Pystyykö rikkaat/rahalla jotenkin pakenemaan maasta jos sota alkaa?
Miten oli viime sotien aikaan, paettiinko täältä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö lapset ja heidän äiti pois maasta sotatilanteessa? Miten nämä menevät?
Vastaus löytyy karttaa katsomalla. Laiva on helppo upottaa miinalla tai ohjuksella. Lentokone vielä helpompi.
Ei kai se nyt niin lujille ole voinut suurelle ja mahtavalle ottaa, että oikein tänne hyökkäämään ryhtyisi. Eiköhän se riitä, kun pitää tätä jännitystä yllä ja pelottelee ihmiset niin, etteivät uskalla elää. Eikös se ole juurikin hybridisotaa se sellainen. Trollit on näitä ketjuja tehneet jo vuodesta 22 joka päivä.
Putin voi milloin vaan lopettaa sotansa Ei hänen ole sitä pakko käydä,
Ajatus jäänyt vanhaan aikaan eli naiset pesee vaatteita ämpärissä, keittää puuroa sotilaille, hoitaa loukkaantuneita ja ruokkii lehmät, hakee kaivosta vettä, lapset yksin Ruotsiin ja unohtaa kielen. Eipä ole yhtään ajateltu nykyaikaa.. Kun jos dronet lentelee katoilla, ihmiset ryöstelee toisiaan rahattomina ja työttöminä, suuret ulkomaiset yritykset lopettaa ja lähtee ensin pois, koulut yms. Joiden tulisi olla auki suljetaan ensin jne. Kela toimii luultavasti jossain luolassa maan alla ja vaatii tiliotteet myös silloin. Koiraihmiset pelastaa kaduilla koiria ja vouhottaa koirien hyvinvoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi täältä ryysii ulos Suomeen tulleet ulkomaiset Kela-matkaajat.
Jep. Satavarma että lennot somppumaahan on täynnä. :D Mun puolesta voisivat nyt jo häipyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten täällä Suomessa on ukrainalaisia miehiä? Miksi eivät ole sotimassa? Minun naapuritalossa on kauhea lauma niitä, myös perheineen. Kälättävät pihalla ja tupruttavat tupakkaa. Kakarat kirkuvat kuin riivatut.
Ihmettelen miksi Suomi hyysää näitä ukrainalaisia sotilaskarkureita. Luusereita mitä suurimmissa määrin.
Tänne on vuodesta 1991 asti tullut kauhea määrä vähän tummempaa rintamakarkuria, mutta se ei ole haitannut sinua näinä menneinä vuosikymmeninä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten täällä Suomessa on ukrainalaisia miehiä? Miksi eivät ole sotimassa? Minun naapuritalossa on kauhea lauma niitä, myös perheineen. Kälättävät pihalla ja tupruttavat tupakkaa. Kakarat kirkuvat kuin riivatut.
Ihmettelen miksi Suomi hyysää näitä ukrainalaisia sotilaskarkureita. Luusereita mitä suurimmissa määrin.
Tänne on vuodesta 1991 asti tullut kauhea määrä vähän tummempaa rintamakarkuria, mutta se ei ole haitannut sinua näinä menneinä vuosikymmeninä?
Se on eri asia.
Kiovassa sodan alettua osa ei uskoneet sitten tuli kiire pankkiautomaatilla kilometrien jono. Sitten joku nainen yritti viedä junaan usean matkalaukun merkkituotteita ei mahtunut siitä sanottiin, jätti ne asemalle sitten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa on erilaiset lait kuin Suomessa. Suomessa kaikki ovat sodassa maanpuolustusvelvollisia, myös naiset, Ukrainassa ei.
Jep. Meillä lukee perustuslaissa, että jokaisella Suomen kansalaisella on maanpuolustusvelvollisuus. Ja hyvä niin.
Jos sota syttyy, niin itse en poistu täältä. Olen sen verran isänmaallinen nainen, että mieluummin otan vihollisen pommin talooni kuin karkaisin pois kotimaastani. Teen sen minkä valtiovalta käskee. Ne jotka ilmoittavat lähtevänsä karkuun jos/kun sota syttyy ovat silmissäni epäisänmaallisia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus jäänyt vanhaan aikaan eli naiset pesee vaatteita ämpärissä, keittää puuroa sotilaille, hoitaa loukkaantuneita ja ruokkii lehmät, hakee kaivosta vettä, lapset yksin Ruotsiin ja unohtaa kielen. Eipä ole yhtään ajateltu nykyaikaa.. Kun jos dronet lentelee katoilla, ihmiset ryöstelee toisiaan rahattomina ja työttöminä, suuret ulkomaiset yritykset lopettaa ja lähtee ensin pois, koulut yms. Joiden tulisi olla auki suljetaan ensin jne. Kela toimii luultavasti jossain luolassa maan alla ja vaatii tiliotteet myös silloin. Koiraihmiset pelastaa kaduilla koiria ja vouhottaa koirien hyvinvoinnista.
Joo ja sitten alkaa se poru ja vääntäminen, kuinka sen oman piskin pitäisi päästä pommisuojaan mukaan. Ihan sama, vaikka siellä olisi tusina allergisia. Koiraihmisten on hirveän vaikea ymmärtää ja hyväksyä se fakta, että allergisia ihmisiä on olemassa. Eikä se allergia ole aina vaan jotain pientä söpöä aivastelua.
Miksi puolustaisin hengelläni sosialismia? Kerro edes yksi hyvä syy.