Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun polkupyörä just pöllittiin ja nyt v*tuttaa saatanasti

Vierailija
04.10.2025 |

Kävin itiksessa asioimassa. Olin varmaan jonku tunnin siellä kiertämässä eri liikkeitä. Pois lähtiessä huomasin pyörän olevan tiessään. Pyörä oli asiallisesti lukittu.

En tiedä teenkö rikosilmoitusta koska pyörä on yli 10v vanha, joten tuskin poliisi sitä edes etsisi.

N51

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea omistaja haki sen vaan pois joten älä valita.

Vierailija
42/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko rungosta kiinni missään? Ammatti varkaat nostaa pyörän aika vikkelästi pakuun. Ei siinä kukaan ehdi mitään tehdä,

Pyörätelineessä oli rungon keskiosassa kiinni semmoisella spiraali lukolla. Lukko oli myös kadonnut. Ap

itis. Spiraalilukko. ÖHHHHHHHHHHHHHHHH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on kameroiden lähistöllä, niin kannattaa tehä rikosilmo. Ei se pyörän ikä vaikuta asiaan, mä itse olen ottanut lukitsemattoman pyörän kaupan pihalta 5 vuotta sitten kun meni vähän lujaa silloin, niin sain tuomion näpistyksestä (koska pyörä oli lukitsematon) ja siitä sitten sakkotuomion.

Vierailija
44/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisi etsi polkupyöriä. 10 v vanha pyörä tuskin edes siitä saa korvauksia vakuutus yhtiöltä. Kerran olin ostanut uuden pyörän ja menin sitten suoraan fillarikaupasta cittariin ostamaan ruokaa. Jäin seisomaan cittarin oven lähelle puhumaan puhelua ja huomasin kun yks tyyppi tuli siihen ja yritti varastaa heti uutta fillariani. Jos olisin mennyt suoraan kauppaan niin fillarini olisi viety. 799 euroa maksoin siitä. Juoksin fillarini luokse ja potkaisin sitä tyyppiä selkään ja se huusi mitä vittua. Huusin että kenen fillaria sitä viet. Se sanoi että kaverin fillaria koska hukkasi avaimen. Jo oli törkeää, ja otin sen tyypin otteesee ja soitin poliisit. Poliisit tunsi sen tyypin selvästi.

Vierailija
45/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörästä kannattaa ottaa kuvia ja sitten vaan vaikka facebookin ryhmiin ilmoitus. Facessa on ysein kadonnut ryhmiäkin.

Vierailija
46/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne U-lukot aika painavia, ei sitä viitsisi kuljetella, toistaiseksi pärjännyt pyörän omalla.

Vierailija
47/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo on varmaan edelleen likvidiä tavaraa. Kannattaisi peittää ainakin kyseiset logot.

Vierailija
48/48 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesoissa tämmöstä.👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi