Mitä haittaa on pettämisestä jos siitä ei jää kiinni
Muistaa vain käyttää kondomia ettei tartuta kumppaniin tautia. Se että käy joskus vieraissa piristää sitä usein väljähtynyttä suhdetta omaan kumppaniin.
Kommentit (32)
Koska sitten pettää uudelleen. Ja hiljalleen pettäjän käytös ja luonne muuttuu. Yleensä pettäjä alkaa vielä mollata ja syyttää puolisoaan tuhoten suhteen.
Miksi pitää olla suhteessa, jos irtosuhteet kiinnostaa? Tee puolisollesi palvelus ja eroa. Lähde vapaille markkinoille, etkä ole tilivelvollinen, kuin itsellesi.
Käytät aikaa, rahaa, tunne- ja muuta energiaasi muualla kuin siellä, missä olet luvannut sitä käyttää. Jos tämä ei ole parisuhteessasi ongelma, niin eihän sun tarvi pettää alun perinkään, vaan voit sopia kumppanisi kanssa avoimesta suhteesta. Jos tämä tuntuu nihkeältä. koska tällöin kumppanillasi on tasavertainen mahdollisuus aikaa, rahaa, tunne- ja muuta energiaa muualla kuin kanssasi, niin olet kaksinaamainen ja epäreilu otus. Ja kaksinaamainen ja epäreilu otus on kumppanina heikko esitys, monet valitsisivat mieluummin rehellisen ja reilun. Siksi.
Mä oon pettäny Pegasusta jo monta kesää Boosterin kans, mutta ei kai se tiedä ku ei ainakaan oo suuttunu mulle 💖
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä oon pettäny Pegasusta jo monta kesää Boosterin kans, mutta ei kai se tiedä ku ei ainakaan oo suuttunu mulle 💖
Miten viisikymppinen nainen voi olla näin lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä aloitus on vielä lapsellisempi 😂
Ja jos käy niin, että pettää, ei siitä kannata kertoa, kuten ei oman menneisyydestään sellaisista jututista, joista nyt tehtynä tulisi riitaa. Liika rehellisyys ei kertakaikkiaan kannata.
Taudit tarttuu kondomista huolimatta. Onnea oikeuskäsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ehkä ota tätä palstaa niin vakavasti.
Vaihtelu virkistää. Se on sama, kyllähän kotona on kiva asua, mutta hotelliyö silloin tällöin piristää.
Eihän se ole oikein puolisoa kohtaan jos ollaan sovittu yksiavioisuudesta. Väärin se on vaikka puoliso ei tietäisi.
No tästä huolimatta mulla on seksisuhde vanhemman varatun miehen kanssa. Kortsua käytettiin vain alussa, kun mulla ei ollut vielä pillereitä. Nyt siis pannaan paljaalla. Mulla ei ole mitään tauteja eikä mulla ole muita miehiä.
Ei mitään haittaa...miksi loukata toista kertomalla. Paha mieli vaan sitten molemmilla. Enkä halua riidellä ja kuunnella sitä älämölöä.
Voi mitä sikoja useimmat täällä ovat.
Leuhkivat pettämisillä ja naureskelevat vai tekosilleen.
Raukkiksia ovat...ei mitään moraalia tai omanarvontuntoa.
Hyi olkoon...!
Vierailija kirjoitti:
Ja jos käy niin, että pettää, ei siitä kannata kertoa, kuten ei oman menneisyydestään sellaisista jututista, joista nyt tehtynä tulisi riitaa. Liika rehellisyys ei kertakaikkiaan kannata.
Ei nyt aina ihan noinkaan. Esim. jos olisin pettänyt, niin todennäköisesti kertoisin sen, jos olisi mahdollisuus, että vaimo saa tietää sen toista kautta. Mutta muuten voi tosiaan ajatella, haluaisiko itse tietää vastaavassa tilanteessa puolisosta tämän pettäneen. Jos kyllä, niin silloin on varmaan parempi kertoa.
Miksi nämä vaihtelu virkistää tyypit ei ehdota puolisolleen avointa suhdetta? Vai onko niin että vain oma pettäminen ei haittaa mutta puolison odotetaan olevan uskollinen ?
Jos suhde on noin väljähtynyt, että tarvitsee tuollaista virkistystä, niin onkohan pelastettavissa enää?
Maailmassa on psyykikkoja ja jumala näkee kaiken, joten et pysty tuollaista asiaa piilottamaan. Et pysty piilottamaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä vaihtelu virkistää tyypit ei ehdota puolisolleen avointa suhdetta? Vai onko niin että vain oma pettäminen ei haittaa mutta puolison odotetaan olevan uskollinen ?
Se on just näin, useimmat pettäjät on vielä ihan saamarin mustasukkaisia itse. Kas kun heikko itsetunto laittaa hankkimaan hyväksynnäntunteita vieraista (jee! Kelpasin!) , ja sama ominaisuus saa pelkäämään että vakituinen lähtee tai on kiinnostuneempi jostain muusta.
Idiootti.