Kuinka tukea nuorta miestä (22v), joka juuri
saanut kuulla, että ei voi koskaan olla biologinen isä? Ja ei ole provo, olisikin
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kerro muista tavoista tulla isäksi.
Tähän ei aika vielä ole kypsä, mutta tulevaisuudessa kyllä.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Kyllä minä sanoisin nimenomaan nyt, että muista että tämä ei tarkoita etteikö sinusta voisi koskaan tulla isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Kyllä minä sanoisin nimenomaan nyt, että muista että tämä ei tarkoita etteikö sinusta voisi koskaan tulla isää.
Tämä keskustelu käytiin kyllä mutta vastaus oli, että ei ole sama asia. Ajattelin, että ajan myötä tämäkin vaihtoehto voi olla ihan hyvä, ottaa aikansa, että pääsee järkytyksestä ensin yli
t.ap
Raskasta on, munkin syli on tyhjä vaikka olisin kovasti halunnut lapsen/lapsia. Torppaa ainakin ne sukulaisten idioottimaiset kysymykset että millonkas hankit lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Raskasta on, munkin syli on tyhjä vaikka olisin kovasti halunnut lapsen/lapsia. Torppaa ainakin ne sukulaisten idioottimaiset kysymykset että millonkas hankit lapsia.
Tämä on yksi asia mistä ei ole vielä puhuttu, että kenelle haluaa asiasta kertoa. Oma perhe tietää tässä kohtaa
t.ap
Tuskin tuossa iässä tieto edes aiheuttaa mitään kriisiä. Kannattaa asiat kohda sitten kun niiden aika on. Siellä kolmenkympin tienoilla kun alkaa ystävät saamaan lapsia.
Unelmatilanne. Jos on ulkonäköä ja tyttöjen mieleen niin voisi nussia paljaalla mielin määrin ja rötkäyttää lastit sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Tämä keskustelu käytiin kyllä mutta vastaus oli, että ei ole sama asia. Ajattelin, että ajan myötä tämäkin vaihtoehto voi olla ihan hyvä, ottaa aikansa, että pääsee järkytyksestä ensin yli
t.ap
Nyt vaikuttaa siltä että äiti on järkyttynyt kun poika ei tee hänestä mummoa...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuossa iässä tieto edes aiheuttaa mitään kriisiä. Kannattaa asiat kohda sitten kun niiden aika on. Siellä kolmenkympin tienoilla kun alkaa ystävät saamaan lapsia.
No tämä poika on ollut aina lapsirakas ja tiedän, että haluaa perheen. Sanoo itse, että asia on järkytys. Ja tuohan tämä parisuhteen muodostamiseen myös oman haasteen
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Unelmatilanne. Jos on ulkonäköä ja tyttöjen mieleen niin voisi nussia paljaalla mielin määrin ja rötkäyttää lastit sisään.
Hedelmättömyys ei tarkoita immuniteettia sukupuolitaudeille.
En minä tähän maailmaan suosittele kenenkään enää lapsia tekevän, Suomikin on kohta kehitysmaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
t.ap
Minä olen jo mummo. Poika itse on järkyttynyt. Kommenttisi on asiaton
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä poika on ollut aina lapsirakas ja tiedän, että haluaa perheen. Sanoo itse, että asia on järkytys. Ja tuohan tämä parisuhteen muodostamiseen myös oman haasteen
t.ap
Yksinhuoltaja on maailman helpoin saalis ja vielä kun kumppani suostuu hänen lapset elättää niin sehän on jokaisen yh.n unelma.
Toivottavasti hän pääsee surusta yli. Tiedän tuon tuskan erittäin hyvin, halusin oman perheen yli kaiken, mutta jäin yksin.
Vierailija kirjoitti:
22v ei ole mikään mies, ihan lapsi vielä...
No mitä sitten? Tilanne kuitenkin on käsissä just nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
t.ap
Niin minustakin!