Ahdistaako kun tiedät viettäväsi taas kerran päivän palstalla?
Miksi käytte täällä vaikka se ei tee teille hyvää?
Kommentit (69)
Tämä on totta. Vietän täällä ihan liikaa aikaa. Monta tuntia päivässä voi mennä. Pitäisi laittaa kerta kaikkiaan palsta pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ samaan aikaan tiktokkien seuraamista, facebook on niin tylsä ja turha samoin kuin instagram. ihmiset laittaa joka päivä uuden kuvan naamastaan eikä se kiinnosta ketään.
FB:ssä paljon harraste- ja aktivismiryhmiä joihin kannattaa tutustua, minuakaan ei kiinnosta seurata yksityisten jopa vieraiden ihmisten arkisattumia kun en välitä tälläisesestä itse postata. Mutta fb on hyvä vastapaino tälle, sieltä löytyy samantyyppistä ajan ilmiöiden ruodintaa myös ja myös virkistävää vastarintaa median loppuunkalutuille jankutuksille.
Kuulostaa kuplalta. Ei nyt kiinnosta sellaiseenkaan upota.
Miten niin koko päivän? Ei kai täällä kukaan päivystä! Kurkkasin nähdäkseni onko mitään uutta ja järisyttävää maailmalla (!) tapahtunut. No ei näytä olevan, joten nyt muuhun lauantaipuuhaan. Huomenna aamusta tulen taas tsekkaamaan . Mukavaa lauantaita, menkää vaikka leffaan.
Harvoin käyn tällä palstalla. Mut joo tykkään lumeisesta ni se saattaa jäädä jumittaan lukemaan juttuja ja sit vierähtää aikaa. Mut nyt ois yks hyvä kirja luettavana. Ja kyl hyvän kirjan lukeminen voittaa netin luettavat. Netis kyl kokee monesti tylsyyttä. Ja vois pikku breikkiä koitttaa taas.
Ahdistaa ja tiedän olevani addikti. On vapauttavaa silloin kun puhelin on jossain tavoittamattomissa. On tämä kuitenkin parempi kanava kuin fb, Insta tai youtube, joissa on järkyttävä määrä mainoksia, koukuttavia lyhytvideoita ja omien seurattavien jutut vain hukkuu sinne sekaan.
Seuraan täältä yleisesti uutisia ja ihmisten yleistä mielipidettä, aika hyvin pääsee ns. tilanteen tasalle. Toisinaan kaipaisin vain jotain positiivista ja/tai hömppä-ketjua ja välillä onkin hyviä. Trollit ärsyttää, on ihan selkeä ero asiallisuuden tasossa, kun joskus googlen kautta päätyy vanhempaan ketjuun. Ihmiset käyttäytyi netissäkin ennen jopa anonyymina paremmin, kuin nykyään vaikka ihan omalla nimellään.
Pakenen tänne siis omia ajatuksiani/ahdistusta, joten siksikin on melko vaikea addiktio.
Epäilen, että aika moni on täällä paitsi tylsän elämän takia, myös siksi, että täällä voi pyrkiä oikeassa olemisen harhaan.
Vastata jotain, ja sitten seurata pakkomielteisesti ylä- ja alapeukkuja, ja päätellä omien ajatustensa arvo niiden perusteella.
Säälittävää, sillä niitä peukutuksia on helppo peukaloida.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ahdista kun sain pitkän ketjun lukkoon. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Terveisin HK kipperiskä = hippasen tyhmä nyt
Olen liikaa täällä. Muuten en ole ollenkaan somessa eikä minulla ole televisiota. Ehkäpä sen vuoksi uppoudun palstalle. Itseni vaikea ymmärtää miksi olen tähän koukussa. Luen paljon, ulkoilen ja minulla on ystäviä ja silti tulen tänne päivittäin. Nyt yritän eroa, katson miten kauan pystyn. Hyvää jatkoa kaikille! Ehkä tavataan vielä ehkä ei.
Nyt ei ahdista kun sain pitkän ketjun lukkoon. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣