Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***tyylilyylit***

12.04.2007 |

Avasin uuden jo, kun toi pino on jo jonkusen pitunen...

Rimpe: en voi paremmin sanoa kun mitä nonuli jo sanoi, se on se naisen mieli... mut sä plussaat:))) Ja oli kiva kuulla susta... olet tärkeä.

Nonuli: sie oot sulonen immeinen:))

B-E: Ihana kun kävit:)) ja kiva kuulla susta. Ja suuri kiitos myötätunnosta.

Nyt on tilanne se, että ei vuoda mitään, välillä valkkista kyllä. Lämmöt hypänny illan aikana 37,5. Jännää... en tiedä mitä ajatelle, parempi ettei ajattele mitään varmaan... ajatukset pyörii todella omassa navassa, vaikea keskittyä mihinkään muuhun. Onneksi tytöt tulee huomenna!! vietetään " tyttöjen iltaa"

Nyt meen syömään pitsaa, mies kulta leipo mulle, että mieli parantus, huomiseen rakkaat!!

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista, tekis mieli kiljaista:))

Kukkuu kullanmurut??

Täällä ollaan, ei vuotoa, vielä....

Vierailija
2/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas ketä pieruttaa aivan järjettömällä voimalla =-) *pruiiits* joo nonuliponulia! Vetelin siinä aamupalaksi litran raparperi/herukka kiisseliä suoraan tölkistä!! Siinä lukee, että runsaskuituista ja, alle 10kaloria! Joop, tottakai vedin kaikki huiviin, kun oli törkee nälkä ja laihtuakin pitäis :-Z kyllä kannatti, nyt mun maha on kun ilmapallo, ja pierettäääähh!!!! Nousen varmaan kohta ilmaan... *tröööt* *ottakaa kiinni*

Onneks mun pieruhajuja ei muut ole haistelemassa, ja mein pikkupimua ei äitin pumppailut häiritse! Toivottavasti tää törinä *pruuut* loppuu iltapäivää mennessä, ku pitäs lähtee kaupaan ja anoppilaan! Hiukan noloa olis alkaa periä anoppilassa...aina voi tietty tuhnailla...mut kyllä haju paljastais *nolottaa*!!

Prisku, sun tilanne on TOSI jännittävä! Voi kun mää niin toivoisin sulle nyyttiä =-) Ei sun nyt muuta tarvitsekaan ajatella, kun itseäsi!

*TRÖÖÖÖÖT*

nonuliponuli the pierumaakari Kp21 34/37 yk6 (neljäs tero naamarissa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alkushokki on mennyt ohi plussan vuoksi, niin tahdon tulle teille vielä kertomaan et tältä palstalta en häivy!!!! Olette aivan liian rakkaita siihen:)) ja kunhan nyt tekin ne plussat kohta saatte, niin pistetäänhän odotuspuolelle oma lyylipino?? tyylikkäitä raskaanakin??

Näitä tietoja aina itse halusin epätoivon kuukausina niin laitan meijän konstit näkyviin: greippimehua koko kierto, paljon!!! ovislimat oli tosi runsaita tämän takia ja ovis selkeesti tunnistettavissa, aloin syömään vitamiineja, ja söin terveellisesti ruokaa, ja liikuin paljon, ihan salilla ja sit tosi paljon hapessa ulkona. Seksiä oli heti kun menkat loppu, ja sit pantattiin simoja sen 5 päivää, eli seksiä ke ja sit pe,la,su ja ma. kun ovis oli siis maanantaina. Seksin jälkeen jäin vähäks aikaa pylly pystyssä ja kintut kohti kattoa makoilemaan. Siinä ne!! Ja VAHVA päätös että tästä plussataan.

oireitahan mitä seurata, mulla ei ole ollu. Niinku ei missään raskaudessani. Siis sellasia klassisia rintakipuiluita, väsymystä, pahaa oloa... Näinä muina kuukausina kun en ole raskautunu, oireita kyllä oli. Jos jokin mikä ei huijaa, on kyllä tuo kehonlämpö. Koko ajan korkealla!! Se pisti miettimään, ja kohdunnapukka on myös selvästi napakka. Ja mulla kyllä sellanen henk.koht. oire on itkuisuus, sen olen näinä ihan parina kolmena viimosena päivänä huomannu, itken pohjattomasti kun katson telkkaria... ja ohjelma on ihan sama. Itkin myös eilen sitä kun mun mies kertoi että niille tulee uusi edustaja töihin, syyksi itkemiseen kerroin että olen niin onnellinen kun tämä ihminen sai töitä:D Sitten toinen mikä mulla on raskaana, on se että mä rakastun mun kaikkiin läheisiin uudelleen:)) oma äiti tuntuu taas ihan hirveän läheiseltä ja pelkään että äiti kuolee, meidän kaikki eläimet on ihania ja tuoksuvat taivaalliselle:))) Että sellanen tunneherkkyys nousee kattoon...

eli näin....

priscilla 24/25-27 tai rv 3+4

Vierailija
4/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin kun jo kierron alussa sanoit että joululahjan nappaat..ja niinhän siinä kävi:)

Mie tääl itkuu tihrustan, kun oon niin onnellinen siun puolesta..höhläähän tää on, kun en ees tunne sinua, mut ne on nää hormonit kai..

En ollut uskoo kun luin täält että sulla alko menkat, mut eipä ne sit oikeet ollutkaan:D Tarrasukia nyt vaan pienelle mukaan!

Nonuli; Kaipa se laihdutus noinkin onnistuu, jos sie hommaat ne ylimääräset ilmat pihalle:) No ei, ikävä vaiva..toivotaan että saat pidäteltyä ees anoppilassa..:)

Nyt pitää taas rientää..

Vierailija
5/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siit saa kun kiireessä kirjottaa..

Tarrasukkia piti toivottaa eikä tarrasukia..:)

Vierailija
6/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä on tosi läheiseksi tultu näinä kuukausina, paljon vaihdettu kuulumisia, itketty, naurettu, tsempattu ja lohduteltu...

Ihan kauhee hyrrä mulla alko käymään päässä! Suunnittelen jo vaunuja, sänkyä, vaatteita... kaikkea!!! menenkö alkuraskauden ultraan yksityiselle vai en? kaikkea!!!! levoton olo. Ja pissalla en uskalla käydä ollenkaan!! etten vaan näe punasta....

Vierailija
7/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa hiljaisuudesta, en ollut uskoa silmiäni PRISCU!!!!

I-H-A-N-A-A :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onnea halauksia rutistuksia ja niitä liimoja ja tarroja tuhannesti!!!

Tutti hyväntuulisena.

Vierailija
8/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään!! tuijotan noita viivoja testeissä koko ajan, ja kohta exä tuo tytöt, niin käsken senkin katsoa niitä testejä!!

Nipistän itseäni, olen varma että tää on unta... tai virheellinen testi. Toi verenvuoto pistää niin skeptiseksi tän suhteen... Mietin jo sitäkin että jos testit reagoi menkkoihin!!!!!!!! voi hitto!!!

Vierailija
9/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki turhat pelot pois mielestä, ja nauti tuosta raskautetusta olostasi! Turha noita verenvuotoja sun muita on enää mietiskellä! Mulla tuli kanssa oikein syöksy verenvuoto, kun aloin esikoista odottamaan, ja tuhrutustakin oli ensimmäiset kolme kuukautta, ja terveen tytön siinä silti pyräytin maailmaan! Eli nauti, äläkä mieti entä jos-asioita, ei niiden eteen kuitenkaan pääse!

Muistan kyllä tuon kaksi viivaa piirtyy tikkuun-tunteen kuin elisen päivän itsekin :-) On se vaan ihana tunne! Kaikki muu maailma jää taka-alalle, ja maailma pysähtyy...On vain Sinä ja r-tikkuun piirtyneet kaksi viivaa! Vauva!

Onnea vielä oikein paljon!

Milenna: Nyt jo vähän helpottaa, mutta eiköhän tuo tuosta ala tasaantumaan!

jahas, ja nyt nousi neiti päikiltä, ja oikeen huonotuulisena!

nonuli

Vierailija
10/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonuli, sie se ossaat aina sanoa oikeat sanat... kiitos todella paljon. Tulethan pian perässä??

Vierailija
11/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa minä sitten joskus tulen! Tottakai tulisin HETI, jos vain voisin sen itse päättää...

Toivoisin, että tässä kierrossa, mutta enpä usko...Epäilen vahvasti, että meni se ovis hukkaan, kun se tuli niin yllättäen puuntakaa jo niin aikaisin, että ei osattu yhtään varautua :-/ En tiedä, turha sitä on etukäteen murehtia! Enkä aio murehtiakaan! Tässä on ritelty jo seitsemän kuukautta, joten eipä ne toiset seitsemän päälle enää tuntuisi juuri miltään :-I

Elä Sinä ystävä pieni huolehdi meidän raskautumisista, vaan huolehdi nyt itsestäsi ja vauvastasi! *halaa lujaa* =-)

nonuli

Vierailija
12/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lähtee myös isot ONNITTELUT! Kyyneleet vieri poskille kun luin tuon sinun plussaketjun.. Ihan mielettömän hienoa!

Lupaathan yhden asian? Olethan murehtimatta kaikkea sitä mikä voi mennä pieleen? NAUTI! Sen olet ansainnut!

Juu ja varokkin jättämästä meitä tänne yksin! :)

-R-

Vierailija
13/82 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan!! Ja lupaan senkin että vedän sut tähän imuun, olis tilaa joulukuisissa, hä? tuutko?? käynkö jo ilmottamas sut;)

KYLLÄ TÄMÄ ON IHANAA!!!!!

mää itken koko tän 9kk....

Vierailija
14/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla the raskaushormonihyrrä has NOT left the building:)) Rimpe, mä en jätä teitä koskaan...

kohtahan me vaan perustetaan tämä ketju tonne odotuspuolelle!!

joo, mä oon noussu 5:ltä ylös!!!!!!! Käytin oskarit (koirat) ja juon kahvia... yök! ei maistu enää, se on tuttua edellisistä, kahvi jäi tosi aikasin pois. Tänään testasin vielä luotettavall apteekin omalla, se ei mua oo koskaan huijannu, on se ++++!! Ihan vahva, ja saman tien napsahti ruutuun, nyt mä uskallan huokasta. Inhottu sukulainen ei myöskään ole heiluttanu helmojansa, huh huh... lämmöt huitelee aivan hitsin korkeella, aamulla 37,4 ja illalla 37,7!! Eli ovat nousseet täsä muutaman päivän sisällä vähän... nyt myös rinnoissa kutiaa, kihelmöi, painaa ja kuumottaa!! Eilen illalla kun menin silleen äkkiä kyljelleen, armoton repäsykipu tuntui tuolla vasemmalla kyljessä... ja sit yks mikä piti tutkia teitä varten, armaat, on toi surullisen kuuluisa KOHDUNNAPUKKA!! suihkussa kokeilin, että nyt sitten tiiän, että millanen se on näin siunatussa tilassa (joo, mä oon ollu reipas tänä aamuna, suihkussakin käyty jo!!) Eli se on tosi korkeella, tosi napakka, just sellanen ku nenänpää, ja mulla ainakin se on niinku pienentyny...

sellasta tähän hätään, millos Rimpe meinaat testing testing? ++++++++++++++++++++++++ puhuria!!! tsemppiä, hanimussukka:D

Ainiin, tänään me mennään kirjastoon, mä lainaan kaikki vauvalehdet ja tuleville isosiskoille otetaan " meille tulee vauva" , kiinnostaa pimuja niin kovasti miten se vauva tuleekaan... ihania mun isot vauvat!!

Vierailija
15/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkasta ja maukasta tilasin sitten äsken muutaman mammavaatteen:) farkut, lappuhaalarit ja sellaset kesähousut, paitoja en viitsi tilata, kun mä aina " venytän" noita omiani masun päälle, hyvin on riittäny...

hitsi, mä tunnustan, tilasin mä pari vauvanvaatettakin!!!!! Pitäis kai elää silleen ettei hehkuta ja ostele mitään ennekun on kaikki varmaa mut en mie ossoo!!! Mä haluun elää tässä ja nyt, ja nythän mä oon raskaana, ja saan tilata vauviksen vaatteita, eikö? mut ei kerrota mun miehelle, se ei ymmärrä kattokaas kaikkea.... men!!

Vierailija
16/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Priscu tuo kuulostaa niin ihanalta! Masussa pien ihmisen taimi joka aloittelee matkaansa kohti joulua! Pieni suloinen tuhisija jouluksi! Mä ihailen sun kykyä elää täysillä, kun moni elää (minä mukaan lukien) " säästöliekillä" . Ajatellaan aina että kyllä sen vielä ehtii tai en mä viitsi kun ei se onnistu kuitenkaan.

Tää on taas menoa, ei auta itku eikä mikään muukaan. Lämmöt laskussa ihan reilusti, nipukka pehmenee ja aukeaa. Testasin aamulla acon 10 (kasettimalli) tyylikkään negan. Eli tämä oli sitten tässä...

Itkuttaa...

-R-

Vierailija
17/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se teettää ku ei oo aikoihin kirjotellu.

MAHTAVAA PRISCILLA!!!!! Super onnittelut plussasta! Ihanaa lukea sun innostusta. shoppaile kaikessa rauhassa vain jos siltä tuntuu, olet sen ansainnu. Jouluvauva on aivan ihana, meidän nuorin on syntyny 20.12 eikä ihanampaa lahjaa voi saada.

Mä täälä kasvattelen masua. Farkut ei tahdo enää millään sopia ja tulee huono-olo ku ne puristaa. Pitäis mennä ostamaan jotain väljempää. Me ollaan oltu vielä hiljaa raskaudesta, lapset tai sukulaiset ei tiedä. Työkaverit tietää koska olen joutunut jättämään hetkeksi yövuorot ja ku vessaan hyökkää yrjölle niin eipä naisvaltaisessa paikassa sellanen pysy salassa. Mutta pian salaisuuden saa paljastaa sillä viikkoja on 11+1 joten pian on 3kk täynnä. Maanantaina saa tilata ajan niskapoimu ultraan ja pääsee samalla kurkistamaan miltä se pieni asukas näyttää, ihanaa!

Hyvää vointia sinulle ja muille paljon plussatuulia!

ps. voi voi, tänään tulee taas vuosi ikää lisää....

72oinas 11+1

Vierailija
18/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista miten munkin plussa sai alkunsa, uskomattoman vaikeimman kautta... eli ei tiedä vielä, punasta ei näy! Sillon ei luovuteta. Mä oon tällänen carpe diem immeinen, se on hyvä ja huono.

Oinas 72: Ihana kuulla sinusta piiiitkästä aikaa, muistan sua ihan erityisellä lämmöllä, me kun elettiin sillon tätä " tuskaa" yhdessä... sä pääsit aiemmin perille. Ihana kuulla että vauva kasvaa, ja masukin, voi hyvin!!!!

Nonulilla ei paljon asiaa ollu:D huomenta vaan!!!

Vierailija
19/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvää huomenta silti kaikille!!! Onkohan täällä edes enää ketään... Kohta kaikki muut on odotuspuolella masulyyleissä ja mä yksin täällä... Huoh... No Rimpe ja lotta ainakin taitaa vielä olla täällä mun ilona =) Jotenkin on sellanen periksi antanut olo. En jaksa uskoa että olis nytkään tärpänny kun ei aikasemminkaa. Vielä pitäis ainaki 4 päivää piinailla, ja sit kuiteski täti tulee =/ Mihinkähän se mun 29 päivän kiertonikin hävis, nyt vaan pitenee ja pitenee...

Mutta priskulle onnittelut vielä kerran =) Uskomatonta mutta totta =)

Nippara kp31/35?? dpo10 yk8

Vierailija
20/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin käynyt kuulumisiasi lukemassa aina välillä vaikka en kirjottanu ookkaan. Nyt sitten saadaan yhdessä kasvatella masua! Hienoa!

Ja teille muille, älkää luopuko toivosta, kyllä teidän vuoro vielä tulee. Meilläkin onnistu yk10 ja siinä välissä km.

Joten pitäkää toivoa yllä!!!!

72oinas.