Oletko käyttänyt isoja rintojasi hyödyksesi jossain
Kommentit (25)
Onhan niistä hyötyä esim. työhaastattelussa.
Kaikkihan niitä käyttää hyödyksi jos semmoiset on. Eivät vaan välttämättä myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan niitä käyttää hyödyksi jos semmoiset on. Eivät vaan välttämättä myönnä.
Tai tajua. Eivät siis välttämättä itse ymmärrä hyötyvänsä niistä.
En kyllä koe että olisin hyötynyt isoista rinnoistani mitenkään. Nätit ne on, mutta mitään konkreettisia etuja en niiden takia ole saanut, en ole ainakaan tiedostanut. Varmaan ne on tissimiesten mieleen ja kuolaavat salaa ketkä kuolaavat 😀 Sopii mulle.
Kertokaas nyt miten niistä voisi hyötyä?
Juu juu. Auraan pihapolun talvisin niillä.
Käytän niitä veneillessä kellukkeina
Olisi täysin väärin olla käyttämättä niitä hyödyksi. Isot rinnat ovat aina muodissa. Jo pelkästään hyvällä rintoja oikealla tavalla esiin tuovalla pukeutumisella saa merkittävän ja positiivisen hyödyn omaan ulkoiseen olemukseen.
Toinen patjana ja toinen peittona telttaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun riitelin poikaystävän kaa ja lähdin yksin pois baarista annoin yhden tosi vanhan puistospurgun panna mua tissien väliin ja suuhun. Ukko oli ihan kiimoissaan ja tuli varmaan litran.
Kiihotuitko itse siitä vai mikä se hyöty tossa oli?
No jos olen seuraa hakemassa, niin kyllä silloin laitan rintoja kohottavat rintsikat, eli kyllä hyödynnän.
Vierailija kirjoitti:
No jos olen seuraa hakemassa, niin kyllä silloin laitan rintoja kohottavat rintsikat, eli kyllä hyödynnän.
Kyllä. Miestä etsimässä, työpaikkaa hakemassa ym ym. Aina toimii jos miehen kanssa asioi....
Olen käyttänyt isoja rintojani hyödyksi. Hyödynsin niitä lapsieni ruokkimiseen lasten ollessa pieniä.
Säilytän työkaluja manboobsien alla kirvesmiehen hommissa. Hyvin pysyy vasara ja vatupassi...
Nah. Minimizer-liivit tai tukevat sporttiliivit käytössä, pukeutuminen rento ja unisex. Työt olen saanut koulutuksella,tutuntuttusuhteilla ja kerran haastattelun kautta jolloin haastattelijana oli nainen joka tuskin minua turbotisujen takia suositteli jatkoon.
Luulen että palstan tissimiehet yliarvioi sen jättirintojen hypnoottisen vaikutuksen muihin.
Yleisesti kaunis/komea/hyvännäköinen ulkonäkö joka korostaa henkilön terveyttä ja (kuviteltua) sosiaalista statusta tuo satakertaisen edun vert. kuppikoko. Ellet sitten erityisesti pyri nimenomaan jonkun rasvaisen ja vietävävissä olevan tissimiehen toimisto/työmaapanoksi.
Ja uskokaa tai älkää, kaikki miehet ei todellakaan pidä superisoista rinnoista. Minä isotissisenä tietäisin, olen saanut tosi satuttaviakin kommentteja mieheltä jota rintani suorastaan häiritsivät seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun riitelin poikaystävän kaa ja lähdin yksin pois baarista annoin yhden tosi vanhan puistospurgun panna mua tissien väliin ja suuhun. Ukko oli ihan kiimoissaan ja tuli varmaan litran.
Siis mulle ei ihan avautunut, miten käytit rintojasi hyödyksi?
Vierailija kirjoitti:
Nah. Minimizer-liivit tai tukevat sporttiliivit käytössä, pukeutuminen rento ja unisex. Työt olen saanut koulutuksella,tutuntuttusuhteilla ja kerran haastattelun kautta jolloin haastattelijana oli nainen joka tuskin minua turbotisujen takia suositteli jatkoon.
Luulen että palstan tissimiehet yliarvioi sen jättirintojen hypnoottisen vaikutuksen muihin.
Yleisesti kaunis/komea/hyvännäköinen ulkonäkö joka korostaa henkilön terveyttä ja (kuviteltua) sosiaalista statusta tuo satakertaisen edun vert. kuppikoko. Ellet sitten erityisesti pyri nimenomaan jonkun rasvaisen ja vietävävissä olevan tissimiehen toimisto/työmaapanoksi.
Ja uskokaa tai älkää, kaikki miehet ei todellakaan pidä superisoista rinnoista. Minä isotissisenä tietäisin, olen saanut tosi satuttaviakin kommentteja mieheltä jota rintani suorastaan häiritsivät seksissä.
Aivot vammaisia miehiä ollut jos eivät pidä isoista tisseistä...
Mä kerran näytin työhönottajalle mun valtavia tissejä. Se kutsu vartijat. PS. olen miespuolinen.