Sauna on lämmin ja oluttakin on.
Menen saunaan täällä mökillä. Voisi sitä pulahtaa mereenkin. Aika lämmin päivä mutta ei mitään hellettä ole.
Kommentit (19)
Mie lähin jo soutamaan sinne päin. :) Tuonko grillimakkaroita?
"laitoin saunan päälle, ja olutta on! Minä tarjoan!"
Ja koko mökkinaapurusto lähtee soutamaan paikalle
Se oli joku kännykkämainos vuonna keppi ja kivi 😄
Laitelan Ismoko se siellä taas tarjoamassa olutta?
Ismo "Pesäpallomaila" Laitelahan se siellä huuteloo.
Vierailija kirjoitti:
Ismo "Pesäpallomaila" Laitelahan se siellä huuteloo.
Vanha kunnon NMT. Meillä oli sellainen "kannettava" bensakanisterin kokoinen.
Pitääkin päivittää taas NMT-liittymä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä saunamusaa:
Täysin outo minulle, mutta kommenteista päätellen laulaja on menehtynyt. :(
Mulla ei ole uimapukua. Saako uida alasti? Otanko oman pyyhkeen?
Täällä on kylmä sauna, mutta onneksi oluet on lämpimiä.
Huh kun oli hyvät löylyt. Istun terassilla pyyhe päällä ja juon olutta. Menen vielä saunaan. En minä täällä yksin ole vaan tyttöystävä on myös. Juhannukseksi tulee porukkaa tänne mutta tupaan mahtuu nukkumaan vain kuusi. Yks pariskunta nukkuu teltassa pihalla.
Kissa nukkuu saunassa, itse lojun sohvalla ja juon olutta. Töllöstä tulee mutanttisia sääilmiöitä.
Lämmintä olutta tarjoat, hyi olkoon.
Ennen ei saanut mainostaa kuin ykköstä. Ne parhaat klassiset mainokset oli Lahden tai Koffin I-olut mainoksia.
Joo kyllä sauna on mökillä parasta. Muistan kyllä sen mainoksen jossa tyyppi huusi laitoin saunan päälle ja oluttakin on. Se oli esko kovero se tyyppi mun mielestä. T: ap
Saunassa käytiin täälläkin mökillä. Olutta on mutta se loppuu joten soitin kaverille että tuo lisää. Kaveri on mun kalakaveri ja se kyllä tuo.
Mulla ei ole kavereita, joten en koskaan istu missään terasseilla saunan jälkeen juomassa mitään. Tykkäisin ajatuksesta, mutta minkäs teet. En ole kiva ihminen.
Tulossa ollaan