Näin vilaukselta miehen työpuhelimen. Onko tämä normaalia viestittelyä työkumppanien välillä?
Työkumppani on nainen. Mies esim. kehui miten kauniilta hänen hiuksensä näyttivät seuraavana päivänä, kun nainen kertoi käyneensä kampaajalla. Mies "ei malttanut odottaa", että näkee taas kesäloman jälkeen tämän kolleegansa?
Mies sanoo, että viestit ovat viattomia ja he ovat vain työkavereita. Ylireagoinko? Mitä mieltä?
Kommentit (72)
Et ylireagoinut. Minäkin olen nähnyt olan yli sydämiä. Ei tarvinnut mielestäni edes kuulustella, vaan se oli siinä. Niin krpä deitti ettei olisi koskaan myöntänyt kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?
Sähän oot sille turvallinen setämies, et mikään öiden haave.
Olen eri, mutta tietäisitpä kuinka monen parikymppisen työkaverinaisen kanssa olen pannut ihan säännöllisesti. Ja kyllä, heidän aloitteestaan.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?
Avasin aamulla puhelimen, jonka olin pistänyt illalla lentotilaan. Myöhään illalla oli tullut työharjoittelijalta pari viestiä, tyyliin (hieman muutettu):
-Olen baarissa yksin nyt, väsyttää, onpa täällä tylsää :(
-(viesti poistettu)
-Lähden kotiin että jaksaa taas maanantaina, mitähän keksisi viikonloppuna, kun ei ole tekemistä.Ei siis mitään kovin vihjailevaa, mutta miksi noin 22-23v harkkari edes lähettelee vapaa-ajallaan keski-ikäiselle ukolle viestejä? Erikoista.
Kyseli perjantaina viikonlopun vietostani ja kerroin, että aion vaimon kanssa lenkkeillä, tehdä pihatöitä ja rentoutua, ehkä käydä elokuvissa.
Ei ole koskaan aiemmin tapahtunut tällaista ja osastollamme
Yksinäinen ja naiivi? Maalta kotoisin oleva nuori? Luulee ystävystyneensä, vaikka lienee vain pari kk jossain harjoittelussa.
Vierailija kirjoitti:
Mies vonkaa työkaveria, ihan normaalia on. Ei kannata olla huolissaan ei se komea miehesi petä koskaan.
Ei koskaan, paitsi ensimmäisen kerran. Ja toisen. Ja kolmannen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta tietäisitpä kuinka monen parikymppisen työkaverinaisen kanssa olen pannut ihan säännöllisesti. Ja kyllä, heidän aloitteestaan.
M44
In joor driims
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
In joor driims
Kuinka jollekin voi vielä nykypäivänä olla mahdoton asia ymmärrettäväksi, että moni nuori nainen panee itseään selvästi vanhempien kanssa? Omastakin kaveripiiristä löytyy useampi tapaus. Itsekin aikanaan paneskelin 15-20v vanhempien miesten kanssa. Enää en, koska olen itsekin keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
In joor driims
Kuinka jollekin voi vielä nykypäivänä olla mahdoton asia ymmärrettäväksi, että moni nuori nainen panee itseään selvästi vanhempien kanssa? Omastakin kaveripiiristä löytyy useampi tapaus. Itsekin aikanaan paneskelin 15-20v vanhempien miesten kanssa. Enää en, koska olen
jotkut naiset ei halua kuulla että nuorempi nainen haluaa vanhempaa koska se on väärin ja ei hyväksyttävää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Limanuljaska flirtti työkaveri tekstiviesteineen on karsea rasitus kelle tahansa.
;D
Jos mies ei kehu kenekään nais-duunikaverin muuttunutta ulkonäköä niin miehen oletettu elinaika lyheni dramaatisesti!
Vierailija kirjoitti:
Kerro omaavasi heikko itsetunto kertomatta omaavasi heikkoa itsetuntoa. 😬
Kyllä itse tykkään kehua naispuolisten työkaverieni ulkonäköä ja flirttaillakin,mutta ei ole tarkoituskaan pettää naisystävää.
M39
Niin ei vielä, mutta kun tilaisuus koettaa ilman kiinnijäämisen ja työpaikan menetyksen riskiä niin sitten seminaarihotlan huoneessa peitto heiluu.
Käsi sydämelle, mitkä ovat ne muut aidot syyt käyttäytyä noin, paitsi paikan petaaminen tulevaisuutta silmällä pitäen, tai oman mitättömän itsetunnon kohotus?
Vierailija kirjoitti:
Et ylireagoinut. Minäkin olen nähnyt olan yli sydämiä. Ei tarvinnut mielestäni edes kuulustella, vaan se oli siinä. Niin krpä deitti ettei olisi koskaan myöntänyt kuitenkaan.
sellaisia ne teijän paremmissa töissä olevat miehet on, ensin kehutaan meille ja sitten itketään kun se olikin pelimies. itse en ymmärrä yhtään tollasta toisille viestittelyä vaikka olenkin duunari vaan.
M45
Kai ymmärrät, että nyt ei puhuta työkaverista tai sijaisesta.