Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa on pettämisestä jos siitä ei jää kiinni

Vierailija
04.10.2025 |

Muistaa vain käyttää kondomia ettei tartuta kumppaniin tautia. Se että käy joskus vieraissa piristää sitä usein väljähtynyttä suhdetta omaan kumppaniin. 

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettäjä voi olla addikti. Silloin ulkopuoliset sivusuhteet voivat vaikuttaa huonontavasti parisuhteessa eikä piristävästi, koska on käyttänyt kaikki voimat näihin muihin. Tilanne taas muuttuu kun ulkopuolisia säätöjä on vähemmän eli vaikutus on juuri päinvastainen. Sama kuin alkoholistilla.

Riippuvainenhan tuollainen on. On suhteissaan riippuuvudesta eikä rakkaudesta.

Vierailija
142/158 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole oikein puolisoa kohtaan jos ollaan sovittu yksiavioisuudesta. Väärin se on vaikka puoliso ei tietäisi.

No tästä huolimatta mulla on seksisuhde vanhemman varatun miehen kanssa. Kortsua käytettiin vain alussa, kun mulla ei ollut vielä pillereitä. Nyt siis pannaan paljaalla. Mulla ei ole mitään tauteja eikä mulla ole muita miehiä. 

Annas kun arvaan. Olet nuori ja odottelet, että kutsu käy jne. Älä käytä vuosiasi tuommoiseen suhteeseen. Ja pillereitä syöt häntä varten, huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään haitta, jos sivusuhde ei jää itseään häiritsemään.

Vierailija
144/158 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä mitään haittaa ole.

Vierailija
145/158 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exmies sanoi jo alussa, että voi pettää jos siitä ei jää kiinni. Särähti pahasti korvastaan, aika tunteettomaksi mieheksi paljastui muutenkin ajan kanssa.

Ja jatkoit sitten suhdetta kuitenkin 

Vierailija
146/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exmies sanoi jo alussa, että voi pettää jos siitä ei jää kiinni. Särähti pahasti korvastaan, aika tunteettomaksi mieheksi paljastui muutenkin ajan kanssa.

Ja jatkoit sitten suhdetta kuitenkin 

hölmöyttäni kyllä, mutta ero tuli myöhemmin muista syistä 

Vierailija
147/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se että käy joskus vieraissa piristää sitä usein väljähtynyttä suhdetta omaan kumppaniin."

Kerro miten vieraan paneminen piristää väljähtynyttä suhdetta??

Vierailija
148/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taudit tarttuu kondomista huolimatta. Onnea oikeuskäsittelyyn.

eikä tartu, kondomi just suojaa kunnolla. ja se on tosi jännittävää jos on joku seminaari-risteily ja pääsee salaa panemaan jotain colleganaista, alkaa oikeen jännittämään aina se ilta

Käytätkö kortsua suuseksissä?

Vierailija
149/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaate. Jos petät et ole rehellinen, luotettava, riittävän sitoutunut suhteeseen ja yhteisiin asioihin ylipäätään mihinkään.

Vierailija
150/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana suhteessa missa panin menemaan. Hankin taisi menna paneskellen. En ollut mustis, en ollut takertuva. Olin aika hallavalia koko suhteesta, vaikka rakastin ja hyva suhde olikin. 

Sitten menin naimisiin toisen miehen kanssa ja jotain tapahtui mun paassa. En enaan ottanut edes katsekontaktia muihin miehin, en jutellut, en flirttailut ja mulla oli 100% luottamus mieheen.

Yksi paiva luottamus sarkyi. En olisi ikina voinut kuvitella kuinka musertava pelkka ajatus voi olla. 

Voi verrata yritys sopimuksiin. Jos et pida sopimuksesta kiinni saat sakot ja pahimillaan linnaa. 

Ei luottamus ole mikaan leikin asia.

Vierailija
151/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelä ajattelumalli. yöök

Vierailija
152/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää noin helposta ja lepsusta tyypistä. Pitää olla asennetta!

Vierailija
153/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toista ei arvosta, kunnioita, rakasta pettäminen kai helppo ajatus, silti en olisi suhteessa jossa pitää etsiä vihreempää ruohoa aidan takaa.

Vierailija
154/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin,kuka sitä jaksaa aina samaa toosaa katsella. On mukava välillä käydä vieraissa lakanoissa,hakea piristystä vakiintuneeseen suhteeseen. Kumi on kyllä ehdoton edellytys, nyky eukot on niin saastaisia kun ovat m.atuille antaneet ettei tiedä minkälaista sankkeria siellä on.

Ja sinä oot pnnu niitä kaikkia, hyi hitto mikä tautimuna🤢 muutenkin vielä luonne alinra kuraa, kiitä luojaas jos edes sänkyyn kelpaat jollekin. Ei ihme että pitää pettää, tuskin ois uutta vakituista tarjolla.

Oletko sinä vähän tyhmä? Miten se tauti tarttuu kulliin kun on kortonki? Menehän nössö itkemään muualle 😄

Esim. herpes voi tarttua kortsusta huolimatta.

Samoin HPV eli kondylooma. Virustyyppejä on lukuisia ja osa aiheuttaa syöpää (kohdunkaulansyöpä, peräsuolisyöpä, kurkun syöpä). Ja näitä ei voi käydä edes testauttamassa. Sitten on vielä satiaiset. Että onnea vaan kaikille pettäjille tässä lotossa. 

Vierailija
155/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen että pettäjä ei kestä hetkeäkään sitä että oma puoliso kävisi vieraissa.. sehän olisi suuri kolaus jo valmiiksi huonolle itsetunnolle. 

No tässähän on tarkoitus että puoliso ei tiedä. Mitä ei tiedä sillä ei ole myöskään merkitystä

Miltä pettäjästä tuntuu kun saa tietää puolisonkin pettäneen juuri niinä iltoina kun pettäjä oli vieraissa?

Vierailija
156/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ajatusmalli jos henkilö on aikuinen.

Vierailija
157/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko ap samoin myös varastamisesta tai vaikkapa tappamisesta? Tehdä voi mitä vaan kunhan ei jää kiinni?

Vertaat seksiä tappamiseen? 

Näille rakkausseksiävainyhdenkanssa-fundamentalisteille seksi on kuoleman vakava juttu.

Vierailija
158/158 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisellä onkin VAKAVAT SEURAUKSET! aiheuttaa hyvänolon tunnetta haarovälissä 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi