Ahdistaako kun tiedät viettäväsi taas kerran päivän palstalla?
Miksi käytte täällä vaikka se ei tee teille hyvää?
Kommentit (69)
Riippuvainen ei hallitse käytöstään, vaikka tietää sen olevan haitallista. Hän tarvitsee kipulääkkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä pitäisi ahdistaa?
Että käy täällä vaikka ei haluaisi. Riippuvuus palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin! Pilkun uutta tarmoa ja intoa! Suunnittelin koko yön uusia provoja. On taas millä trollailla.🤗
oot vaan niin tyhmä ettet kykene mihinkään järjelliseen toimintaan siks huomion hakeminen on ainoa mitä teet
Vierailija kirjoitti:
Haluan joka päivä pillua. Olen halunnut sitä aina. Saanti on jäänyt vähille.
M44
Sama, mutta saanti on ollut tähän mennessä hyvä. M51
No mä oon masentunut. Mutta täällä on hyviäkin keskusteluja. Rajoittaa pitää kyllä palstailua, voi mennä pakonomaiseksi selailuksi, josta tulee huono olo. Välillä täällä on kivaakin, piristyy hyvistä keskusteluista. Kun ei jaksa tavata ihmisiä niin tällainen palstaseurustelu on varmaan ihan tarpeellistakin.
Ulkoilen, uin, luen kirjoja, katselen hyviä sarjoja, teen työni, hoidan erinäisiä asioita myös enkä palstaile. Joka päivä taidan kuitenkin tsekata keskustelut, paitsi jos olen jossain reissussa tai tapahtuu paljon jotain muuta.
Sinun trolleista syntyy usein hyviä keskusteluja joten KAIKKI voittavat. Eikö olekin hienoa?
Veikkaan että moni vastailija ei tee juuri koskaan/ikinä aloituksia. Jos taas jo pelkkä kirjoittaminen tänne koetetaan kehystää noloksi niin siitä vaan. Vielä kun tietäisi mikä tekee ajatusten jakamisesta ja julkisesta mielipiteenvaihdosta noloa tai säälittävää. Ei varmaan ne jotka haluavat meille pahaa tästä tykkää mutta mitäpä me heistä.
Kaikki aggressiivinen, pilkallinen pahansuopuus täälläkin on hyvin näkyvää. Saattaa tuonkin esilläololla olla jotain hyviä puolia: tälläistäkin ihmisvihaa on. Trollit eivät ymmärrä hyödyttävänsä ymmärryksen lisäämistä oman typeryytensä häpeämättömällä esittelyllä.
Miksi sinä vietät koko päivän täällä?
Onhan tämä vähän tylsää ja turhaa tätä tuijottaa, kun nykyisin täällä ei ole oikeasti kiinnostavia ja järkeviä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Sinun trolleista syntyy usein hyviä keskusteluja joten KAIKKI voittavat. Eikö olekin hienoa?
Veikkaan että moni vastailija ei tee juuri koskaan/ikinä aloituksia. Jos taas jo pelkkä kirjoittaminen tänne koetetaan kehystää noloksi niin siitä vaan.
Eli AP on nolo. :D
Vauvapalsta on tuillaeläjien tiedotuspalsta mitä milloinkin hallitus sitä ja tätä ja kuinka hallitus leikkaa sitä ja tätä ja kuinka omistusasuntoon ei saa sitä ja tätä tukea,jne,näitä lueskelen ja totean,on se helppoa olla itsensä työllä elättävä duunari,senverran on kurjaa tuilla mutkustelu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä vähän tylsää ja turhaa tätä tuijottaa, kun nykyisin täällä ei ole oikeasti kiinnostavia ja järkeviä keskusteluja.
aina kun yrittää puhua jotain kiinnostavaa niin 0-0 nuolet ja täydellinen hiljaisuus
sano jotain tyhmää ja provosoivaa, niin vastauksia satelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidan oikeasti vaan tykätä tapella ihmisten kanssa. kaikki muu on tylsää
tyhmien ihmisten pilkkaaminen on myös hauskaa ja niitähän täällä riittää
Se "pilkkaaminen" on oikeasti kiusaamista. Olet vissiinkin jossain vaiheessa kokenut sitä itse kun pitää siirtää ne pahat tuntemukset muihin. Harmi että sulla on niin paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh, lähden pois ku kyllästyn 😎
Sepä se. Kun kyllästyt. Tarkoittaako se sitä, että saat tästä nautintoa ja olet jo jäänyt koukkuun?
No hyi, en 😄
Jos et saa tästä nautintoa, niin miksi vietät täällä noin paljon aikaa?
Eri. Olen mt potilas ja niinkuin olette nähneet nostenen samoja viestejä vuodesta toiseen aamusta iltaan vaikka ihmiset nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidan oikeasti vaan tykätä tapella ihmisten kanssa. kaikki muu on tylsää
tyhmien ihmisten pilkkaaminen on myös hauskaa ja niitähän täällä riittää
Se "pilkkaaminen" on oikeasti kiusaamista. Olet vissiinkin jossain vaiheessa kokenut sitä itse kun pitää siirtää ne pahat tuntemukset muihin. Harmi että sulla on niin paha olla.
niitä ihmisiä ketä minä pilkkaan kuuluukin kiusata. niiden ongelma ei ole pelkkä tyhmyys vaan siinä on aina ilkeyttä, valehtelua ja pahantahtoisuutta mukana
tiedon addikti ja musan kuuntelu, tekee mieli keskustella kun ei ole muuta kuin "mielikuvitusystävä" Jeesus eikä Jeesuskaan puhu usein mitään uutta paitsi Venäjän hyökkäyksestä ja tulevasta ylöstempauksesta ja antikristuksen tulosta, muuten se on sellaista kielilläpuhumista kommunikaatiossa. pelaan välillä' pokeria ja ampumispeliä. tätä se on vuosikaudet, kun kristillisetkin foorumit meni jo 15 vuotta kaikki kiinni ei ole ketään muutakaan kaveria kuin tämän foorumin idi oootit.
+ samaan aikaan tiktokkien seuraamista, facebook on niin tylsä ja turha samoin kuin instagram. ihmiset laittaa joka päivä uuden kuvan naamastaan eikä se kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
tiedon addikti ja musan kuuntelu, tekee mieli keskustella kun ei ole muuta kuin "mielikuvitusystävä" Jeesus eikä Jeesuskaan puhu usein mitään uutta paitsi Venäjän hyökkäyksestä ja tulevasta ylöstempauksesta ja antikristuksen tulosta, muuten se on sellaista kielilläpuhumista kommunikaatiossa. pelaan välillä' pokeria ja ampumispeliä. tätä se on vuosikaudet, kun kristillisetkin foorumit meni jo 15 vuotta kaikki kiinni ei ole ketään muutakaan kaveria kuin tämän foorumin idi oootit.
mielikuvitusystävien ongelma on just se että oikeasti ne olet vain sinä itse. etenkin itsellä mielikuvitusviholliset on aina todella ikäviä, koska ne on käytännössä minä, eli niillä on mun äly ja argumentointitaito paitsi ne on luonteeltaan mua paljon ikävämpiä ja häikäilemättömämpiä käyttämään alhaisia keinoja.
sitten kun tulee tänne niin näkee, ettei oikeasti ihmiset olekaan kovin pelottavia, vaan suurin osa niistä on aivan totaalisen idioo tteja ja mieleltään heikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh, lähden pois ku kyllästyn 😎
Sepä se. Kun kyllästyt. Tarkoittaako se sitä, että saat tästä nautintoa ja olet jo jäänyt koukkuun?
No hyi, en 😄
Jos et saa tästä nautintoa, niin miksi vietät täällä noin paljon aikaa?
Eri. Olen mt potilas ja niinkuin olette nähneet nostenen samoja viestejä vuodesta toiseen aamusta iltaan vaikka ihmiset nauraa.
Eikö sulla enää ole itsekunnioitusta yhtään.... sääli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin! Pilkun uutta tarmoa ja intoa! Suunnittelin koko yön uusia provoja. On taas millä trollailla.🤗
Hienoa jos näin on. Tietenkin voi miettiä miksi elämäsi ilonpilkahdukset liittyvät palstailuun eikä oikeaan elämään.
Olen syrjäytynyt, köyhä, ahdistunut, masentunut, asperger ja päihdeongelmainen. Sen vuoksi.🤗
Minkä pitäisi ahdistaa?