Miten selvitä elossa avioerosta?
Pelkään, että kuolen, ja sitten että en kuolekaan.
Mies jätti, muutti pois täysin yllättäen, ei suostunut puhumaan mistään. Kummallakaan ei taustalla tietääkseni pettämistä tms, ainoastaan ruuhkavuodet pienten lasten kanssa.
Kommentit (64)
Kyllä siitä hengissä selviää, aikaa vie toipua. Siitä minulla on jo pitkä aika, elämä on hyvää. Ei enää parisuhteita, elän itselleni.
Siten, että opettelet selviämään yksin niin kuin aikuisen kuuluukin. Kasvatat selkärangan ja seisot omilla jaloillasi. Et ole riippuvainen parisuhteesta.
Mitäpä tuohon kuolemaan.
Hyvähän se on että nyt lähti, ettet turhaan enää vuosiasi tuhlaa tuollaiseen sankariin.
Nyt hiukan vedät henkeä, järjestät asiasi ja ryhdyt elämään parempaa elämää.
Itselläni viisikymppisenä koettu ero osoitti, että sen jälkeen voi löytää paljon paremman kumppanin ja huomata, että näinkin ihanaa voi elämä olla. 😊
Ikävä kyllä näitä vastuuttomia miehiä riittää 13 tusinaan, en luota miehiin.
Ihan hirveä tilanne! Meillä myös miehen aiheuttama kriisi. Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä. Puskista tuli myös!
Vierailija kirjoitti:
Siten, että opettelet selviämään yksin niin kuin aikuisen kuuluukin. Kasvatat selkärangan ja seisot omilla jaloillasi. Et ole riippuvainen parisuhteesta.
Sä olet niitä tunnekylmiä robotteja joiden mielestä mikään ei saisi järkyttää ihmistä ja kaikki pitäisi ohittaa vain olankohautuksella.
Ketjun aloittajalla menee todella huonosti jos hän avioeroon menehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuohon kuolemaan.
Hyvähän se on että nyt lähti, ettet turhaan enää vuosiasi tuhlaa tuollaiseen sankariin.
Nyt hiukan vedät henkeä, järjestät asiasi ja ryhdyt elämään parempaa elämää.
Itselläni viisikymppisenä koettu ero osoitti, että sen jälkeen voi löytää paljon paremman kumppanin ja huomata, että näinkin ihanaa voi elämä olla. 😊
Ap.llä on pienet lapset. Se on ihan eri juttu.
Siis eroaako mies täysin myös omista lapsistaan olettaen, että äiti hoitaa ja maksaa kaiken?
Itsellä on tietoisesti vain yksi lapsi, jonka kanssa tiesin pärjääväni myös yksinhuoltajana.
Se on sinun elämäsi jota elät. On ikävää, ettei puolisollasi kantti riittänyt edes puhua asiasta kuin aikuinen. Kyllä sinä pärjäät.
Aikoinani ajattelin, kun olin vielä naimisissa, että jos vaimo ottais eron niin sekoaisin ja en kestäisi sitä.
VAimo otti myöhemmin eron ja olin onnellisempi kuin koskaan. Mä uskon, että ero ei hetkauttanut mitenkään sen takia, koska en ollut ikinä asunut yksin. Nyt sain asua yksin ja sisustaa itse oman mielen mukaan ilman, että toisen mieli on siellä mukana.
Tulin omaan kotiin eikä kukaan kysynyt yhtään mitään. Mä ostin kaksi flipperiä kotiin ja vanhan 200mk pokerin.
Kyllä sä pärjäät, usko pois. Tunteet on tunteita, ne menee ohi ajan kanssa. Tsemppiä!
Avioeroa kutsutaankin pieneksi kuolemaksi. Sydänsuruun voi oikeasti kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niitä tunnekylmiä robotteja joiden mielestä mikään ei saisi järkyttää ihmistä ja kaikki pitäisi ohittaa vain olankohautuksella.
Ei, vaan siteerasin vaan sitä yleistä ohjetta joka yksinäisille ja vastentahtoaan sinkuille aina sanotaan joka tuutista. Miksi eroavalla olisi heihin nähden joku erivapaus kaivarta rakkautta aj surra sen puuttumista?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä näitä vastuuttomia miehiä riittää 13 tusinaan, en luota miehiin.
Sinunko luottoasi kysyttiin?
Miten tämä vastaus auttoi aloittajaa?
Jos olet elossa selvinnyt erosta niin kaikessa rauhassa jatkat uutta elämänvaihetta.
Sun miehellä on 100 % varmasti toinen nainen.
Hän jätti sut toisen naisen takia. Se, että hän jätti sut täysin yllättäen eikä suostu puhumaan, tarkoittaa sitä, että sillä on toinen nainen. Mikään muu selitys ei vain ole mahdollinen. Usko mua.
Kukaan mies ei tuolla tavoin jätä aviovaimoaan yllättäen puhumatta, ellei ole toista naista.
Teillä on lapsetkin vielä. Juuei, toinen sillä on. Nyt vain Neiti Etsivä rooli päälle, tutki kaikki ja ylläty. Luultavimmin sillä on ollut vuosia jo salasuhde.
Nyt ala pohtimaan miehen käytöstä ennen yllätyseroa. Varmasti on ollut jotain pettämisen merkkiä, jota et ole huomannut tai olet selitellyt parhain päin.
Onko mitään, mistä mietit, että onkohan sillä toinen? Tiedätkö, miten pettävä puoliso käyttäytyy?
Laitat lapset sille