Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin sinulle on flirttailtu tai on ilmaistu, että olet kiinnostava?

Vierailija
05.10.2025 |

Yritän tässä oppia, että mitkä ilmeet, eleet tai jutut voisivat johtaa johonkin. Olen itse vain niin puusilmä etten tajua mitään lähentymisyrityksiä (tai sitten niitä ei ole ollut). 😅 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen, jota en ollut ikinä nähnyt, kysyi klo 3.15 yökerhon ulkoportailla saako ottaa suihin. Sanoin ok. Siinä sitten otteli, samalla kun yökerho purkautuu samoja portaita kadulle. Itse purkauduin nieluun. Tuo on parhaiten mieleen jäänyt suora flirttailu.

Suostuisinko uudelleen? En.

Unohdit sen osuuden kun maksoit 50 €. 

Totta. Äm mät ottaa poskeen vain rahasta. Sellaisia ne ovat.

Vierailija
22/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on hyvät tissit".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanallista flirttiä en muista keneltäkään muulta kun omalta mieheltä. Mentiinkin sitten naimisiin parin vuoden sisällä. 

Vierailija
24/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on hyvät tissit".

Tää piristää yllättävän paljon jos se tulee oikeassa paikassa :D Ei missään ensitreffeillä vaan silloin kun ollaan läheisemmissä tunnelmissa privaatisti kahdestaan. 

Vierailija
25/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin esitystä työpaikalla ja kun katseeni osui nuoreen naiseen, ilme oli kuin lumoutuneena. Myöhemmin se johtikin sutinoihin.

Vierailija
26/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomaan kyllä flirtin katseesta. Ja se ei ole mikään välinpitämätön katseella pyyhkäisy, vaan jää sinuun kiinni. Ja jos tätä tapahtuu useammin, on se jo aika selvä merkki.

Juuri näin. Tietynlainen katse on flirttiä, ei mikään pelkkä ystävällisyys.

Vierailija
27/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen, jota en ollut ikinä nähnyt, kysyi klo 3.15 yökerhon ulkoportailla saako ottaa suihin. Sanoin ok. Siinä sitten otteli, samalla kun yökerho purkautuu samoja portaita kadulle. Itse purkauduin nieluun. Tuo on parhaiten mieleen jäänyt suora flirttailu.

Kuvottavaa touhua ja vielä kaikkien nähden 🤮

Vierailija
28/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinaisesti vastaa alkuperäiseen kysymykseen, mutta näistä kommenteista tuli mieleen mainita, että itselläni on ollut tapana etten kehu toisen ulkonäköä ennen seksiä. Toisin sanoen, en halua käyttää kehujani mahdollisen fyysisen läheisyyden edesauttamiseen, tai että ne voisivat edes tuntua toisesta siltä. Jos läheisyyteen päädytään, ei se ole tapahtunut ainakaan kehu- tai rakkauspommituksen seurauksena.

Vierailija
29/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraani on ängetty vaikka kuinka paljon, mutta vain muutaman kerran elämässä on pyydetty selvin päin treffeille. Eli on paljon jonkin sortin kiinnostusta, mutta se ei ole mitään oikeaa, enimmäkseen turhanpäiväistä ja pahimmillaan jotain negatiivista, saalistavaa.

Vierailija
30/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"oot kyllä tosi kiva"

"Tulisitko mun tyttöystäväks"

Miesvankilassa?

😀

Vierailija
31/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on hyvät tissit".

Tää piristää yllättävän paljon jos se tulee oikeassa paikassa :D Ei missään ensitreffeillä vaan silloin kun ollaan läheisemmissä tunnelmissa privaatisti kahdestaan. 

Ja jis se sanotaan naiselle eikä miehelle.

Vierailija
32/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan flirttailtu. 

Moni on kuitenkin katsonut ns. saalistajan katseella. 

T: Tuntematon 

Vierailija
33/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehethän ovat hyvin suoria. Ne kertovat, että tykkäävät. Kehuvat. Pyytävät puhelinnroa, tanssimaan ja treffeille. Tulevat juttelemaan. Aluksi on ehkä jotain tuijottelua ja kiusoittelua. Ihastunut mies voi keksiä kohteelle oman lempinimen. Ja semmoinen härnääminen on aina merkki tykkäämisestä. Ihastunut mies myös on mielellään lähellä.

Naiset ovat varmasti vaikeampia lukea ja vaikka eivät olisikaan, miehet ovat todella hitaita älyämään.

Vierailija
34/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi silleen et istuin baarissa sellaisella pitkällä sohvalla, missä oli paljon muitakin ihmisiä. Kaverini istui oikealla puolellani, vasemmalle puolelle en ollut edes niin katsonut, kun oli tuntemattomia.

Yhtäkkiä havahduin siihen, että joku nuoli vasenta korvaani ja kuiskasi "mennääks meille panee?"

Tää mimmi oli about 25v, vähän pulska, tosi isot kannut ja kasvoista ihan ok näköinen.

Vastasin hänelle et joo, otettiin taksi ja loppu onkin sit historiaa.

Vierailija
35/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaupungilla dokaamassa, vuosi oli 2001. Nuori nainen tuli kysymään lähdenkö kaveriksi puskapissalle kun hän ei uskalla mennä yksin. Noh, sinne mentiin, tilanne päätyi suuseksiin ja nyt 24v myöhemmin se sama nainen istuu tässä sohvalla vieressä.

Vierailija
36/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse

Tekosyyt hakeutua lähelle 

Vanhojen keskusteluiden muistaminen 

Vierailija
37/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa touhua ja vielä kaikkien nähden 🤮

Kokemattomat teinijonnet haaveilee, kun eivät vielä tiedä elämästä.

Vierailija
38/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi silleen et istuin baarissa sellaisella pitkällä sohvalla, missä oli paljon muitakin ihmisiä. Kaverini istui oikealla puolellani, vasemmalle puolelle en ollut edes niin katsonut, kun oli tuntemattomia.

Yhtäkkiä havahduin siihen, että joku nuoli vasenta korvaani ja kuiskasi "mennääks meille panee?"

Tää mimmi oli about 25v, vähän pulska, tosi isot kannut ja kasvoista ihan ok näköinen.

Vastasin hänelle et joo, otettiin taksi ja loppu onkin sit historiaa.

Joo, lopuksi äiti tuli herättämään ja mietit, että hitsi, onkohan aikuisena tollaista.

Vierailija
39/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ymmärtää flirtistä saman kuin sika sinfoniasta. 

Asuessani Lontoossa minulla oli pari latinoa työkaverina. Niiden flirtti oli sellaista kevyttä huomioimista. En ole ikinä nähnyt suomalaisen käyttäytyvän samoin.

Enntiedä missä bordellissa olit töissä, mutta flirtti ei kuulu työkaverien välille.

Ei tietenkään kuulu, me kaikki olemme robotteja! Ou jee!

Vierailija
40/50 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ymmärtää flirtistä saman kuin sika sinfoniasta. 

Asuessani Lontoossa minulla oli pari latinoa työkaverina. Niiden flirtti oli sellaista kevyttä huomioimista. En ole ikinä nähnyt suomalaisen käyttäytyvän samoin.

Enntiedä missä bordellissa olit töissä, mutta flirtti ei kuulu työkaverien välille.

Ei tietenkään kuulu, me kaikki olemme robotteja! Ou jee!

Exät hiljaa. Ei äänioikeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän