Millä tavoin sinulle on flirttailtu tai on ilmaistu, että olet kiinnostava?
Yritän tässä oppia, että mitkä ilmeet, eleet tai jutut voisivat johtaa johonkin. Olen itse vain niin puusilmä etten tajua mitään lähentymisyrityksiä (tai sitten niitä ei ole ollut). 😅
Kommentit (31)
Sanallista flirttiä en muista keneltäkään muulta kun omalta mieheltä. Mentiinkin sitten naimisiin parin vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on hyvät tissit".
Tää piristää yllättävän paljon jos se tulee oikeassa paikassa :D Ei missään ensitreffeillä vaan silloin kun ollaan läheisemmissä tunnelmissa privaatisti kahdestaan.
Pidin esitystä työpaikalla ja kun katseeni osui nuoreen naiseen, ilme oli kuin lumoutuneena. Myöhemmin se johtikin sutinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomaan kyllä flirtin katseesta. Ja se ei ole mikään välinpitämätön katseella pyyhkäisy, vaan jää sinuun kiinni. Ja jos tätä tapahtuu useammin, on se jo aika selvä merkki.
Juuri näin. Tietynlainen katse on flirttiä, ei mikään pelkkä ystävällisyys.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen, jota en ollut ikinä nähnyt, kysyi klo 3.15 yökerhon ulkoportailla saako ottaa suihin. Sanoin ok. Siinä sitten otteli, samalla kun yökerho purkautuu samoja portaita kadulle. Itse purkauduin nieluun. Tuo on parhaiten mieleen jäänyt suora flirttailu.
Suostuisinko uudelleen? En.
Kuvottavaa touhua ja vielä kaikkien nähden 🤮
Tämä nyt ei varsinaisesti vastaa alkuperäiseen kysymykseen, mutta näistä kommenteista tuli mieleen mainita, että itselläni on ollut tapana etten kehu toisen ulkonäköä ennen seksiä. Toisin sanoen, en halua käyttää kehujani mahdollisen fyysisen läheisyyden edesauttamiseen, tai että ne voisivat edes tuntua toisesta siltä. Jos läheisyyteen päädytään, ei se ole tapahtunut ainakaan kehu- tai rakkauspommituksen seurauksena.
Seuraani on ängetty vaikka kuinka paljon, mutta vain muutaman kerran elämässä on pyydetty selvin päin treffeille. Eli on paljon jonkin sortin kiinnostusta, mutta se ei ole mitään oikeaa, enimmäkseen turhanpäiväistä ja pahimmillaan jotain negatiivista, saalistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oot kyllä tosi kiva"
"Tulisitko mun tyttöystäväks"
Miesvankilassa?
😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on hyvät tissit".
Tää piristää yllättävän paljon jos se tulee oikeassa paikassa :D Ei missään ensitreffeillä vaan silloin kun ollaan läheisemmissä tunnelmissa privaatisti kahdestaan.
Ja jis se sanotaan naiselle eikä miehelle.
Totta. Äm mät ottaa poskeen vain rahasta. Sellaisia ne ovat.