiin. Mulla on jo lapset tehty. Naiset on itsekkäitä, eivätkä kykene perhe-elämään, eikä laittamaan lapsen etua ykköseksi.

ahneen narsistivieraannuttajan puhetta

minä se erosin lapsen takia

No sepäs sit epäitsekästä!! Not.

Vierailija
64/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että JUOKSE ja hyvin kauas . 

Miksi miehen pitäis juosta kun ei heistä paria tullut?

Vierailija
65/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa nähdä naisten raivo. Reilu tunti sitten oli vastaava ketju, mutta sukupuolet toisinpäin. Ai että miten siellä joukolla haukuttiin nelikymppisten miesten eltaantunut sperma, joka aiheuttaa vain sairaita lapsia. Mieslapsia, jotka eivät heränneet ajoissa lasten saantiin. Kuinka jokaisen naisen pitäisi hankkia nuori mies, koska nelikymppisestä ei ole isäksi.

Nyt tilanne näin päin ja kuka yllättyi kommentoijien tekopyhyydestä? Eikä yksikään osaa osoittaa selkärankaa ja kohdata asiaa.

Miesten sperma alkaa "eltaantua" jo kun mies täyttää 30. Naisten munasolut puolestaan ovat mutaatioilta suojassa yli nelikymppiseksi, joten vedäpä siitä omat johtopäätöksesi. 

Vierailija
66/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuon naisen varmaan kannata näihin ikuisuushaihattelijoihin aikaa tuhlata, jos on tiedossa että itse haluaa lapsia parin vuoden sisään. 

Oma lapsiluku on täynnä. Oletko lukihäiriöinen vai ìdiootti?

Mikset laita sitä tietoa kuvaukseesi? Välttyisit kaikilta perhettä toivovilta heti kättelyssä. Oletko siis lukihäiriöinen vai idiootti?

Merkillistä solvaamista. Hyvin käyttäytyvä ihminen ei kirjoita noin kuin te.

Vierailija
67/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä AP mies, hanki virkkuukoukut ja anna oikeiden miesten tehdä lapset.

t. Mies

Vierailija
68/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa keskustelu ihan noin on mennyt. En itsekään tuhlaisi aikaani johonkin nelikymppiseen ilmais h u o r a n metsästäjään. 38v on fiksu ja selvittää asian etukäteen.

Vierailija
69/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten jätit lapsesi, jos itse pystyt asettamaan heidät ykköseksi? Kärsit huonon äitisi sinulle tekemistä traumoista ja siksi vihaat naisia, niitä kivojakin.

Jumalauta sä olet sekaisin. Tuollaista tulkintaa jos saa aikaiseksi, on todella kiero pää.

-eri

No ne on

Mies jonka huomi on lapsessa on perversoitunut. 

Vierailija
70/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on hyviä. Kun ei haluta olla tekemisissä niin keksitään joku tommonen mahdottomuus että mies itse feidaa homman. Kannattaa esittää vähän hullua.

Oon tehnyt tuota, toimii parhaiten siihen että saa pidettyä ei toivottavan miehen kaukana.

Jos mä en ole kiinnostunut jostain miehestä, niin vaan lopetan yhteydenpidon. 

Ghostaaminen kannattaa aina. Säästyy ikävältä vääntämiseltä. 

Vierailija
71/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä arvelette montako mätsiä tai yleensäkään edes tutustumiseen halukasta miestä löytyy 38 vuotiaalle naiselle, joka ensi töikseen ilmoittaa, että hän haluaa sitten lapsen ja jos ei mieheltä heru niin eipä tipu eikä tirise häneltäkään..lähinnä nousee vastenmieliset vibat em kotttaraisesta, että tuollaiselleko pitäisi omia geenejään jakaa. Parempi kun menisi vaan suoraan lapsettomuusklinikalle, niin siellä voi sitten heti ilmoittaa, että haluaa lapsen, eikä kukaan ihmettele. 

Täysin samaa mieltä siinä mielessä, että säästyy s eksiorjuudelta.

Nainen joka toteuttaa seksuaalisuuttaan äitinä esikä s eksihuorana on miehen mielestä "vastenmielinen kottarainen". 

Pankaa merkille tämä.

Vierailija
72/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos on 38v. nainen ja haluaa lapsen, niin kiire on.

No tuo on kyllä 100% varma tapaa karkoittaa viimeisetkin potentiaaliset kumppanit tuo kiireinen vauva-huutelu, ihan väärä pohja koko ihmissuhteelle.

Vierailija
73/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahneen narsistivieraannuttajan puhetta

minä se erosin lapsen takia

Lapsetkin tykkäävät kun mies lähtee yhteisestä kodista. "Äiti sinä et enää itke" kun mies on poissa. Kiitos kun lähdit.

Vierailija
74/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos on 38v. nainen ja haluaa lapsen, niin kiire on.

No tuo on kyllä 100% varma tapaa karkoittaa viimeisetkin potentiaaliset kumppanit tuo kiireinen vauva-huutelu, ihan väärä pohja koko ihmissuhteelle.

Ja s eksiorjuus on oikea vai? Menepä only fansiin addikti.

Vierailija
75/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin luvata että yritetään saada se lapsi asap. Sitä en tosin kertoisi että minulle on tehty vasektomia mutta voidaan silti yrittää.

M40

Harrastatko r aiskailua muillakin taviolla kuin naisia huijaamalla ja harhaanjohtamalla?

Vierailija
76/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlata aikaa, jos noin helposti ilmenee, ettette voi tarjota toisillenne mitä kumpikin haluaa? Tuo oli se ns. deal breaker, red flag ja mitä näitä nyt on.

En tuollaiseen lähtisi, vaikka haluaisinkin lapsen. Kyllä mä ensin haluan tutustua, ennen kuin alan mistään lasten teosta puhumaan.

Tietysti, mutta jos toinen kysyy yleisellä tasolla, onko sinulla suunnitelmissa mahdollisesti saada lapsia joskus, vastaat todennäköisesti että kyllä, ehkä, jos oikea nainen löytyy tai kyllä, jos taloudelliset asiat saa kohdilleen tai muuta. On reilua niin naiselta kuin miehelläkin sanoa heti, ettei halua koskaan lapsia. Ap kirjoittaja oli sanonut naiselle, että lapsiluku on täynnä. Nainen ei siksi halunnut jatkaa keskustelua eli mitään ongelmaa ei ollut. Paitsi ap:n mielestä. Ap väitti, että nainen vaatii liikoja l

Perus pakkiraivo. Tämän vuoksi kannattaa esikarsia 95% miehistä ja pyrkiä karsimaan jatkoon päässeet asap tarkentavilla kysymyksillä. Silti jotkut epäihmiset saavat raivot, kuten ap nyt. Alkaa katkera panettelu, kun ei kelvannutkaan 38-vuotiaalle. Ja lapsensa ikäisistä fantasiointi. 

Vierailija
77/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei teillä ole miestä, jos ette osaa tutustua ja jutella. Ei kukaan mies ala tuntemattomalle naiselle lupaamaan lasta ennen tutustumista.

Kiitos vaan, varmasti moni meistä tuon naisen kantaa ymmärtäneistä ollaan perheellisiä vakiintuneita naisia. Ei oltaisi itsekään tuhlattu aikaamme tuossa iässä mieheen, jolla ei ile haaveissa lapsi. Onkohan ap:n tulkintaa, että olisi pitänyt "luvata lapsi"? Vai kysyttiinkö esim. tietääkö mies varmasti haluavansa lasta?

Vierailija
78/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella kriteeri suhteen syntymiselle on se, että myös mies haluaa perheen perustaa. Muutoin suhdetta ei tule (ja tämä kaikki on täysin ok). Turha naisen on aikaansa tuhlata mieheen, joka ei halua samoja asioita. Turha sinun miehenä on sitä täällä palstalla sitä katkerana itkeä. Jos arvot ja tulevaisuudennäkymät, toiveet ei kohtaa, niin ne ei kohtaa ja nainen jatka eteenpäin. Miehen olisi hyvä myös.

Vierailija
79/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen olisi pitänyt tuhlata teidän molempien aikaa tapaamalla sinut kun oli jo selvää ettei suhteesta voi tulla mitään. Jos 38-vuotias nainen haluaa lapsen niin hänen ei kannata tapailla miehiä jotka eivät ole valmiita ja halukkaita lasten tekoon. 

Kuinka moni seksiä haluava mies haluaisi tavata naisen joka ei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Pitäisikö kaikkien miesten tavata myös tällainen nainen vaikka on itsestään selvää etteivät he saa haluamaansa?

Ei ihme ettei teillä ole miestä, jos ette osaa tutustua ja jutella. Ei kukaan mies ala tuntemattomalle naiselle lupaamaan lasta ennen tutustumista.

Se, että mies kertoo haluaako lapsia tulevaisuudessa vai ei on eri asia kuin luvata se tälle tietylle naiselle. Jos nainen haluaa lapsen ja miehellä on jo lapsiluku täynnä, niin TIETENKÄÄN ei kukaan viisas nainen tuhlaa tällaiseen mieheen aikaansa. 

Vierailija
80/85 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä arvelette montako mätsiä tai yleensäkään edes tutustumiseen halukasta miestä löytyy 38 vuotiaalle naiselle, joka ensi töikseen ilmoittaa, että hän haluaa sitten lapsen ja jos ei mieheltä heru niin eipä tipu eikä tirise häneltäkään..lähinnä nousee vastenmieliset vibat em kotttaraisesta, että tuollaiselleko pitäisi omia geenejään jakaa. Parempi kun menisi vaan suoraan lapsettomuusklinikalle, niin siellä voi sitten heti ilmoittaa, että haluaa lapsen, eikä kukaan ihmettele. 

No eihän tää kottarainen mutään tiristyksiä tältä mieheltä edes halunnut. Tilanne on win-win. Mikä ongelma? Olisko naisen pitänyt siis suosrua sänkyyn joka tapauksessa?

Kokka kohti spermapankkia on mun neuvoni tämmösille epätoivoisille lisääntymistä halajaville. Siellä matchaa kaikista varmimmin, jos raskaudesta haaveilee. Jos ei tarvi mieheltä kuin spermat, niin sinne mistä sitä varmimmin ja terveimmin saa eli lapsettomuushoitoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän