Mitä haittaa on pettämisestä jos siitä ei jää kiinni
Muistaa vain käyttää kondomia ettei tartuta kumppaniin tautia. Se että käy joskus vieraissa piristää sitä usein väljähtynyttä suhdetta omaan kumppaniin.
Kommentit (86)
Voi tosiaan olla niin, että mies ei oikein kykene enää seksiin ja joskus vieraissa käynti auttaa tähän pulmaan. Rakkaus vaimoa kohtaan on kuitenkin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole oikein puolisoa kohtaan jos ollaan sovittu yksiavioisuudesta. Väärin se on vaikka puoliso ei tietäisi.
No tästä huolimatta mulla on seksisuhde vanhemman varatun miehen kanssa. Kortsua käytettiin vain alussa, kun mulla ei ollut vielä pillereitä. Nyt siis pannaan paljaalla. Mulla ei ole mitään tauteja eikä mulla ole muita miehiä.
Etkö saa omanikäistä tai edes vapaata? Säälittävää, mutta samalla pahantahtoista. Hyi mikä nainen.
No siis pettämisen idea on siinä, että on tavallaan tehnyt pohjatyön sosiaalisen elämän mahdolliselle jatkumiselle, etenkin jos nykyisen suhteen tilanne on hankala, epävarma tai päättymäisillään. Se myös mittaa omaa markkina-arvoa ja boostaa itsetuntoa. Pettämistähän ei siis tapahtuisi, jos se ei olisi kivaa. Siinä uuden ihmisen kanssa pääsee salaa rietastelemaan ja ehkä jopa "kostamaan" puolisolle, jos elämä on ollut pitkään kinastelua ja riitelyä. Pettäminen voi myös toimia henkireikänä ahdistukselle, jotta saa ajatukset muualle.
Itse en petä, koska uskon todelliseen rakkauteen, jonka perustana on läpinäkyvyys ja rehellisyys. Olen sitoutunut niihin ikäviinkin tilanteisiin, koska se on osa elämää. En ole niin itsekäs tai heikko, että tarvitsisin pettämisen mahdollistamia positiivisia puolia. Monet ihmiset kuitenkin ovat heikkoja ja epävarmoja. Heidän identiteettinsä saattaa olla paikoitellen särkynyt, joten he yrittävät korjata sitä boostaamalla itsetuntoa pettämisen kautta.
En ole kuitenkaan itsekään täysin oikeamielinen. Pakenen huonossa parisuhteessa virtuaalimaailmaan ja keskimääräistä paremman ulkonäköni takia en jaksa kantaa huolta parisuhteen kaikista ongelmista, kun pääsen tarvittaessa uuteen.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi omistaa. Jostakin pettämisestä sekoaminen on kyllä sairaalloista mustasukkaisuutta.
Pysy sinkkuna niin voit nussia niin paljon kun sielu sietää satuttamatta muita, se on sulle parasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla parisuhteessa kun ei pysty olemaan uskollinen?
Sitä minäkin ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
No siis pettämisen idea on siinä, että on tavallaan tehnyt pohjatyön sosiaalisen elämän mahdolliselle jatkumiselle, etenkin jos nykyisen suhteen tilanne on hankala, epävarma tai päättymäisillään. Se myös mittaa omaa markkina-arvoa ja boostaa itsetuntoa. Pettämistähän ei siis tapahtuisi, jos se ei olisi kivaa. Siinä uuden ihmisen kanssa pääsee salaa rietastelemaan ja ehkä jopa "kostamaan" puolisolle, jos elämä on ollut pitkään kinastelua ja riitelyä. Pettäminen voi myös toimia henkireikänä ahdistukselle, jotta saa ajatukset muualle.
Itse en petä, koska uskon todelliseen rakkauteen, jonka perustana on läpinäkyvyys ja rehellisyys. Olen sitoutunut niihin ikäviinkin tilanteisiin, koska se on osa elämää. En ole niin itsekäs tai heikko, että tarvitsisin pettämisen mahdollistamia positiivisia puolia. Monet ihmiset kuitenkin ovat heikkoja ja epävarmoja. Heidän identiteettinsä saattaa olla paikoitellen särkynyt, joten he yrittävät k
Jaa, itse en jaksa panna samaa naista vuositolkulla vaikka rakastankin. Haluan vaihtelua. Ei ole kyseessä mikään itsetunnon nostatus tai kosto kenellekään. Mies on tehty panemaan mahdollisimman montaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin,kuka sitä jaksaa aina samaa toosaa katsella. On mukava välillä käydä vieraissa lakanoissa,hakea piristystä vakiintuneeseen suhteeseen. Kumi on kyllä ehdoton edellytys, nyky eukot on niin saastaisia kun ovat m.atuille antaneet ettei tiedä minkälaista sankkeria siellä on.
Ja sinä oot pnnu niitä kaikkia, hyi hitto mikä tautimuna🤢 muutenkin vielä luonne alinra kuraa, kiitä luojaas jos edes sänkyyn kelpaat jollekin. Ei ihme että pitää pettää, tuskin ois uutta vakituista tarjolla.
Oletko sinä vähän tyhmä? Miten se tauti tarttuu kulliin kun on kortonki? Menehän nössö itkemään muualle 😄
Esim. herpes voi tarttua kortsusta huolimatta.
Jos näin on, niin se olis lähes kaikilla. Miten paljon yhdenyön suhteita ja panosuhteita harrastetaankaan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla parisuhteessa kun ei pysty olemaan uskollinen?
Sitä minäkin ihmettelen.
Esim rakkauden takia.
On niitä muitakin ratkaisuja jos on itsellä paha olla. Voi päättää päivänsä niin ei turhaan puolisolle tuota tuskaa.
Ei se järvi soutamalla kulu ja miehelle se on kuin rautakangen teroitus jotta puree paremmin "kovaan" maaperään.
M69
Kukaan näistä pettäjistä ei ole tainnut vieläkään vastata miksi he eivät ehdota avointa suhdetta jotta puolisollakin olisi mahdollisuus käydä virkistäytymässä toisessa sängyssä
Miksi se on vain pettäjän oikeus saada seksiä toisen kanssa mutta olettaa puolison olevan uskollinen ?
Sarjapettäjät ovat usein patologisia tapauksia. Epäluotettavuus, epärehellisyys ja valheellisuus ilmestyy heissä parisuhteesta toiseen.
Vain nainen voi pettää!
T. Jännämies
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla suhteessa, jos irtosuhteet kiinnostaa? Tee puolisollesi palvelus ja eroa. Lähde vapaille markkinoille, etkä ole tilivelvollinen, kuin itsellesi.
Asumiskulut ja elinkustannukset edukkaammat
Vierailija kirjoitti:
Kukaan näistä pettäjistä ei ole tainnut vieläkään vastata miksi he eivät ehdota avointa suhdetta jotta puolisollakin olisi mahdollisuus käydä virkistäytymässä toisessa sängyssä
Miksi se on vain pettäjän oikeus saada seksiä toisen kanssa mutta olettaa puolison olevan uskollinen ?
Jos nainen rakastaa miestään niin ei pysty olemaan muiden kanssa, mies pystyy ja haluaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi pettää!
T. Jännämies
Päivää päivää.
Eroa, vastenmielinen aloittaja.
Yritä edes kerran olla parempi ihminen puolisoasi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen rakastaa miestään niin ei pysty olemaan muiden kanssa, mies pystyy ja haluaakin.
Mutta miksi tuo muka estää ehdottamasta avointa suhdetta? Eihän se miehen pettäminen haittaa parisuhdetta niin miksi naisen pettäminen haittaisi yhtään enempää parisuhdetta? Samat säännöt molemmille. Ja eihän sen naisen ole pakko käydä vieraissa vaikka olisikin avoin suhde. Ja tosiaan vaikka kävisi niin eihän siitä lle haittaa kunhan käyttää kortsua!!
Vierailija kirjoitti:
Se on meile muslimeile koranin käsku naine vaieta jaa anta pilua jos palias pinta nakua.
Mehmed
Mun exä muuttu kummalliseksi jo ennen kiinnijäämistä.
Koppavaksi ja veemäiseksi minua kohtaan.
Kun jäi kiinni niin annoin kuitenkin vielä mahdollisuuden, olihan meillä 33 vuotta yhteistä elämää takana.
Tosta meni pari kuukautta niin jäi taas kiinni, sillon selvisi myös että oli Tinderillä parikin kertaa viikossa.
Reissutyö mahdollisti exäni kaksoiselämän.
Syy pettämiseen oli että kaipasi elämäänsä jännitystä, hänen sanansa.