Millä tavoin sinulle on flirttailtu tai on ilmaistu, että olet kiinnostava?
Yritän tässä oppia, että mitkä ilmeet, eleet tai jutut voisivat johtaa johonkin. Olen itse vain niin puusilmä etten tajua mitään lähentymisyrityksiä (tai sitten niitä ei ole ollut). 😅
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Pidin esitystä työpaikalla ja kun katseeni osui nuoreen naiseen, ilme oli kuin lumoutuneena. Myöhemmin se johtikin sutinoihin.
Romanttinen tarina tosielämästä
Vierailija kirjoitti:
Miehet väliin koskettelevat varovasti, siis läpäisevät olkapäähän tms. Sitten on sanottu sillee että oot hyvää seuraa tms.
Olkapäähän koskeminen ei tarkoita mitään , teen sitä monelle, enkä ole kiinnostunut heistä. Normaalia huomioimista
No jos olet luonteeltasi mielenkiintoinen ja sanavalmis kaksimielinen, niin äkkiä ne miehet flirttaa. Se on läpänheittoa, setäneuvoja, hymyjä ja iloisia katseita.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet luonteeltasi mielenkiintoinen ja sanavalmis kaksimielinen, niin äkkiä ne miehet flirttaa. Se on läpänheittoa, setäneuvoja, hymyjä ja iloisia katseita.
Kyse ei ole silloin sellaisesta flirttailusta jota AP kyselee.
Itse olen kovinkin flirtti, mutta silloin kun olen aidosti kiinnostunut, niin se tulee jopa minulta "salaa". Eli katse viipyilee, haron hiuksia, olen "naisellisempi" ja jne. Posket voi punoittaa ja puhe ei oikein kulje.
Muuten taas flirttailen hymyllä ja suoralla puheella. Miehet on musta samanlaisia, jotkut flirttailee ihan puheella ja toiset taas "salaa". Kropan kääntäminen lähelle sinua on myös merkki "salaisesta" flirtistä. Kyllä miehet flirttailee musta paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen, jota en ollut ikinä nähnyt, kysyi klo 3.15 yökerhon ulkoportailla saako ottaa suihin. Sanoin ok. Siinä sitten otteli, samalla kun yökerho purkautuu samoja portaita kadulle. Itse purkauduin nieluun. Tuo on parhaiten mieleen jäänyt suora flirttailu.
Suostuisinko uudelleen? En.
Kuvottavaa touhua ja vielä kaikkien nähden 🤮
Kokemattomat teinijonnet haaveilee, kun eivät vielä tiedä elämästä.
Ei teinit ole Jonneja vaan Einoja. Jonnet on jo keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraani on ängetty vaikka kuinka paljon, mutta vain muutaman kerran elämässä on pyydetty selvin päin treffeille. Eli on paljon jonkin sortin kiinnostusta, mutta se ei ole mitään oikeaa, enimmäkseen turhanpäiväistä ja pahimmillaan jotain negatiivista, saalistavaa.
Samoja kokemuksia. Känniläiset ja m a m u t on lähteneet seuraamaan, alkaneet vongata tai jopa yrittäneet käydä käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät yleensä ole flirttailleet, vaan ilmaisseet kiinnostuksensa suoraan. Pyytäneet siis ulos tai puhelinnumeroa. Koen, että jos jää pelkän vihjailun tasolle, se on tarkoituskin ottaa kaverillisena läpänheittona, ei oikeana kiinnostuksena.
Älä sinäkään ole kuin ne äijät, jotka luulee, että asiakaspalvelijakin flirttailee. ;)
Tuntemattomat miehet ovat ilmaisseet kiinnostuksensa ihan suorilta tavatessa ilman kummempia esittelyjä jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on hyvät tissit".
Tää piristää yllättävän paljon jos se tulee oikeassa paikassa :D Ei missään ensitreffeillä vaan silloin kun ollaan läheisemmissä tunnelmissa privaatisti kahdestaan.
Ja jis se sanotaan naiselle eikä miehelle.
😃
Ilmeisesti et tarkoita flirttailulla viatonta flirttiä eli sitä missä ei ole tarkoituskaan mennä pidemmälle vaan ainoastaan piristää päivää?
Nainen tuli usein juttelemaan ja lopulta hankki jopa minun puhelinnumeroni.
Nainen jutteli tikusta asiaa ja oli todella ilahtunut nähdessään minut. Oli kiinnostunut asioistani ja puheistani.
Sanomalla että haluaa minua.
Kysyi tulisinko tekemään jutun x luokseen.