Saako liikenneympyrään jäädä pyörimään
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Pitää erikseen kertoa lisäkilvellä kuten Turussa on tehty.
Lisäkilvellä? Aion pyöriä ympyrässä kolme kierrosta?
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Jep, neljännestä rundista tulee sakot ja viidennestä piipaa auto kera valkotakkisten sekä kysymysten: mitäs täällä pyörit? Painu helvettiin tai ainaskin kotias...tai sitten lähdet meille B-osastolle piiiiitkäksi aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Kuka niitä laskee?
MINÄ, sinun jumalasi ja Jeesus pitää kirjaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Kuka niitä laskee?
Niissä on valvontakamerat asennettu joka ilmansuuntaan ja neljännellä kierroksella ponnahtaa kamerasta laaserpuomi.
Kyllä, mutta useampikaistaisessa kiertoliittymässä ei saa väistää ympyrään tulijoita sinne sisäkaistoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
E mää mittä simmottis ol huomamannu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Kuka niitä laskee?
Totta. Poliiseistahan toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa. Laskutaitoisia ei vielä ole.
Kuka on nähnyt poliiseja liikenneympyrässä, mä en ole.
Laittaisivat siihen risteyksen jos pyöriminen niin häiritsee. Ei pyörivä auto isossa ympyrässä mikään tientukko ole. Pahempia on ne risteyksessä tekstiviestiä naputtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Kuka niitä laskee?
Totta. Poliiseistahan toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa. Laskutaitoisia ei vielä ole.
Kuka on nähnyt poliiseja liikenneympyrässä, mä en ole.
Minä, viime talvena. Tutkaa piti ja kahdessa liittymässä pysäyttäjät, alueella 30 rajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
E mää mittä simmottis ol huomamannu...
Siinä tapauksessa et ole edes ajanut liikenneympää kolmea kertaa peräkkäin, vaan tukkaputkella poistunut jo ensimmäisestä liittymästä. Ei kait niitä lisäkilpiä turhaan laiteta, vaan ainoastaan niitä tarvitseville, johon sinä et selvästi kuulu.
Kavereiden kanssa saatiin liikenne ruuhka-aikaan vähäksi aikaa jumiin kauppakeskus Kaaren liikenneympyrässä. Lähdettiin kyllä pois ennen jepareiden tuloa.
Minulla on kolme kierrosta ennätys. Ja lapsilla oli hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme kierrosta ennätys. Ja lapsilla oli hauskaa.
Tuli halvemmaksi kuin Lintsin rannekkeet kolmelle. Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Ei ole vaan harkinnan mukaan. Poliisi ei löytänyt mitään lukumääriä kun kysyin.
Kyllä ne varmaan kuitenkin muutaman varvin jälkeen jo huitoo sivummalle sieltä ja katsovat että kuin pahasti rinkuloita ajavalla tapulissa lepattaa.
Ei saa, ainakaan Porissa. Jazzien aikaan joskus matkustajat olivat pyytäneet bussikuskilta "kunniakierrosta" ns. poliisilaitoksen ympyrässä, siis yöaikaan, kun muuta liikennettä ei ollut. Bussikuski sai sakot.
Kuka sitä seuraa, montako kierrosta ajat ympyrässä. En minä ainakaan seuraa, kun odotan vuoroani päästä liikenneympyrään, että kuka ajaa useampaa kierrosta, kunhan vain siihen omaan rakoseeni pääsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kierrosta maksimi
Kuka niitä laskee?
Vanha tieto,on siellä jo muutama moniosaaja tullut rikastamaan poliisiin.
Pitäjänmäen liikenneympyrä on kiva, siinä on useampia kaistoja. Saa vähän lisää hauskuutta kaistoja vaihtamalla.